Με το θεατρικό του όραμα, ο John Galliano έγραψε ιστορία όταν έβγαλε για πρώτη φορά το t-shirt “J’adore Dior” στην πασαρέλα του οίκου το καλοκαίρι του 2001.

Έκτοτε, έχει αποτελέσει βασικό cult κομμάτι στην γκαρνταρόμπα των fashionistas και έχει μετατραπεί πλέον σε συλλεκτικό αντικείμενο.

Τώρα, το λουκ επέστρεψε. Στην επίδειξη για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2025 – 2026, η δημιουργική διευθύντρια του Dior, Maria Grazia Chiuri, αναβίωσε το t-shirt, σε μία ωδή στην κληρονομιά του Galliano.

“Είχα εμμονή να γιορτάσω την ιστορία του brand και τον Galliano ως μέρος αυτής. Νομίζω ότι ήταν ένα εμβληματικό μπλουζάκι”, είπε αναφερόμενη στο γιατί το κομμάτι της τράβηξε την προσοχή.

Η επανεμφάνιση του σχεδίου επιβεβαίωσε την τάση της μόδας που απορρίπτει την ήσυχη πολυτέλεια και επαναφέρει τα λογότυπα στα ρούχα. Άλλωστε, η Grazia Chiuri δημιούργησε τη δική της τάση στα t-shirts, το 2016 με το λογότυπο “We Should All Be Feminists”.

Το t-shirt το είδαμε για πρώτη φορά στη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2001, φορεμένο μαζί με ένα πράσινο φόρεμα από τούλι και μετάξι. Στη σύγχρονη luxe εκδοχή του, επανερμηνεύτηκε με παραπάνω από έναν τρόπους: με κεντημένη δαντέλα, με μπροκάρ κορσέ, με γούνινο μπολερό.