Αυτά είναι τα πιο hot εσώρουχα για τον Άγιο Βαλεντίνο: Διάσημες καλλονές προτείνουν τις ιδανικές αμφιέσεις
Προτάσεις για τον Άγιο Βαλεντίνο
Η Ριάνα με το βέλος του φτερωτού θεού, η Δούκισσα, η ελληνίδα θεά της Victoria’s Secret, Ανθή Φακιδάρη και άλλες πέντε διάσημες καλλονές προτείνουν την ιδανική αμφίεση για τα πιο τρυφερά τετ-α-τετ
«My f u n n y Valentine», τραγουδούσε το 1937 ο ανεπανάληπτος Φρανκ Σινάτρα, απογειώνοντας έτσι –και στο διεθνές χρηµατιστήριο της showbiz– τις µετοχές του «φτερωτού θεού». Στο πέρασµα των δεκαετιών, ο Αγιος Βαλεντίνος, δίχως να χάσει τη ροµαντική του «υπόσταση», εµπορευµατοποιήθηκε. Αναπόφευκτα.
Μαζί µε την ίδια την έννοια του έρωτα, φυσικά… Κάπως έτσι, τέτοιες µέρες στήνουν χορό τα κλασικά (εικονογραφηµένα): ζαχαροπλαστεία, εστιατόρια, µαγαζιά µε είδη δώρων, εστιατόρια που οργανώνουν ξεχωριστά δείπνα για in love ζευγάρια, κλαµπ µε σπέσιαλ πρόγραµµα, στο «βαλεντινικό» concept.
Φυσικά, και οι εταιρείες κοσµετολογίας. Και ενδυµάτων. Κυρίως όµως επιχειρήσεις εσωρούχων, lingeries. Μπαίνοντας, µε τη σειρά του, στον «βαλεντινικό» χορό, το «S» ακτινογράφησε τις top προτάσεις celebrities για όσες από εσάς θέλετε να µυηθείτε στο ερωτικό κλίµα των ηµερών.
Ξεκινάµε µε τη Ριάνα: Το φαινόµενο από τα Μπαρµπέιντος, µέσω της εταιρείας της -πρόκειται για επιχείρηση που έχει αποδειχθεί χρυσωρυχείο από το 2017, που την ίδρυσε, και όχι τυχαία, καθώς και η ίδια ποζάρει µε «καυτά» σετάκια- στήθηκε στον φακό, φόρεσε τα πολύ petit lingeries της και οι απανταχού instagrammers παραλήρησαν. Plus sized µοντέλα, κορίτσια µε ροζ µαλλιά, τατουάζ και διασηµότητες µοιράζονται τις απόψεις της.
Ντυµένες και µε φούξια, όπως η ίδια, φορώντας (και) ξανθιά περούκα. Οσο για τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα που την περιβάλλουν στη νέα καµπάνια της εταιρείας της ενόψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, ασφαλώς είναι προαιρετικά. Οµοίως και το βέλος του έρωτα, το οποίο κρατάει µε χάρη και καµάρι – και το οποίο µεταφράζεται στο ιδανικό prop για την περίσταση. ∆εύτερη στη λίστα η Ανθή Φακιδάρη, η πρώτη Ελληνίδα της διασηµότερης επιχείρησης εσωρούχων του πλανήτη, της Victoria’s Secret, που, ύστερα από χρόνια (εκκωφαντικής πάντως) σιωπής, λόγω του σκανδάλου για σεξουαλική παρενόχληση επικεφαλής της σε γυναίκες υπαλλήλους του οµίλου, επανήλθε δριµύτερη.
Με δαντέλες και διαφάνειες σε γκρι, λευκό, off white και µε λίγο παραπάνω ύφασµα, που εξιτάρει πολλά αγόρια, σαν να διακτινιζόµαστε σε βικτωριανούς καιρούς, η Ανθή (µας) εντυπωσιάζει. Οι ζαρτιέρες –µε τη σειρά τους– προαιρετικές.
Η ∆ούκισσα Νοµικού, πάλι –κορίτσι της Triumph, ως γνωστόν–, «ψηφίζει» midnight blue. Και µας εξιτάρει, γιατί το σκούρο µπλε πάντα είναι συνώνυµο της αριστοκρατικότητας. Για γυναίκες που δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν πολύ για να… ξετρελάνουν τα αρσενικά.
Από την πλευρά της, η µονίµως δροσερή, σαν έφηβη, Αννα-Μαρία Ηλιάδου, την οποία ίσως θυµάστε από τη νίκη της σε περασµένο κύκλο του διαγωνισµού µοντέλων «Greece’s Next Top Model», εµµένει στο κόκκινο, αλλά αυτή τη χρονιά «συστήνει» και το µπορντό.
Γιατί είναι… royal περίοδος – και το σικάτο µπορντό ταιριάζει και στην υψηλή κοινωνία και στις µπουρζουά κυρίες και σε όλες (τελικά). Last but not least, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου (η οποία, παρεµπιπτόντως, «παίζεται» αν θα πραγµατοποιήσει επάνοδο µε το «GNTM», το comeback του οποίου περιλαµβάνεται στα πλάνα του Star για την ερχόµενη τηλεοπτική σεζόν) «ψηφίζει» µαύρο. Γιατί ναι µεν για τον Αγιο Βαλεντίνο πρωταγωνιστούν οι ladies in red, αλλά και οι black magic women µεταφράζονται, ανεξαρτήτως trends, σε σταθερή αξία στον αστερισµό του έρωτα. Και των εσωρούχων. Και της «µαµάς» µόδας.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά το Σάββατο 8/2
Μαζί µε την ίδια την έννοια του έρωτα, φυσικά… Κάπως έτσι, τέτοιες µέρες στήνουν χορό τα κλασικά (εικονογραφηµένα): ζαχαροπλαστεία, εστιατόρια, µαγαζιά µε είδη δώρων, εστιατόρια που οργανώνουν ξεχωριστά δείπνα για in love ζευγάρια, κλαµπ µε σπέσιαλ πρόγραµµα, στο «βαλεντινικό» concept.
Φυσικά, και οι εταιρείες κοσµετολογίας. Και ενδυµάτων. Κυρίως όµως επιχειρήσεις εσωρούχων, lingeries. Μπαίνοντας, µε τη σειρά του, στον «βαλεντινικό» χορό, το «S» ακτινογράφησε τις top προτάσεις celebrities για όσες από εσάς θέλετε να µυηθείτε στο ερωτικό κλίµα των ηµερών.
Ξεκινάµε µε τη Ριάνα: Το φαινόµενο από τα Μπαρµπέιντος, µέσω της εταιρείας της -πρόκειται για επιχείρηση που έχει αποδειχθεί χρυσωρυχείο από το 2017, που την ίδρυσε, και όχι τυχαία, καθώς και η ίδια ποζάρει µε «καυτά» σετάκια- στήθηκε στον φακό, φόρεσε τα πολύ petit lingeries της και οι απανταχού instagrammers παραλήρησαν. Plus sized µοντέλα, κορίτσια µε ροζ µαλλιά, τατουάζ και διασηµότητες µοιράζονται τις απόψεις της.
Ντυµένες και µε φούξια, όπως η ίδια, φορώντας (και) ξανθιά περούκα. Οσο για τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα που την περιβάλλουν στη νέα καµπάνια της εταιρείας της ενόψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, ασφαλώς είναι προαιρετικά. Οµοίως και το βέλος του έρωτα, το οποίο κρατάει µε χάρη και καµάρι – και το οποίο µεταφράζεται στο ιδανικό prop για την περίσταση. ∆εύτερη στη λίστα η Ανθή Φακιδάρη, η πρώτη Ελληνίδα της διασηµότερης επιχείρησης εσωρούχων του πλανήτη, της Victoria’s Secret, που, ύστερα από χρόνια (εκκωφαντικής πάντως) σιωπής, λόγω του σκανδάλου για σεξουαλική παρενόχληση επικεφαλής της σε γυναίκες υπαλλήλους του οµίλου, επανήλθε δριµύτερη.
Με δαντέλες και διαφάνειες σε γκρι, λευκό, off white και µε λίγο παραπάνω ύφασµα, που εξιτάρει πολλά αγόρια, σαν να διακτινιζόµαστε σε βικτωριανούς καιρούς, η Ανθή (µας) εντυπωσιάζει. Οι ζαρτιέρες –µε τη σειρά τους– προαιρετικές.
Κερασάκι... στην τούρτα
Επεται το διάσηµο µοντέλο Τέιλορ Χιλ, µαζί µε τα κόκκινα –ναι, πάντα είναι η Νο 1 επιλογή, ιδίως για του Αγίου Βαλεντίνου– εσώρουχά της, που µας συστήνει να «επιστρατεύσουµε» πλαστικές ποπ καρδούλες και χείλη. Για το… κερασάκι στην τούρτα. Η Γκρέις Ελίζαµπεθ, από την πλευρά της, άλλο πασίγνωστο µοντέλο, επιστρατεύει µαύρο σατέν σετ, συνδυασµένο µε αυστηρό σακάκι – µε ευµεγέθεις, αλά ’80s, πλην όµως µοδάτες (και φέτος), βάτες. Ακόµα µία Ελληνίδα µοντέλο, γνωστή και στο εξωτερικό, η Βάσω Πέτρου, για λογαριασµό ιταλικής εταιρείας αυτή τη φορά, προτάσσει το µαύρο. Και ρετρό µπανέλες στον στηθόδεσµο της επιλογής της. Φέτος, όπως υποδεικνύει από φωτογραφίσεις της, παίζουν και οι γκρεζ αποχρώσεις.Η ∆ούκισσα Νοµικού, πάλι –κορίτσι της Triumph, ως γνωστόν–, «ψηφίζει» midnight blue. Και µας εξιτάρει, γιατί το σκούρο µπλε πάντα είναι συνώνυµο της αριστοκρατικότητας. Για γυναίκες που δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν πολύ για να… ξετρελάνουν τα αρσενικά.
Από την πλευρά της, η µονίµως δροσερή, σαν έφηβη, Αννα-Μαρία Ηλιάδου, την οποία ίσως θυµάστε από τη νίκη της σε περασµένο κύκλο του διαγωνισµού µοντέλων «Greece’s Next Top Model», εµµένει στο κόκκινο, αλλά αυτή τη χρονιά «συστήνει» και το µπορντό.
Top προτάσεις από top models και celebrities για όσες από εσάς θέλετε να μυηθείτε στο ερωτικό κλίμα των ημερών
Γιατί είναι… royal περίοδος – και το σικάτο µπορντό ταιριάζει και στην υψηλή κοινωνία και στις µπουρζουά κυρίες και σε όλες (τελικά). Last but not least, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου (η οποία, παρεµπιπτόντως, «παίζεται» αν θα πραγµατοποιήσει επάνοδο µε το «GNTM», το comeback του οποίου περιλαµβάνεται στα πλάνα του Star για την ερχόµενη τηλεοπτική σεζόν) «ψηφίζει» µαύρο. Γιατί ναι µεν για τον Αγιο Βαλεντίνο πρωταγωνιστούν οι ladies in red, αλλά και οι black magic women µεταφράζονται, ανεξαρτήτως trends, σε σταθερή αξία στον αστερισµό του έρωτα. Και των εσωρούχων. Και της «µαµάς» µόδας.