Τηλεθέαση: Σάρωσε το τελευταίο επεισόδιο από τις Άγριες Μέλισσες
Αναλυτικά η τηλεθέαση για το μεγάλο φινάλε που έγραψαν οι Άγριες Μέλισσες το βράδυ της Πέμπτης στον ΑΝΤ1.
![1-fotia-diafani-agries-melisses-png](https://s.parapolitika.gr/images/1130x667/png/files/2021-06-04/1-fotia-diafani-agries-melisses-png.png)
Οι Άγριες Μέλισσες ολοκλήρωσαν τον δεύτερο κύκλο με ένα μεγαλειώδες φινάλε, με δραματικές σκηνές και ανατριχιαστικές ερμηνείες.
Η σειρά θα επιστρέψει στις οθόνες μας το ερχόμενο φθινόπωρο με τον τρίτο κύκλο που θα είναι τελείως διαφορετικός.
Χθες, ωστόσο, η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο στον ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η τηλεθέαση για τις Άγριες Μέλισσες κινήθηκε στο 38,5% για το σύνολο και στο 37,6% για το δυναμικό κοινό.
Δείτε ακόμη: Συγκλονιστικό φινάλε για τις «Άγριες Μέλισσες» (Βίντεο)
Χαρακτηριστικό είναι πως το χαμηλότερο ποσοστό σε τέταρτο ήταν 32,8%, και αυτό στην αρχή. Καθώς προχωρούσαν οι εξελίξεις, άρχισαν τα σαραντάρια και λίγο πριν το τέλος άγγιξε το 43,5%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Η σειρά θα επιστρέψει στις οθόνες μας το ερχόμενο φθινόπωρο με τον τρίτο κύκλο που θα είναι τελείως διαφορετικός.
Χθες, ωστόσο, η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο στον ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η τηλεθέαση για τις Άγριες Μέλισσες κινήθηκε στο 38,5% για το σύνολο και στο 37,6% για το δυναμικό κοινό.
Δείτε ακόμη: Συγκλονιστικό φινάλε για τις «Άγριες Μέλισσες» (Βίντεο)
Χαρακτηριστικό είναι πως το χαμηλότερο ποσοστό σε τέταρτο ήταν 32,8%, και αυτό στην αρχή. Καθώς προχωρούσαν οι εξελίξεις, άρχισαν τα σαραντάρια και λίγο πριν το τέλος άγγιξε το 43,5%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.