Χειµαρρώδης, χαµογελαστή και φρέσκια, γεµάτη θετική αύρα, µια κούκλα µε φοβερό δυναµισµό, που αναβλύζει ζωή και ταλέντο: Η αγαπηµένη τραγουδίστρια Μπέσσυ Αργυράκη µίλησε στον Γιώργο Κουβαρά για την καριέρα της, την οικογένειά της, αλλά και για το µεγάλο της όνειρο: να ενσαρκώσει στη σκηνή τη ζωή της Μπέτι Μίντλερ.

Όπως λέει στα «Παραπολιτικά» η Μπέσσυ Αργυράκη, η καλύτερη περίοδος για εκείνη ήταν το «Dancing With The Stars». «Θα ήθελα να είχα µπλεχτεί µε τραγούδια µε πιο µεστό στίχο, να είχα πει µια "Πανσέληνο" ή το "Να κοιµηθώ στο πάτωµα", το οποίο τραγουδάω στα live µου. Αν δεν το πω, δεν κλείνω, δεν τελειώνει το πρόγραµµα» εξομολογείται η Μπέσσυ Αργυράκη, λέγοντας για το όνειρό της ήταν να κάνει τη ζωή της Μπέτι Μίντλερ. «Έχει γραφτεί αλλά όλο κάτι τυχαίνει και το χάνουμε το πράγμα. Δηλαδή πρόσεξε σας έχω χορέψει, τραγουδάω καλά ακόμα νομίζω, έχει έχω ευφράδεια, έχω πάει δραματική σχολή βέβαια για ένα χρόνο με τον Νίκο Φώσκολο δάσκαλο αφού λοιπόν έχω όλο το πακέτο θα ήθελα να δοκιμαστώ σε ένα μιούζικαλ» λέει χαρακτηριστικά.




Έχω απέναντί μου μια γυναίκα την οποία αγαπάω πάρα πολύ εδώ και πολλά χρόνια. Είναι από τους ανθρώπους που πάντα αγαπούσα. Καταρχάς εσύ είσαι 30 χρονών δηλαδή αυτό που βλέπω μπροστά μου έχω μείνει έκθαμβος. Είσαι μια κούκλα, έχεις φοβερό δυναμισμό, βγαίνει από μέσα σου, αναβλύζει ζωή, ταλέντο.

Αγαπάω τη ζωή και στέκομαι σε λεπτομέρειες που οι άλλοι τις ξεπερνάνε δηλαδή το ότι είχε ήλιο και ότι εγώ από τη Γλυφάδα ήρθα εδώ λέω «βρε παιδί μου δες το και σαν μια βόλτα. Μια βόλτα στον ήλιο».



Μπράβο και καλά έκανες και έτσι θέλω να περάσεις μαζί μου μια ωραία ώρα σαν να ήρθες μια βόλτα. Ήλιο εδώ μέσα δεν έχουμε δυστυχώς αλλά ο ήλιος είναι μέσα μας, σε σένα σίγουρα είναι δεν είναι σε όλους δυστυχώς. Είσαι ένας άνθρωπος που πάντα είχε μια θετική αύρα γύρω του. Ποτέ δεν μπήκες ακόμα και όταν έλεγες τραγούδια λίγο πιο μελό ακόμα και τότε είχες τη δυνατότητα να τα περνάς με ένα τρόπο θετικό. Έχεις αυτό τη θετική αύρα η οποία βγαίνει από μέσα σου και θέλω να μου πεις αν αυτό είναι φυσικό σου ή αν είναι και λίγο επίκτητο με τα χρόνια.

Δεν έχω τίποτα επίκτητο, νιώθω ότι δεν έχω μεγαλώσει, έχω μια παιδικότητα την οποία διατηρώ χωρίς να προσπαθώ και χωρίς να προσποιηθώ. Βλέπω την καλή πλευρά των πραγμάτων, ξέρω ότι είμαστε περαστικοί και αυτό μου το έδωσε η ζωή να το καταλάβω κάποια στιγμή και αυτό με έκανε να πω ότι ό,τι ζούμε είναι πολύ ωραίο και πρέπει να στεκόμαστε και να το απολαμβάνουμε. Το ότι υπάρχουμε, ζούμε, αναπνέουμε, περπατάμε, γευόμαστε ότι θέλουμε, εγώ τουλάχιστον προς το παρόν γεύομαι ότι θέλω δηλαδή δεν έχω πάθει κάποια πάθηση να μην μπορώ να φάω κάτι. Κολλάω σε αυτό επειδή είμαι και λαίμαργη. Έχω χιούμορ, λατρεύω το χιούμορ, λατρεύω τους ανθρώπους που γελάνε, τους χαμογελαστούς ανθρώπους, τους θετικούς ανθρώπους.


Μου λες ότι η ζωή σου έδωσε την ευκαιρία να το καταλάβεις αυτό ότι πρέπει να ζούμε την κάθε στιγμή και να είμαστε ευτυχισμένοι όταν είμαστε υγιείς, θες να μου πεις περισσότερα γιατί στην έδωσε;

Θα πάει δυσάρεστο το πράγμα αλλά είναι μέσα στη ζωή. Από τότε που γεννιόμαστε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα φύγουμε κάποια στιγμή και εμένα η οικογένειά μου έφυγε πάρα πολύ γρήγορα. Μέσα σε 6 χρόνια έχασα τον μπαμπά μου, την μαμά μου και την αδερφή μου σε πολυ είναι νεαρές ηλικίες. 59 χρονών ο μπαμπάς μου, νέος. 60 η μαμά μου και 42 η αδερφή μου. Από τότε ενώ ήμουν άνθρωπος έτσι θετικός φιλοσόφησα ακόμα περισσότερο τα πράγματα γύρω μου και είπα «Μπέσσυ με το που ανοίγεις τα μάτια σου να λες ευχαριστώ που άνοιξα τα μάτια μου. Ευχαριστώ Θεέ μου που μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι, να πιω τον καφέ μου και να ξεκινήσω να τρέχω» γιατί αυτή είναι η ζωή μου εμένα ένα τρέξιμο.



Τι ωραίο μήνυμα που είναι αυτό που δίνεις και γι’ αυτό σε ρώτησα γιατί όταν μου λες ότι σε μια ηλικία μικρή σχετικά έχασες την αδελφή σου, τους γονείς σου μέσα σε λίγο διάστημα και το επόμενο πράγμα που έκανες δεν είναι να πέσεις σε μια βαθιά κατάθλιψη, που είναι αυτό που ίσως σκέφτονται οι άνθρωποι ότι είναι το πιο εύκολο και το πιο λογικό αλλά εσύ είσαι αυτό το άτομο που είσαι και γι’ αυτό νομίζω ο κόσμος αυτό το πράγμα έχει έναν τρόπο να το εισπράττει και το έχει και ανάγκη κιόλας ο κόσμος αυτό δηλαδή αυτή τη θετική ενέργεια ξέρεις πόσο πολλοί άνθρωποι τη χρειάζονται γιατί δεν την έχουν από μόνοι τους; Εσύ είσαι ένα άτομο προικισμένο από τη φύση, έχεις μια υπέροχη φωνή, έχεις την υγεία σου, είσαι άνθρωπος δυνατός δεν είναι όλοι έτσι και είναι σπουδαίο να μπορείς να του συμπαρίστασαι με τον τρόπο αυτό.

Αυτό μου λένε και οι φίλοι μου και οι γνωστοί μου ότι Μπέσσυ να κάνουμε πιο πολύ παρέα γιατί μας ανεβάζεις την ψυχολογία.



Μου έλεγες πριν ξεκινήσουμε που συζητούσαμε με ποιο τραγούδι θα ξεκινήσουμε και μου λες να ξεκινήσουμε τη Μεγάλη στιγμή γιατί είναι το τραγούδι που πάντα μπαίνεις στην νέα χρονιά.

Ναι κάπου βρίσκομαι κάπου τραγουδάω και με την αλλαγή του χρόνου εγώ τραγουδάω το Μεγάλη στιγμή. Τώρα είναι η πιο μεγάλη στιγμή, είμαστε και πάλι μαζί πλάι εγώ και εσείς.



Πρέπει να σας πω ότι κάποιοι από τους ανθρώπους που έρχονται σε αυτή την εκπομπή έχουν προοπτικές να την κάνουνε δική τους. Τι εννοώ δηλαδή να εγκαταλείψω κάποια στιγμή εγώ και να κάνουν αυτοί τις εκπομπές. Η Μπέσσυ Αργυράκη είναι σίγουρα ένας από αυτούς τους ανθρώπους. Ξέρω ότι είσαι άνθρωπος που μιλάει ελεύθερα, μιλάει πολύ, θα σου ταίριαζε τέλεια να έχεις μια ραδιοφωνική εκπομπή.

Να λέγεται εφ’ όλης της ύλης και να ανοίγω το στόμα μου και μετά από μια ώρα να μου κάνουνε φτάνει πια.


Μη σου πω πώς θα μπορούσε να λέγεται «δεν θα βάλουμε γλώσσα μέσα μας». Πάμε να μου πεις πώς ξεκίνησες στο τραγούδι.

Με ξεκινήσανε, ήμουν πάρα πολύ μικρή όταν με ξεκινήσανε τραγουδούσα εγώ «Άγια νύχτα», «το μαντήλι μου έχει χέχει κάτω στο γιαλό», ακόμα δεν μπορούσα να μιλήσω αλλά τραγούδαγα και με άκουσε η μαμά μου, η οποία είχε πολύ ωραία φωνή αλλά ποτέ δεν κατάφερε τις εποχές εκείνες τις δύσκολες...Η γιαγιά μου είχε πολύ ωραία φωνή και μια θεία μου είχε πολύ ωραία φωνή. Μόλις τ’ ακούσανε πήραν τον μπαμπά μας τηλέφωνο πρώτα και λέει «άκου πως τραγουδάει η Βασιλίτσα», κι άρχισα εγώ να τραγουδάω. Τ’ άκουσε ο πατέρας μου και κάποια στιγμή γυρίζει και λέει -αυτός το νιώσε πως και κατά κει πηγαίνω- και λεει ναι μεν αλλά τα μαθήματά σου δεν θα τ’ αφήσεις, κι έτσι κι έγινε δεν άφησα τα μαθήματά μου άλλο που ξύπναγα το πρωί είχε πέσει το βιβλίο στο πρόσωπο για την επανάληψη του μαθήματος, άλλο που έπρεπε να κάνω και κάποια σκονάκια για να περάσω πάντως το τελείωσα το σχολείο και με 16 και 8/12. Έτσι ξεκίνησα, πήγαμε στα ταλέντα του Οικονομίδη.


Ήταν θετικοί όμως οι γονείς σου.

Η μαμά μου πάρα πολύ.


Και ο μπαμπάς σου απ’ ό,τι λες.

Ναι, είπε αυτό αλλά μετά ήθελε και τα μαθήματα...


Και πας στα ταλέντα του Οικονομίδη.

Ναι. Ανεβαίνω επάνω σε ένα σκαμπό γιατί ο προηγούμενος ήταν ψηλός και τότε δεν τα μετακινούσαν και πολύ εύκολα τα μικρόφωνα όμως δεν είπα και το πιο σπουδαίο που προηγήθηκε. Ήταν να πω ένα τραγούδι «Εκείνον που πρόδωσα, εκείνον που έδιωξα»- 10 χρονών εγώ και πρόδωσα και έδιωξα ήμουνα προχωρημένη- στο πιάνο ο Μίμης Πλέσσας. Το λεει ο προηγούμενος όμως αυτό το τραγούδι οπότε πηγαίνω εκεί και λέω το είπε ο προηγούμενος το τραγούδι ποιο τραγούδι να πω; Η μαμά μου, καλή μάνατζερ, μου λέει πες του να πεις το «έκλαψα χθες» που είναι και δικό του τραγούδι. Μπορω κύριε Πλεσσα να πω το «έκλαψα χθες»; -«Βέβαια παιδί μου». Πάω λοιπόν λεω το «έκλαψα χθες» ενθουσιαστήκαν εκεί, φαίνεται καλά να το είπα, και έτσι ο πρώτος που με συνόδευσε στο πιάνο και μου έδωσε την ευχή του ήταν ο Μίμης Πλέσσας. Για αυτό και ήμουν στο αφιέρωμά του με πολύ χαρά. Είπα λοιπόν το «έκλαψα χθες» στον Γιώργο Οικονομίδη, εκεί ήταν κάποιος που μου πρότεινε να πάω στη σχολή Μουσικής του Κώστα Κλάββα.


Ο Κώστας Κλάββας μεγάλη επίσης φυσιογνωμία της εποχής, σπουδαίος μουσικός και ενορχηστρωτής τρομερός. Τον θυμόμαστε οι παλιότεροι από το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ήταν εκεί πάντα ο Κώστας Κλάββας και διεύθυνε. Έχεις πάει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης εσύ ποτέ;

Εγώ ξεκίνησα το ’73 το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με το «την εποχή μας την λένε ηλεκτρονική», ένα προφητικό τραγούδι, του Δημήτρη του Κωνσταντάρα του συναδέλφου σας. Πήρε βραβείο ερμηνείας, μετά το ’74 είπα τις «καμπάνες», αυτό πήρε βραβείο ενορχήστρωσης και ήρθε το ‘75 που με δάκρυα ευτυχίας στα μάτια κρατούσα στα χέρια μου το πρώτο βραβείο με το τραγούδι «σαν ένα όνειρο». Με τον Ρόμπερτ Γουίλιαμς να έχει γράψει στίχους, μουσική και να τον έχω δίπλα μου χεράκι-χεράκι.


Πολύ αγαπημένος άνθρωπος ο Ρόμπερτ Ουίλιαμς.

Ένας άνθρωπος που δεν βρίσκω αλλά, πολύ σημαντικό, όχι μόνο εγώ αλλά νομίζω και όσοι τον γνώρισαν. Ένας άνθρωπος που δεν άκουσα να πει κακιά κουβέντα για κανέναν παρόλο ότι βρήκε εμπόδια στην καριέρα του από γενικά θέματα αλλά και θέματα συναδέλφων του εν τούτοις για μένα είναι ο άνθρωπος που θα μείνει για πάντα από τις μελωδίες που έγραψε. Ήταν ένας φοβερός μελωδός και πάντα θα τον θυμόμαστε για την αξία του σαν άνθρωπος.


Σας έχω δει μια φορά μαζί στο Action 24 σε μια εκπομπή το «βρες τη χρονιά», είχατε έρθει να παίξετε οι δύο σας σε αυτή την εκπομπή που την παρουσίαζε ο Μιχάλης Μαρίνος και τραγουδήσατε κιόλας και μου έκανε ωραία εντύπωση η σχέση σας. Είχατε μια σχέση αγαπησιάρικη, φιλική, πολυ ζεστή, πολυ ωραία σχέση. Τώρα θέλω επειδή μείναμε στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης πριν θέλω να πάμε τώρα στα διεθνή φεστιβάλ διότι εσύ μετά από όλα αυτά πήγες Eurovision.

Μετά από όλα αυτά πήγα σε 16 διεθνή φεστιβάλ και πήραμε και 16 βραβεία. Φτάσαμε μέχρι την Ιαπωνία. Τώρα μπορεί κάποιοι θαυμαστές να λένε δεν 16 Μπέσσυ είναι 22, δεν το θυμάμαι ρε παιδιά έχω μπερδευτεί πια. Ναι ήτανε Βουλγαρία, Τσεχοσλοβακία, Πολωνία, Κορέα, Ιαπωνία 3 φορές, Λιθουανία με διάφορα τραγούδια. Το «Είναι για σένα» έκανε θραύση, άκρως φεστιβαλικό τραγούδι. Ένα τραγούδι που έκανε θραύση σε δύο φεστιβάλ. Είναι τραγούδι που άρεσε πάρα πολύ και πήρε γκραν πρι ήταν ένα τραγούδι που είπα στα γαλλικά το «τραγούδι των Τσιγγάνων». το οποίο πήρε γκραν πρι, άρεσε πάρα πολύ. Γκραν πρι πήρε και ένα τραγούδι του Γιώργου Χατζηνάσιου στην Πολωνία. Το «I feel so wonderful» το οποίο το είπε η Γαλάνη κάποια στιγμή με στίχο ελληνικό αλλά αυτό που άρεσε επίσης πάρα πολύ ήταν όταν εκπροσώπησα την Ιαπωνία, έκανα μεγάλο δίσκο εκεί, πούλησε δυόμισι εκατομμύρια αντίτυπα και ήταν το γνωστό, και λέω γνωστό γιατί το έχω πει πάρα πολλές φορές εδώ σε μουσικές σκηνές που τραγούδησα, το Toshihiko.


Ξέρω ότι είχες πάει σε μια εκδήλωση στο Ψυχικό , είχαν ακούσει Toshihiko, Toshihiko και νομίζανε ότι λεει «στο Ψυχικό, στο Ψυχικό».

Ναι και με συνεχάρη που είμαι η μόνη που τραγούδησα για την πόλη τους. Δεν τους το διέψευσα όμως την ευχαρίστησα και πήγα παρακάτω.


Θέλω να πάμε στη Eurovision, θέλω να μου μιλήσεις για την εμπειρία της Eurovision. Καταρχάς ήταν κάτι που το είχες φανταστεί ποτέ ένα τέτοιο πράγμα γιατί είχε γίνει χαμός τότε.

Όταν ξεκινήσαμε και κάναμε τις προετοιμασίες δεν μου πήγαινε το μυαλό μου ότι θα με ακολουθεί και θα είναι η πιο μεγάλη τονωτική ένεση για όλη την καριέρα μου. Γιατί έτσι πάει και κάθε χρόνο που είναι Eurovision θυμούνται και αυτό το τραγούδι άλλες φορές λίγο άλλες πολύ αλλά πάντα και όσο περνάν τα χρόνια πάντα θα το θυμούνται.


Νομίζω ότι είναι ένα τραγούδι που είναι διαχρονικό, κλασικό δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση σε κάποια εποχή να μην αρέσει.

Να το πούμε και απλά και σήμερα να το στέλναμε θα πήγαινε πολύ καλά αν τέσσερα παιδιά πήγαιναν και τραγουδούσαν αυτό το ευρηματικό τραγούδι. Νο 1 ευρηματικότητας ήταν από όλες τις συμμετοχές της Ελλάδας.


Είναι σπουδαίος ο Χατζηνάσιος.

Και η Σέβη Τηλιακού που έγραψε... Δεν ξέρω ποιος αποφάσισε να μπουν οι νότες νομίζω ότι η πρόταση ήταν από τη γυναίκα του Χατζηνάσιου.


Με τον Χατζηνάσιο παραμένετε φίλοι.

Βέβαια και με τον Πασχάλη και με το Χατζηνάσιο. Πάντα θυμόμαστε τη Μαριάννα με τα καλύτερα γιατί έπαιξε αποφασιστικό ρόλο. Μιλάω για την Μαριάννα Τόλη, αυτή μας έντυσε, αυτή μας χτένισε, αυτή μας νοικοκύρεψε, αυτή μας έβαλε να χορέψουμε. Και το χορευτικό ήταν δική της ιδέα οπότε καταλαβαίνεις ότι έπαιξε τεράστιο ρόλο.


Ήσασταν παιδιά όμως τότε, όπως λέει ένα άλλο σου τραγούδι, «ήμασταν παιδιά σαν μια συντροφιά τότε». Ήσασταν παιδιά και παιδιά που το απολαύσατε πάρα πολύ αυτό και απολαύσατε και τη συνέχεια μετά βέβαια.

Απολαύσαμε και τη συνέχεια και ευχαριστούμε πάρα πολύ το Γιώργο στο Χατζηνάσιο.


Τότε ο πιο γνωστός απ’ όλους ήταν ο Πασχάλης.

Ήταν ο Πασχάλης. Μας κάνανε πολλές προτάσεις να κάνουμε καριέρα στο εξωτερικό αλλά και η Μαριάννα Τόλη είχε τότε την εκπομπή της «Μουσικές μεταμφιέσεις» νομίζω, και ο Ρόμπερτ με τους Poll, η μόνη που δεν ήμουν τόσο γνωστή....


Εσύ θα πήγαινες τότε να κάνεις μια καριέρα έξω, σου άρεσε, το σκέφτηκες ποτέ;

Μου αρέσει πάρα πολύ να κάνω καριέρα έξω και ο Θεούλης μου το έδωσε 2 φορές να γίνει, μια με τη Eurovision και μία από την Ιαπωνία. Τη μια φορά δεν έγινε γιατί οι υπόλοιποι θελαν να μείνουν στην Ελλάδα οπότε έμεινα και εγώ, και την φορά με την Ιαπωνία είναι γιατί δεν είχα ένα μάνατζερ να με στηρίξει και να με βοηθήσει στη συνέχεια.


Θα έμενες έξω;

Αν με ρώταγες τότε θα θελα πολύ να κάνω καριέρα στο εξωτερικό.


Ναι αλλά πως θα ερχόσουν από τη Γλυφάδα στα Παραπολιτικά με ήλιο αν ήσουνα κάπου με βροχές και χιόνια.

Πάρα πολύ ωραία το έθεσες αλλά εγώ θα σου πω κάτι άλλο πιο δυνατό. Αν έκανα διεθνή καριέρα και ήμουν με μια βαλίτσα στο χέρι από χώρα σε χώρα δεν θα είχα αυτή την υπέροχη οικογένεια και αυτά τα γερά πανέμορφα παιδιά. Το πάω σαν την κουκουβάγια με τα κουκουβαγιάκια της το κάνω.


Για πες μου για τα παιδιά σου ξέρω ότι είσαι πολύ περήφανη μαμά και δικαίως.

Είναι δύο γερά παιδιά που από εκεί ξεκινάνε όλα και ευχαριστώ το Θεό για αυτό από κει και πέρα η Εβελίνα ότι γνωρίζετε και από τα μέσα social.


Η Εβελίνα έχει μια σπουδαία φωνή.

Έχει μια πάρα πολύ ωραία φωνή. Ο Άγγελος ξεκίνησε σεφ, πήρε το Michelin, έμεινε 15 χρόνια στην Ελβετία και τώρα έχει γυρίσει και ασχολείται με real estate. Δεν μπορούσε άλλο, ήθελε να γυρίσει πίσω στην οικογένειά του, κουράστηκε στο εξωτερικό, ήθελε να είναι κοντά στους γονείς του και στην αδελφή του και έτσι τον έχουμε εδώ και πάει πολύ καλά και στην καινούργια δουλειά.


Μπράβο μ’ αρέσει που είσαι περήφανη για τα παιδιά σου και που έτσι τελικά αυτό μετράει περισσότερο από όλα στη ζωή στο τέλος.

Είμαι περήφανη για κάθε νέο παιδί που βρίσκει το δρόμο του νωρίς, γιατί παίζει μεγάλο ρόλο να βρεις το δρόμο σου και να πετύχεις πρώτα για τον εαυτό σου κι ύστερα και για τους γύρω σου, να μη βασανίζονται και οι γύρω σου. Βρήκαν το δρόμο τους και προχωράνε. Είναι χρήσιμοι στην κοινωνία.


Μπέσσυ, η καριέρα σου έχει πολλές φάσεις πες μου ποια ήταν η πιο ωραία στιγμή; Ποια ήταν η στιγμή που σου έχει μείνει αξέχαστη και θα θελες να την ξαναζήσεις κιόλας; Δηλαδή λες «αχ, να πήγαινε ο χρόνος πίσω να το ξαναζούσα αυτό».

Δεν θα το πιστέψεις, μιλάς σε μια τραγουδίστρια και θα σου πω ότι η καλύτερη περίοδος της ζωής μου ήταν το Dancing with the Stars. Όπως το ακούτε, θα πλήρωνα για να ξαναπάω. Αχ! μη τ΄ακούσουν οι παραγωγοί και με πάρουν δωρεάν.


Γιατί σου άρεσε τόσο πολύ;

Γιατί μου έβγαλε μια πτυχή την οποία ενώ ήξερα ότι μου αρέσει, μ’ αρέσει ο χορός πήγαινα μπαλέτο μικρή και τα λοιπά μου ξεδίπλωσε την ψυχή. Μου ξεδίπλωσε τις δυνατότητές μου, έχασα κιλά, έγινα ένα παιδί που πέταγε. Έμαθα πράγματα, πέρναγα ωραία, ανέβηκε η αδρεναλίνη μου γιατί ήταν ένα παιχνίδι που περίμενες να κερδίσεις και έκανες τον αγώνα σου. Ο χορός μ’ αρέσει. Πέρασα υπέροχα και ευχαριστώ το Θεό που μου δόθηκε η ευκαιρία να βρεθώ σε αυτό το παιχνίδι.


Κοίτα να δεις τώρα όντως μια τραγουδίστρια με τις επιτυχίες της Μπέσσυς, με την αγάπη που έχεις πάρει ως τραγουδίστρια από τον κόσμο και με τις φοβερές στιγμές που έχεις ζήσει να μου λες ότι το ωραιότερο πράγμα της ζωής σου ήταν το Dancing with the Stars εντυπωσιάζομαι.

Ναι και βέβαια αν ξανά γύρναγα το χρόνο θα ήθελα να μπορούσα να βρεθώ στη στιγμή που θα είμαι με την πρώτη μου οικογένεια και θα τρώμε μαζί, και να ήταν και η τωρινή μου οικογένεια. Αυτό το πράγμα δεν το καταφέραμε. Είναι ένα πράγμα που δεν το έχω ζήσει.


Το καταλαβαίνω αυτό είναι μια πληγή πάντα που υπάρχει και το σκέφτεται κανείς. Είναι πολύ γλυκό που το λες. Βλέπετε πόσο αξιαγάπητη είναι, δεν είναι ότι τα λέω εγώ αποδεικνύεται με αυτά που λέει. Έχει ψυχή πολύ η Μπέσσυ. Σκέψου επίσης κάτι άλλο ένας άνθρωπος που έχει κάνει μια τέτοια μεγάλη καριέρα έρχεται και λέει ένα από τα τελευταία πράγματα ότι είναι αυτά που αναπολεί το οποίο μπορεί και να ξαναγίνει άνετα. Σε άλλο τηλεπαιχνίδι θα πήγαινες;

Θα ήθελα να είμαι επιτροπή σε κάποιο παιχνίδι, πιστεύω ότι έχω δυνατότητες και να σας πω έχω υπάρξει επιτροπή σε διεθνή φεστιβάλ. Σε τουλάχιστον 5- 6 φεστιβάλ όταν έπαιρνα το βραβείο με φωνάζανε την επόμενη χρονιά και ήμουν επιτροπή. Δηλαδή αυτό μου πάει.


Τα talent shows σου αρέσουν;

Μου αρέσουν γιατί κάνουν τον κόσμο να ξεχνάει. Με αυτο που ζούμε σήμερα σίγουρα Χρειαζόμαστε μουσικές εκπομπές, εκπομπές που να βγαίνουν νέα παιδιά και να τους δίνεται τη ευκαιρία να ακουστούν με συνοπτικές διαδικασίες και αν είναι κάτι που αξίζει να ξεχωρίσει και να προχωρήσει αλλά δεν βλέπω να μένει από αυτά τα παιδιά κάποιο και να προχωράει. Οι μόνοι που είναι τυχεροί σε αυτές τις εκπομπές είναι η επιτροπή και η παραγωγή αν πάει καλά.


Γιατί δεν μένουν αυτά τα παιδιά, είναι λάθος η επιλογή των παιδιών, είναι λάθος ο τρόπος που λειτουργεί μετά το σύστημα τι φταίει; Γιατί ακούω παιδιά που αντικειμενικά έχουν πολύ καλές φωνές.

Πάρα πολύ καλές φωνές αλλά για θυμίστε μου ποιος έχει μείνει από όλους αυτούς; Ελάχιστοι έχουν μείνει. Μήπως μετά οι όροι που τους θέτουν από τις εκάστοτε δισκογραφικές είναι πολλοί που δεν μπορούν να ακολουθήσουν; Κανείς δεν ξέρει.


Ή μήπως η επιλογή τους γίνεται μόνο για να πάνε να κάνουν το τρίτο- τέταρτο όνομα σε ένα live και ουδείς ενδιαφέρεται μετά;

Δεν ξέρω πάντως θα λεγα ότι πρέπει να μανατζάρεις τον εαυτό σου καλά πριν από τον μάνατζερ και αυτό είναι μεγάλη επιτυχία να μπορείς εσύ ο ίδιος να το τρέξεις αλλά αν υπήρχε αυτή η δυνατότητα τότε κάποιος απ’ όλους θα έβγαινε προς τα έξω. Αν ήταν αυτός ο λόγος να μανατζάρουμε καλά τον εαυτό μας.


Να σου πω άσε την επιτροπή, εσύ είσαι καλή για την επιτροπή αυτό είναι όμως αυταπόδεικτο εγώ θέλω τα πιο δύσκολα.

Μου είπαν ότι δεν είμαι για να κάθομαι, εγώ πρέπει να είμαι όρθια και να κινούμαι.


Συμφωνώ σε αυτό, δεν ξέρω ποιος σου το είπε αλλά έχει δίκιο. Δεν μου λες αν γινόταν το Your Face Sounds Familiar θα πήγαινες ποτέ να κάνεις μιμήσεις, το έχεις καθόλου;

Αν μου το πρότειναν... Έχω ένα ελάττωμα- προτέρημα δεν λέω όχι. Δηλαδή δεν το σκέφτομαι πάρα πολύ μ’ αρέσει να αλλάζει λίγο η ζωή μου.


Η οικογένειά σου πώς αντιμετωπίζει αυτό το χείμαρρο, το ότι είσαι έτοιμη για όλα. Πώς το αντιμετωπίζει; Έχεις προστασία, ας πούμε του τύπου Μπέσσυ σταμάτα λίγο ή σου λένε έλα δώσε.

Ο άντρας μου όταν άκουσε ότι θα πήγαινα στο Dancing With the Stars μου είπε «που πας βρε Καραμήτρο!». Πληγώθηκα εκείνη την ώρα μετά το ξεπέρασα και ρώτησα την κόρη μου, λέω «να πάω;». Μου λέει μαμά εσύ απ’ την ώρα που σηκώνεσαι από το κρεβάτι είσαι υπερκινητική δεν θα κουραστείς καθόλου.


Άρα καταλαβαίνω είναι λογικό αυτό που συμβαίνει στην οικογένεια, κάποιος προσπαθεί να σε φρενάρει...

Μην εκτεθώ, «που πας με αυτή την ηλικία και με αυτά τα κιλά». Εγω την ηλικία την ξέχασα και τα κιλά τα έχασα.


Μόλις ακούσαμε το «Δε θέλω να ξέρεις» με τη δική σου ερμηνεία ένα τραγούδι που οι περισσότεροι το ξέρουν με την Άννα Βίσση αλλά έχεις μια ιστορία με αυτό το τραγούδι, με τον Καρβέλα.

Καταρχάς αγαπώ Άννα Βίσση, είμαι φαν της. Αυτό το τραγούδι το λάτρεψα, ήθελα να το έχω πει εγώ. Είναι αυτή η κατηγορία τραγουδιών που λέω Θεέ μου πόσο πολύ θα θελα να το έχω πει αυτό και δύο -τρία άλλα από άλλους καλλιτέχνες αλλά μου δίνεται η δυνατότητα να το τραγουδήσω στο μαγαζί που θα εμφανίζομαι. Αυτό το τραγούδι λοιπόν επειδή μου άρεσε πήρα τον Καρβέλα του λέω «θέλω να το τραγουδήσω σε ένα φεστιβάλ διεθνές μπορείς να μου το δώσεις;», και μπήκαμε στο στούντιο, το γράψαμε και πήγα το τραγούδησα και πήρε το πρώτο βραβείο. Ήταν νομίζω 35 χώρες από όλο τον κόσμο και η Ελλάδα μας βγήκε πρώτη. Και με αυτό.


Είσαι πολύ φεστιβαλικός τύπος εσύ, πρώτον τραγουδάς αυτο που λέγανε στο παρελθόν «φεστιβαλικά τραγούδια». Τι σήμαινε φεστιβαλικά τραγούδια να το πω για τους νεότερους που ίσως δεν τον ξέρουν τον όρο, σήμαινε τραγούδια τα οποία δίνουν ερμηνευτικές δυνατότητες. Έχουνε κορώνες, έχουνε πετάγματα τέτοια πράγματα...

Εξάλλου έτσι δεν ξεκίνησε η Eurovision άσχετα αν οπτικοποιήθηκε στην πορεία και είναι τώρα το πακέτο που λέμε που κάνει τη διαφορά σε ένα σημείο είτε αυτό είναι στην εικόνα είτε είναι στον ήχο. Παλιά ήταν οι φωνές.


Σε ενοχλεί σε ενοχλεί που πια η εικόνα μετράει περίπου το ίδιο με τη φωνή;

Δεν είναι κάτι που με ενοχλεί, είναι κάτι που με τον καιρό, με τα χρόνια τα πράγματα αλλάζουν, διαφοροποιούνται και σίγουρα από τότε που βγήκαν τα βιντεοκλίπ τα πράγματα έχουν αλλάξει και πάει πακέτο το πράγμα.


Όμως είναι διαφορετικό αυτό από αυτό που συμβαίνει τώρα, τώρα κάθε τραγούδι που θα ανέβει σε μια σκηνή είναι βασικά μια εικόνα και μέρος της εικόνας είναι και η μουσική και ο τραγουδιστής. Αυτό δεν είναι κάπως μειωτικό να το πω για το ίδιο το τραγούδι και τον τραγουδιστή;

Αν έρθει και δέσει καλά η εικόνα με το τραγούδι τότε είναι επιτυχία, αν δεν δέσει μπορεί το ένα να τραβήξει το άλλο κάτω αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι σε αυτό, αυτό είναι. Αυτό κυκλοφορεί παγκοσμίως πια.



Θα ήθελες να έχεις πει και άλλου τύπου τραγούδια δηλαδή θα ήθελες να έχεις μπλεχτεί πιο πολύ με το λαϊκό για παράδειγμα;

Όχι, θα ήθελα όμως να είχα μπλεχτεί με τραγούδια με πιο πολύ μεστό στίχο δηλαδή θα θελα να πω μια «Πανσέληνο». Θα θελα να χα πει το «Να κοιμηθώ στο πάτωμα» τα οποία θα τραγουδάω στα live μου και οι φίλοι μου που έρχονται μου το ζητάνε. Αν δεν το πω δεν κλείνω, δεν τελειώνει το πρόγραμμα. Είναι κάποια τραγούδια που έχουν μια εσωτερικότητα, ένα στίχο που έχει πολλά να πει και αυτό είναι κάτι το οποίο πραγματικά το ζηλεύω.


Ναι, αυτό το καταλαβαίνω. Δεν θα ήθελες όμως να έχεις περάσει και στο λαϊκό τραγούδι; Ενδεχομένως αυτό να σου είχε δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση επειδή ο κόσμος αγαπάει πολύ το λαϊκό τραγούδι.

Δεν θέλω να σκεφτώ ότι θα ήθελα να δω τι αγαπάει πρώτα ο κόσμος πιο πολύ γιατί αν εγώ δεν το ενστερνιστώ, δεν γίνει δικό μου και δεν είναι κάτι που λατρεύω δεν θα το φτάσω ποτέ καλά στον κόσμο. Θα ήθελα να κάνω μια μικρή στροφή και το είχε επιχειρήσει η εταιρεία μου, ο Νίκος Ιγνατιάδης ο μεγάλος μαέστρος μου είχε δώσει το «Μεγάλη στιγμή». Μετά το «Μεγάλη στιγμή» ήθελε λίγο ο Ιγνατιάδης να μου κάνει μια μικρή στροφή αλλά επειδή στην εταιρεία υπήρχαν λαϊκοί τραγουδιστές με είχανε βάλει σε αυτό το κουτάκι εμένα, και σε αυτό το κουτάκι έμεινα. Νομίζω ότι το υπηρετώ καλά, στα μαγαζιά λεω τα πάντα.


Όχι απλώς καλά το υπηρετείς εξαιρετικά αλλά αναρωτιέμαι επειδή έχεις αυτό το ταλέντο και αυτή την πραγματικά υπέροχη φωνή, αναρωτιέμαι αν αυτο το είδος που είναι το λαϊκό θεωρείς ότι θα το είχες προσθέσει κάτι ή μπορεί να είχες δώσει ένα άλλο ενδιαφέρον και στον ίδιο σου τον εαυτό.

Πιστεύω ότι υπάρχουν πολύ μεγάλες φωνές, λαϊκές, που εκπροσωπούν το είδος τόσο καλά που νομίζω ότι δεν θα το ήθελα να μπω σε αυτά τα χωράφια. Αντιθέτως, το μοντέρνο τραγούδι επειδή πάει με την κίνηση πάει με το δικό μου ταπεραμέντο.


Εσύ τι μουσική ακούς;

Εγώ μέχρι και κλασική ακούω αναλόγως την ώρα, ακούω τα πάντα.


Σε ένα νέο τραγουδιστή που θα ξεκίναγε σήμερα ή μια νέα τραγουδίστρια τι θα είχες να συμβουλεύσεις. Δίνεις γενικά συμβουλές ή όχι;

Βασικά όταν ακούω κάποιον καλλιτέχνη καινούργιο που βλέπω ότι έχει πάρα πολύ καλή φωνή και έχει στοιχεία να προχωρήσει μπροστά -σε άσχημες εποχές και πολύ δύσκολο αλλά το εύχομαι ολόψυχα- του λέω αν το αγαπάει να κυνηγήσει το όνειρό του. Να μην το σταματήσει, να το παλέψει, να το υποστηρίξει και αν χρειαστεί κάπου, αν μπορώ, να βοηθήσω κι εγώ.


Έχεις γράψει ποτέ στίχους;

Έχω γράψει στο παρελθόν με αποτυχία. Δεν είμαι στιχουργός, το έγραψα απλά έτσι για να βοηθήσω επειδή εκείνη την εποχή δεν βρίσκανε κάποιο στίχο να βάλουν σε κάποιες διασκευές γιατί έχω κάνει τις περισσότερες διασκευές από ξένα τραγούδια. Πολλές διασκευές.


Θέλω να μου πεις τι ονειρεύεσαι γιατί νομίζω ότι δεν είσαι τύπος που έχει σταματήσει να σχεδιάζει και να ονειρεύεται.

Το όνειρο μου θα μείνει μου φαίνεται απατηλό και χωρίς να είναι τρελό. Το όνειρό μου είναι να κάνω τη ζωή της Μπέτι Μίντλερ. Έχει γραφτεί αλλά όλο κάτι τυχαίνει και το χάνουμε το πράγμα. Δηλαδή πρόσεξε σας έχω χορέψει, τραγουδάω καλά ακόμα νομίζω, έχει έχω ευφράδεια, έχω πάει δραματική σχολή βέβαια για ένα χρόνο με τον Νίκο Φώσκολο δάσκαλο αφού λοιπόν έχω όλο το πακέτο θα ήθελα να δοκιμαστώ σε ένα μιούζικαλ.


Αυτό εννοείς είναι musical που ήδη υπάρχει;

Είναι κάτι που έχει γραφτεί και θα θελα να βρεθεί ένας σκηνοθέτης και ένας παραγωγός να το φτιάξει έτσι και να το πάμε σε ένα θέατρο. Έχει γραφτεί ήδη το έργο και η μουσική είναι κάτι ανάμεσα από δικά μου τραγούδια και της Μπέτι Μίντλερ. Τη θαυμάζω δεν θα πω πιο πολλά γιατί μπορεί να πάρουνε το concept.


Άρα λες είναι ένας συνδυασμός δικό σου με την Μπέτι Μίλερ;

Ναι, την έχω δει στον ύπνο μου- τη λατρεύω- και ξυπνάω και ζω το όνειρό μου ότι είμαι η Μπέτι Μίντλερ.


Τι ωραίο είναι αυτό που μου λες! Η Μπέσσυ Αργυράκη δεν μαζεύεται με τίποτα δηλαδή πραγματικά δεν ξέρω αν θα ήθελα να ήμουνα στη θέση του συζύγου σου. Τον καταλαβαίνω τον άνθρωπο.

Το λεει και ο ίδιος ότι είναι ήρωας.


Σίγουρα, συντάσσομαι. Μην το παίρνεις προσωπικά και η δικιά μου γυναίκα πολλές φορές για διάφορα πράγματα που λέω με κοιτάει περίεργα και μου λέει «να σου πω θα ηρεμήσεις λίγο;».

Μου το έλεγε ένα διάστημα τώρα βαρέθηκε.


Σου εύχομαι τα καλύτερα, όχι μόνο Μπέτι Μίντλερ και πολλά ακόμα. Ό,τι καλύτερο επιθυμείς. Μας έδωσες μεγάλη χαρά και κέφι εδώ μέσα και χαμόγελο, όπως δίνεις πάντα.