Η Πέγκυ Ζήνα, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, μίλησε ανοιχτά για την ιδιαίτερη σχέση της με τον Νότη Σφακιανάκη, έναν καλλιτέχνη με τον οποίο έχει συνεργαστεί στο παρελθόν και διατηρεί βαθιά εκτίμηση. Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε στην επικοινωνία που διατηρεί μαζί του, εκφράζοντας τον σεβασμό και την αγάπη της για το πρόσωπό του, αλλά και για το σπουδαίο έργο που έχει αφήσει στη μουσική, αλλά και το ενδεχόμενο της επιστροφής του Νότη Σφακιανάκη στη μουσική σκηνή.

Ζήνα για Σφακιανάκη: «Ο Νότης ήταν δίπλα μου και ζήτησε να μου γράψουν ένα δίσκο

«Ο Νότης ήταν μια σημαντική συνεργασία για εμένα. Είναι η επόμενη σημαντική συνεργασία μου. Έμαθα πολλά, του έκανα φωνητικά στην αρχή. Εγώ τότε που δούλεψα με το Νότη είχα βγάλει ένα δίσκο που δεν τον ήθελα. Τότε ήθελα να κάνω άλλα βήματα πιο σπουδαία. Στον επόμενο δίσκο κατάλαβα ότι το τραγούδι θέλω να το ακολουθήσω επαγγελματικά. Ο Νότης ήταν δίπλα μου και ζήτησε να μου γράψουν ένα δίσκο. Μετά από τρία χρόνια εποχής επανήλθα και μου έκαναν την καινούργια μου αρχή. Πώς να μην του το θυμάμαι αυτό».

Για το ενδεχόμενο της επιστροφής του η τραγουδίστρια δήλωσε πως θα ήθελε να τον δει ξανά να δημιουργεί και να εκφράζεται καλλιτεχνικά


Για το ενδεχόμενο ο Νότης Σφακιανάκης να επιστρέψει στη μουσική σκηνή αλλά και για το αν έχουν κρατήσει επαφές μέχρι σήμερα η ίδια αποκάλυψε: «Δεν μπορεί να επικοινωνήσει κανείς με το Νότη γιατί αλλάζει κάθε εβδομάδα τηλέφωνο. Μαθαίνω όμως νέα του. Είναι καλά στην υγεία του αλλά δεν θέλει να επιστρέψει. Όταν νιώσει ότι θέλει να επιστρέψει, θα επιστρέψει. Δεν είμαι όμως σίγουρη ότι θα επιστρέψει. Έχω μάθει ότι δεν του αρέσει πως είναι η νύχτα αυτή τη στιγμή».

Για τον σύζυγό της Γιώργο Λύρα και την κόρη της

«Είμαστε 25 χρόνια στη δουλειά μαζί. Δεν μπορούμε να είμαστε σε όλα καλοί. Δεν μπορώ να διεκδικώ για μένα παρότι ήμουν ένα παιδί με έντονη αυτοπεποίθηση. Ήμουν πολύ χαμηλών τόνων γι’ αυτή τη δουλειά που πρέπει να διεκδικείς. Όταν βρήκα αυτό τον άνθρωπο που μου είχε αποδείξει ότι χαίρεται με τη δική μου χαρά περισσότερο από εμένα, πολύ σημαντικό αυτό που λέω. Δεν θα μπορούσα να στηρίξω αλλού την καριέρα μου γιατί την κάνω με απίστευτη τιμιότητα. Είχα χάσει τον μπαμπά μου και κατά τους παιδοψυχολόγους όταν στα 15 έτη μιας κοπέλας χαθεί ο μπαμπάς της, συνήθως αναζητά τον έρωτα, την αγκαλιά και τη στοργή σε έναν άνθρωπο μεγαλύτερης ηλικίας. Τους συνομήλικους μου τους έβλεπα σαν παιδιά μου, δεν θα μπορούσα να έχω σχέση. Αυτό που έγινε με τον μπαμπά μου με ωρίμασε πιο γρήγορα, να δω τη ζωή πιο σκληρά και να μην μπορέσω να ζήσω την εφηβεία μου. Η μαμά μου ήταν πιο αδύναμη και έπρεπε να γίνω εγώ η δυνατή» ανέφερε αρχικά η Πέγκυ Ζήνα.

«Τον αγάπησα ακόμα πιο βαθιά όταν ήρθε η Ηλέκτρα. Μέχρι τότε θεωρούσα τον καλύτερο μπαμπά του κόσμου τον δικό μου μπαμπά γιατί ήταν πολύ ενεργός. Δεν έχω δει γύρω μου και ζήσει πιο ενεργό μπαμπά από τον Γιώργο. Δουλεύαμε ήδη 10 χρόνια επαγγελματικά και αισθανθήκαμε ότι μπορούμε να γίνουμε γονείς. Δεν θέλαμε να το μεγαλώσουν άλλοι το παιδί μας. Όταν η νύχτα ήταν δύο φορές την εβδομάδα μπορείς να έχεις το παιδί σου. Η δουλειά του Γιώργου είναι από το γραφείο. Το θελήσαμε και έγινε τη στιγμή που έπρεπε. Με βρήκε σε μια στιγμή που αντί να φθαρεί η σχέση, δεν είχαμε αυτή την ανάγκη. Δεν υπήρξε αυτός ο ανταγωνισμός γιατί υπάρχει η αγάπη που έχει νικήσει τον δυνατό έρωτα που φέρνει τη ζήλια, την κτητικότητα. Έχουν φύγει αυτά τα στοιχεία που συμβαίνουν στα 4-5 χρόνια. Οπότε δεν ζηλεύεις το παιδί. Ίσα ίσα χαίρεσαι που είναι προτεραιότητα του άλλου», εξομολογήθηκε η Πέγκυ Ζήνα.

Για τη συμμετοχή της στον ελληνικό τελικό της Eurovision το 2002 και τον Μιχάλη Ρακιντζή

«Ίσως να έχω μετανιώσει για τον τρόπο μου. Αφού δεν μπορώ εγώ. Μου περνάνε μετά από 3 λεπτά τα νεύρα και λέω τώρα γιατί μίλησα έτσι; Λες να του φέρω κακοδαιμονία και να το γρουσούζεψα; Γιατί να το κάνω; Από την άλλη αισθάνθηκα πολλή αδικία εκείνο το βράδυ. Ήμουν και μικρή. Λέω τι να κρατήσω. Ότι ήμουν πολύ αληθινή κι αυθόρμητη και μάλλον δεν το έχασα και πολύ για να βγήκαν άνθρωποι σαν τον Αντώνη Βαρδή και τον Χρήστο Νικολόπουλο και με υποστήριξαν τότε χωρίς να έχω ακόμα σχέση μαζί τους. Λέω καλά έκανα τώρα ή το παράκανα;» είπε η Πέγκυ Ζήνα και συνέχισε: «Η Ναταλία Γερμανού η καημένη μου έλεγε να ηρεμήσω κι ότι θα βγω να μιλήσω στις ειδήσεις και να μην είμαι πολύ αυστηρή και με το δαχτυλάκι έτσι. Τώρα το σιχαίνομαι όταν βλέπω ανθρώπους να μιλάνε στην τηλεόραση με το δαχτυλάκι, ακόμα κι αν είναι σπουδαίου. Εγώ ήμουν μικρή τότε, μόνο για αυτό με συγχωρώ. Όχι, δεν μου αρέσει αυτή η συμπεριφορά στην τηλεόραση και δεν το παίρνω πίσω, απλά μεγαλώνοντας πρέπει να αναθεωρούμε και να παίρνουμε κάποια μαθήματα. Τώρα γελώ με αυτό το κοριτσάκι, που ακόμα δεν βγήκες από το αυγό σου και μιλάς έτσι ότι ήταν playback κύριε Καψή.

«Βεβαίως και ήταν manager μου ο Γιώργος Λύρας τότε. Μαζί με τη Ναταλία Γερμανού προσπαθούσαν να με ηρεμήσουν, κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου με τη Ναταλία Γερμανού. Μου έλεγε να είμαι ευγενική. Είπα «Εύχομαι καλή επιτυχία στην Ελλάδα, να πάρουμε καλή θέση, όμως…». Ακούει αυτό το «όμως» ο Γιώργος και τον βλέπεις ανάσκελα με τη Ναταλία. Το θυμόμαστε και γελάμε.» κατέληξε η Πέγκυ Ζήνα.