Τηλεθέαση: Τι νούμερα έγραψαν στην πρώτη μάχη οι Άγριες Μέλισσες και το Survivor;
Δείτε τι κατέγραψαν τα μηχανάκια της Nielsen για την τηλεθέαση.
Την πρώτη τους μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν το βράδυ της Δευτέρας 4 Ιανουαρίου οι Άγριες Μέλισσες και το Survivor.
Η δημοφιλής σειρά του ΑΝΤ1 επέστρεψε με το πρώτο επεισόδιο για το 2021, ενώ στο reality επιβίωσης του ΣΚΑΪ οι δύο ομάδες έδωσαν μεγάλη μάχη για την ασυλία.
Για πρώτη φορά, τα δύο επιτυχημένα προγράμματα βρέθηκαν απέναντι και η αλήθεια είναι ότι κατά τη χρονική περίοδο (22:30 – 23:30) που έπαιξαν μαζί, το σίριαλ του ΑΝΤ1 ήταν ο απόλυτος νικητής.
Η τηλεθέαση στο σύνολο της χρονικής διάρκειας:
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,6%
Survivor – 30,5%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Survivor – 31,8%
Άγριες Μέλισσες – 29,6%
Το διάστημα που έπαιξαν απέναντι: (22:30 – 23:30)
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 32,6%
Survivor – 22%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,6%
Survivor – 22,1%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Η δημοφιλής σειρά του ΑΝΤ1 επέστρεψε με το πρώτο επεισόδιο για το 2021, ενώ στο reality επιβίωσης του ΣΚΑΪ οι δύο ομάδες έδωσαν μεγάλη μάχη για την ασυλία.
Για πρώτη φορά, τα δύο επιτυχημένα προγράμματα βρέθηκαν απέναντι και η αλήθεια είναι ότι κατά τη χρονική περίοδο (22:30 – 23:30) που έπαιξαν μαζί, το σίριαλ του ΑΝΤ1 ήταν ο απόλυτος νικητής.
Η τηλεθέαση στο σύνολο της χρονικής διάρκειας:
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,6%
Survivor – 30,5%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Survivor – 31,8%
Άγριες Μέλισσες – 29,6%
Το διάστημα που έπαιξαν απέναντι: (22:30 – 23:30)
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγριες Μέλισσες – 32,6%
Survivor – 22%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Άγριες Μέλισσες – 30,6%
Survivor – 22,1%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.