Τηλεθέαση: Σάρωσε το τελευταίο επεισόδιο από τις Άγριες Μέλισσες
Αναλυτικά η τηλεθέαση για το μεγάλο φινάλε που έγραψαν οι Άγριες Μέλισσες το βράδυ της Πέμπτης στον ΑΝΤ1.

Οι Άγριες Μέλισσες ολοκλήρωσαν τον δεύτερο κύκλο με ένα μεγαλειώδες φινάλε, με δραματικές σκηνές και ανατριχιαστικές ερμηνείες.
Η σειρά θα επιστρέψει στις οθόνες μας το ερχόμενο φθινόπωρο με τον τρίτο κύκλο που θα είναι τελείως διαφορετικός.
Χθες, ωστόσο, η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο στον ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η τηλεθέαση για τις Άγριες Μέλισσες κινήθηκε στο 38,5% για το σύνολο και στο 37,6% για το δυναμικό κοινό.
Δείτε ακόμη: Συγκλονιστικό φινάλε για τις «Άγριες Μέλισσες» (Βίντεο)
Χαρακτηριστικό είναι πως το χαμηλότερο ποσοστό σε τέταρτο ήταν 32,8%, και αυτό στην αρχή. Καθώς προχωρούσαν οι εξελίξεις, άρχισαν τα σαραντάρια και λίγο πριν το τέλος άγγιξε το 43,5%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Η σειρά θα επιστρέψει στις οθόνες μας το ερχόμενο φθινόπωρο με τον τρίτο κύκλο που θα είναι τελείως διαφορετικός.
Χθες, ωστόσο, η τηλεθέαση χτύπησε κόκκινο στον ΑΝΤ1.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η τηλεθέαση για τις Άγριες Μέλισσες κινήθηκε στο 38,5% για το σύνολο και στο 37,6% για το δυναμικό κοινό.
Δείτε ακόμη: Συγκλονιστικό φινάλε για τις «Άγριες Μέλισσες» (Βίντεο)
Χαρακτηριστικό είναι πως το χαμηλότερο ποσοστό σε τέταρτο ήταν 32,8%, και αυτό στην αρχή. Καθώς προχωρούσαν οι εξελίξεις, άρχισαν τα σαραντάρια και λίγο πριν το τέλος άγγιξε το 43,5%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.