Δεν την λέγαμε πάντα με το όνομά της. Επί δεκαετίες, επιστήμη και ομορφιά είχαν έκδηλη αμηχανία μπροστά στο θέμα “εμμηνόπαυση”, αποφεύγοντας ακόμα και την αναφορά σε αυτήν. Μετά από χρόνια συστηματικής αποφυγής, ο χώρος αγγίζει πλέον το ζήτημα με ενσυναίσθηση και κατανόηση. Κυρίως, όμως, με υψηλής ποιότητας, στοχευμένα προϊόντα για τις ανάγκες της εμμηνοπαυσιακής επιδερμίδας.

Το παράδοξο με την εμμηνόπαυση

Στον χώρο της ομορφιάς, επί πολλά χρόνια, ζούσαμε ένα παράδοξο. Η δημοφιλία του όρου «αντιγήρανση» είναι αδιαμφισβήτητη, και τα anti-age προϊόντα ήταν και είναι σταθερά στην κορυφή των πωλήσεων. Τόσο η οπτική όσο και η λεκτική επικοινωνία της κατηγορίας, ωστόσο, δεν αντανακλούσε το περιεχόμενό της. Τα μοντέλα των διαφημίσεων ήταν νέες γυναίκες. Ή, τουλάχιστον, εμφανώς νεότερες από το target group για το οποίο είχαν φτιαχτεί οι κρέμες και τα serums στα οποία δάνειζαν το πρόσωπό τους. Όσο για το λεκτικό κομμάτι, σημαντικές λέξεις για την καθημερινότητα των γυναικών, όπως η λέξη εμμηνόπαυση, δεν έκαναν καν την εμφάνισή τους στα διαφημιστικά κείμενα.

Διαβάστε περισσότερα στο thefashionbible.gr.