Με ενθουσιασμό και απόλυτη πίστη στο ταλέντο της συντρόφου του, ο Oge μίλησε για την Klavdia και τη συμμετοχή της στη φετινή Eurovision, που θα πραγματοποιηθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας. Ο γνωστός ράπερ και μουσικός παραγωγός εμφανίστηκε σίγουρος πως η Ελλάδα θα προκριθεί άνετα στον μεγάλο τελικό, ενώ δεν έκρυψε την υπερηφάνειά του για την «Αστερομάτα».

Μιλώντας στην εκπομπή «Breakfast@Star», ο Oge αποκάλυψε πως η Κλαυδία είναι απόλυτα συγκεντρωμένη στον στόχο της και παραμένει αφοσιωμένη στις πρόβες, προκειμένου να δώσει τον καλύτερό της εαυτό. «Η σκηνική της παρουσία θα είναι μοναδική», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως το τραγούδι διαφέρει αισθητά από άλλες συμμετοχές και μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Oge για Klavdia και Eurovision 2025: "Η εμφάνισή της θα είναι μοναδική και δουλεμένη. Πιστεύω ότι η Ελλάδα θα περάσει άνετα στον τελικό"

Αναλυτικά ο Oge σχολίασε: «Θα φύγουμε σε λίγο καιρό μαζί. Η Κλαυδία είναι πολύ συγκεντρωμένη στον στόχο της και νομίζω ότι όλα θα φανούν στις πρόβες, γιατί είναι τρομερή ερμηνεύτρια και αυτό το κομμάτι είναι πάνω της. Οπότε πιστεύω ότι θα τα δούμε όλα εκεί με τις πρόβες. Η εμφάνισή της θα είναι μοναδική και δουλεμένη. Πιστεύω ότι η Ελλάδα θα περάσει άνετα στον τελικό. Εγώ πιστεύω πάρα πολύ στην Κλαυδία γιατί η ερμηνευτική της ικανότητα είναι σε φοβερό επίπεδο και γιατί δεν υπάρχουν πολλά τραγούδια που να μοιάζουν με την ''Αστερομάτα''».

Η αναφορά στη Μαρίνα Σάττι και τη συμμετοχή της πέρυσι στον διαγωνισμό

Σε άλλο σημείο των δηλώσεών του, ο ράπερ ρωτήθηκε για την παρουσία της Μαρίνας Σάττι στην περσινή Eurovision. Ο Oge, που ήταν ένας από τους δημιουργούς του κομματιού «Ζάρι», με το οποίο η τραγουδίστρια εκπροσώπησε την Ελλάδα, έκανε λόγο για μια μοναδική καλλιτέχνιδα που άφησε το στίγμα της στον μουσικό διαγωνισμό. «Η Μαρίνα είναι μια unique καλλιτέχνιδα και άφησε το στίγμα της στη Eurovision. Από την άλλη, ο διαγωνισμός αυτός έχει να κάνει με πάρα πολλές χώρες, με πολλές κουλτούρες. Πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να πηγαίνει και να αφήνει το στίγμα του», είπε χαρακτηριστικά.