Η «κόντρα» ανάμεσα στον Παύλο Ντε Γκρες και τον Βασίλη Μπισμπίκη σχετικά με το ποιος χόρεψε το καλύτερο ζεϊμπέκικο έχει προκαλέσει αρκετό ενδιαφέρον και συζητήσεις στα social media.

Οι χρήστες του διαδικτύου φαίνεται να διχάζονται, καθώς και οι δύο φιγούρες διαθέτουν το δικό τους στυλ και προσωπικότητα στην πίστα.

Ο Παύλος Ντε Γκρες, γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζονται η Δέσποινα Βανδή και ο Αντώνης Ρέμος.

Η απόδοσή του στο «Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας» κέρδισε την προσοχή του κοινού και τον ενθουσιασμό του Αντώνη Ρέμου, που τον υποστήριξε με χειροκροτήματα.



@steve.toumpas Epic moments ! #fypppppppppppppppppppppppp #φοργιου #φοργιουπειτζ #greece #fyp #fy #aremovic ♬ πρωτότυπος ήχος - Steve.89_
Λίγες ημέρες αργότερα το ίδιο νυχτερινό κέντρο επέλεξε και ο Βασίλης Μπισμπίκης για να διασκεδάσει, παρακολουθώντας για μία ακόμη φορά τη σύντροφό του επί σκηνής. Ο γνωστός ηθοποιός σηκώθηκε, μάλιστα, κάποια στιγμή στη διάρκεια της βραδιάς και χόρεψε το τραγούδι «Αδιέξοδο» του Γιάννη Πάριου, με το εν λόγω βίντεο να γίνεται πολύ γρήγορα viral και να συζητιέται εκτενώς στα «πηγαδάκια» των social.

@xarliontou

♬ πρωτότυπος ήχος - xarliontou

Παύλος Ντε Γκρες και Βασίλη Μπισμπίκη: Debate στα social για το ζεϊμπέκικό τους

«Η αμήχανη στιγμή που ένας Ντε Γκρες χορεύει καλύτερο ζεϊμπέκικο από έναν... Ντε Μπισμπίκ», έγραψε ένας χρήστης των social media, με άλλους να απαντούν ότι ο ηθοποιός «είναι ερωτευμένος». «Το ζεϊμπέκικο του Μπισμπίκη ήταν μια κάκιστη εκδοχή της Λίμνης των Κύκνων. Το ζεϊμπέκικο του Παύλου ήταν ελληνικό-αξιοπρεπές, άνευ μέθης και υπερβολών», σημείωσε κάποιος άλλος, για να λάβει ως απάντηση το «Η ζωή είναι μικρή για να μη χορεύεις ζεϊμπέκικο σαν τον Μπισμπίκη». «Μετά το ζεϊμπέκικο του Παύλου, θα εξαφανιζόμουν αν ήμουν ο Μπισμπίκης», έγραψε ένας τρίτος, με άλλους να τονίζουν ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζεται όπως επιθυμεί.


Ξεκάθαρος «νικητής» φαίνεται πως δεν υπήρξε, με τους χρήστες των social media να παραμένουν σε ετοιμότητα μέχρι την εμφάνιση της επόμενης «κόντρας».