Οι έξι σειρές που μας «έκλεισαν» στο σπίτι
Η ελληνική τηλεόραση μας έχει χαρίσει αμέτρητες στιγμές χαράς και λύπης. Κωμωδίες με απίστευτες ατάκες και κοινωνικές σειρές με ιστορίες αγάπης, «γέννησαν» ήρωες που λατρέψαμε.
Εμείς συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε έξι από τις πιο δημοφιλείς σειρές της ελληνικής τηλεόρασης με τις οποίες ψυχαγωγηθήκαμε, διασκεδάσαμε και τώρα θυμόμαστε με ένα είδος νοσταλγίας.
1. Οι Απαράδεκτοι (1991-1993)
Το ευφυέστατο σενάριο της Δήμητρας Παπαδοπούλου , το «τι έγινε ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου και η «βροχή» από ατάκες είναι λίγοι μόνο από τους λόγους που η σειρά έγραψε ιστορία και λατρεύτηκε από πολλούς.
Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε το μακρινό 1991 και η σειρά κράτησε δυο σεζόν. Σημείωσε πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης με το υψηλότερο να φτάνει στο 73%
Σημειώνεται ότι οι απαράδεκτοι είναι η τελευταία σειρά που έπαιξε στο μεγκα πριν «ρίξει» μαύρο.
2. Αναστασία (1993-1994)
Η πρωτοεμφανιζόμενη Μυρτώ Αλικάκη και ένα ερωτικό τρίγωνο με τους Κούρκουλο και Χατζησάββα ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν μια σειρά- φαινόμενο.
Η σειρά, σε σενάριο της Μιρέλας Παπαοικονόμου , ξεκίνησε να παίζεται στις αρχές της δεκαετίας του 90. Η τηλεθέαση που σημείωνε εκείνη την εποχή ξεπερνούσε το 50%, με το μέγιστο νούμερο στο τελευταίο επεισόδιο, όπου έπιασε το 70%.
Το «ταμπού» στόρυ που παρουσίαζε της σχέσης μιας νεαρής φοιτήτριας με πατέρα- γιο είχε εθίσει τους τηλεθεατές που «κολλούσαν» κάθε βδομάδα μπροστά απ΄’την τηλεόραση για να μάθουν τις εξελίξεις.
3. Ψίθυροι καρδιάς(1997-1998)
Η σειρά σε σενάριο Μανούσου Μανουσάκη αφηγείται τον μεγάλο έρωτα μεταξύ μιας Ρoμά και ενός εύπορου επιχειρηματία .Η διαφορά κουλτούρας και πολιτισμών που αναδείκνυε σημείωσαν τεράστια επιτυχία.
Σημείωσε ένα από τα ψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης στην ιστορία της τηλεόρασης με ποσοστό 66,1%.
4. Δυο Ξένοι (1998-1999)
Ο έρωτας της παρουσιάστριας του «πρωινού χαμόγελου» και του γοητευτικού καθηγητή θεάτρου Κωνσταντίνου Μαρκορά σε συνδιασμό με τις απίστευτες ατάκες της θρυλικής Ντένης Μαρκορα (Ντίνα Κώνστα) δημιούργησαν μια σειρά /λατρεία. Δεκάδες γκεστς , το «Μην μου το κλείνεις Φάνη δεν θα την ξαναπώ την ρημάδα την αλλοτρίωση» της Τζοϋς Ευείδη και ο ρόλος της Δέσποινας Βανδή είναι κάποια μόνο απ’τα πράγματα που μας έρχονται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε τη σειρά.
Προβλήθηκε για δύο σεζόν και αργότερα σε εκατοντάδες επαναλήψεις. Το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης που σημείωσε ήταν 47,7%.
Η παρέα των 5, η Ζουμπουλία, οΣπύρος, η Ντάλια, η Αγγέλα και ο Φώτης, μπήκαν στη ζωή μας τον Σεπτέμβρη του 2005 και δεν έφυγαν ποτέ.
Πρόκειται για το δεύτερο σενάριο του Γιώργου Καπουτζίδη, μια κωμωδία με αστυνομικά στοιχεία που λατρεύτηκε.
Η σειρά μετά το τέλος της παιζόταν συνέχεια σε επαναλήψεις και σημείωνε μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης.
6. Το νησί (2010-2011)
Η σειρά έκανε πρεμιέρα το 2010 και από το πρώτο επεισόδιο καταλάβαμε ότι πρόκειται για ένα φαινόμενο. Μια κινηματογραφική παραγωγή στην τηλεόρασή , απίστευτη σκηνοθεσία σκηνικά, ερμηνείες. Το κοινό παρακολουθούσε με μανία την καθημερινότητα των λεπρών στην Σπιναλόγκα.
Η σειρά-φαινόμενο παίχτηκε για μια σεζόν, το τελευταίο επεισόδιο σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης, 64.6% .
Εμείς συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε έξι από τις πιο δημοφιλείς σειρές της ελληνικής τηλεόρασης με τις οποίες ψυχαγωγηθήκαμε, διασκεδάσαμε και τώρα θυμόμαστε με ένα είδος νοσταλγίας.
1. Οι Απαράδεκτοι (1991-1993)
Το ευφυέστατο σενάριο της Δήμητρας Παπαδοπούλου , το «τι έγινε ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου και η «βροχή» από ατάκες είναι λίγοι μόνο από τους λόγους που η σειρά έγραψε ιστορία και λατρεύτηκε από πολλούς.
Το πρώτο επεισόδιο προβλήθηκε το μακρινό 1991 και η σειρά κράτησε δυο σεζόν. Σημείωσε πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης με το υψηλότερο να φτάνει στο 73%
Σημειώνεται ότι οι απαράδεκτοι είναι η τελευταία σειρά που έπαιξε στο μεγκα πριν «ρίξει» μαύρο.
2. Αναστασία (1993-1994)
Η πρωτοεμφανιζόμενη Μυρτώ Αλικάκη και ένα ερωτικό τρίγωνο με τους Κούρκουλο και Χατζησάββα ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν μια σειρά- φαινόμενο.
Η σειρά, σε σενάριο της Μιρέλας Παπαοικονόμου , ξεκίνησε να παίζεται στις αρχές της δεκαετίας του 90. Η τηλεθέαση που σημείωνε εκείνη την εποχή ξεπερνούσε το 50%, με το μέγιστο νούμερο στο τελευταίο επεισόδιο, όπου έπιασε το 70%.
Το «ταμπού» στόρυ που παρουσίαζε της σχέσης μιας νεαρής φοιτήτριας με πατέρα- γιο είχε εθίσει τους τηλεθεατές που «κολλούσαν» κάθε βδομάδα μπροστά απ΄’την τηλεόραση για να μάθουν τις εξελίξεις.
3. Ψίθυροι καρδιάς(1997-1998)
Η σειρά σε σενάριο Μανούσου Μανουσάκη αφηγείται τον μεγάλο έρωτα μεταξύ μιας Ρoμά και ενός εύπορου επιχειρηματία .Η διαφορά κουλτούρας και πολιτισμών που αναδείκνυε σημείωσαν τεράστια επιτυχία.
Σημείωσε ένα από τα ψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης στην ιστορία της τηλεόρασης με ποσοστό 66,1%.
4. Δυο Ξένοι (1998-1999)
Ο έρωτας της παρουσιάστριας του «πρωινού χαμόγελου» και του γοητευτικού καθηγητή θεάτρου Κωνσταντίνου Μαρκορά σε συνδιασμό με τις απίστευτες ατάκες της θρυλικής Ντένης Μαρκορα (Ντίνα Κώνστα) δημιούργησαν μια σειρά /λατρεία. Δεκάδες γκεστς , το «Μην μου το κλείνεις Φάνη δεν θα την ξαναπώ την ρημάδα την αλλοτρίωση» της Τζοϋς Ευείδη και ο ρόλος της Δέσποινας Βανδή είναι κάποια μόνο απ’τα πράγματα που μας έρχονται στο μυαλό όταν σκεφτόμαστε τη σειρά.
Προβλήθηκε για δύο σεζόν και αργότερα σε εκατοντάδες επαναλήψεις. Το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης που σημείωσε ήταν 47,7%.
5. Στο παρά πέντε (2005-2007)
Τι να πει κανείς γι’αυτή τη σειρά…Η παρέα των 5, η Ζουμπουλία, οΣπύρος, η Ντάλια, η Αγγέλα και ο Φώτης, μπήκαν στη ζωή μας τον Σεπτέμβρη του 2005 και δεν έφυγαν ποτέ.
Πρόκειται για το δεύτερο σενάριο του Γιώργου Καπουτζίδη, μια κωμωδία με αστυνομικά στοιχεία που λατρεύτηκε.
Η σειρά μετά το τέλος της παιζόταν συνέχεια σε επαναλήψεις και σημείωνε μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης.
6. Το νησί (2010-2011)
Η σειρά έκανε πρεμιέρα το 2010 και από το πρώτο επεισόδιο καταλάβαμε ότι πρόκειται για ένα φαινόμενο. Μια κινηματογραφική παραγωγή στην τηλεόρασή , απίστευτη σκηνοθεσία σκηνικά, ερμηνείες. Το κοινό παρακολουθούσε με μανία την καθημερινότητα των λεπρών στην Σπιναλόγκα.
Η σειρά-φαινόμενο παίχτηκε για μια σεζόν, το τελευταίο επεισόδιο σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης, 64.6% .