Την... αμήχανη κουβέντα που είχε με την πεθερά του, επ' αφορμή της νέας διαφημιστικής του καμπάνιας, με την οποία επέστρεψε στον χώρο ύστερα από 10 χρόνια, εκμυστηρεύτηκε ο Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Ο 49χρονος Άγγλος πρώην ποδοσφαιριστής είπε στο Deadline ότι η πεθερά του παραδέχτηκε ότι εκείνη και οι φίλες της «ζουμάρουν» τις φωτογραφίες για τη νέα του διαφήμιση για τη μάρκα εσωρούχων Hugo Boss. Η καμπάνια ξεκίνησε την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, σηματοδοτώντας τη νέα συλλογή Boss One Bodywear.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη BOSS (@boss)


Ντέιβιντ Μπέκαμ στην πεθερά του: "Λοιπόν μην κάνεις ζουμ"

Ο Μπέκαμ αποκάλυψε ότι η πεθερά του τού είπε ότι «μπορούσε να δει τα πάντα» όταν έκανε ζουμ στις φωτογραφίες του. Της απάντησα «Λοιπόν, μην κάνεις ζουμ τότε», θυμάται την «ντροπιαστική» στιγμή. Η καμπάνια σκηνοθετήθηκε από τους φωτογράφους μόδας Mert και Marcus και παρουσιάζει τον Μπέκαμ με δύο ζευγάρια εσωρούχων, ένα μαύρο και ένα λευκό.

Οι φωτογραφίες, όπως και τα εσώρουχα, έχουν μια μινιμαλιστική αισθητική και επιτρέπουν στα... ρούχα να μιλούν από μόνα τους. Στην πρώτη φωτογραφία, ο Μπέκαμ φορά ένα μαύρο ζευγάρι και ποζάρει σε σκούρο γκρι φόντο, ενώ σε μία άλλη με το ίδιο φόντο να ακουμπάει στον τοίχο σε μια πιο ολόσωμη λήψη. Ο Μπέκαμ χρησιμοποιεί ακόμη και το νερό, καθώς στέκεται κάτω από ένα ντους με ένα μαύρο μπόξερ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη BOSS (@boss)


Στη συνέχεια ο Μπέκαμ άλλαξε τόσο το φόντο όσο και τα εσώρουχα, ξαπλωμένος σε μια μαύρη δερμάτινη καρέκλα σε ένα άδειο, ηλιόλουστο δωμάτιο - αυτή τη φορά με λευκό σλιπ. Για να προετοιμαστεί για το γύρισμα, ο Μπέκαμ παραδέχτηκε ότι έκοψε το «καλό φαγητό και το κρασί», ενώ έκανε σκληρή γυμναστική για 14 εβδομάδες.

Την ημέρα που ξεκίνησε η καμπάνια, η σύζυγος του Μπέκαμ, Βικτόρια, μοιράστηκε μία από τις φωτογραφίες του στο Instagram. Η σχεδιάστρια μόδας έγραψε απλώς λεζάντα στο πλάνο, απεικονίζοντας τον σύζυγό της από τον λαιμό και κάτω, «Το αφεντικό μου».