Social μπάχαλο: Η απώλεια της Χριστιάνας, τα «σκουριασμένα χείλη» της Μοσχολιού και το ραντεβού με τον Κραουνάκη
Πάντα καλοντυμένη, πάντα με ωραίες ιδέες, προχωρημένες σκέψεις και πάντα την ενδιέφερε να κάνει κινήσεις που δεν τολμούσε καμία άλλη
Πριν από κάποια χρόνια, συνάντησα τον Γιώργο Λιάνη σε ένα θέατρο και μου είπε ότι η Χριστιάνα δεν είναι καλά και, παρ’ όλο που είχαμε χαθεί, με πείραξε αφάνταστα. Τώρα, η είδηση του θανάτου της από τη μια μ’ έκανε να βουρκώσω, αλλά απ’ την άλλη έπιασα τον εαυτό μου να σκέφτεται ότι ησύχασε πια από την ταλαιπωρία του Αλτσχάιμερ και του καρκίνου.
Καλό ταξίδι, αγάπη μου.
Και την αποκαλώ «αγάπη μου», γιατί ήμασταν πολύ φίλοι. Στενοί συνεργάτες και φίλοι. Έχω άπειρα περιστατικά να θυμάμαι με τη Χριστιάνα, γιατί για πολλά χρόνια κάναμε πολλή παρέα. Όταν πρωτομπήκα στη δισκογραφία, η Χριστιάνα ήταν ήδη πρώτο όνομα. Είχε κάνει κάποια δισκάκια 45 στροφών, είχε κάνει 2-3 άλμπουμ, τραγουδούσε με τον Μητροπάνο, είχε κάνει ντουέτα με τον Δάκη, με τον Πάριο κ.τ.λ. Ήταν περιζήτητη. Στην Polygram, την εταιρεία όπου έπιασα δουλειά, ήταν αμέσως μετά τη Μαρινέλλα η μεγαλύτερη φίρμα.
Πάντα καλοντυμένη, πάντα με ωραίες ιδέες, προχωρημένες σκέψεις και πάντα -μα πάντα την ενδιέφερε να κάνει κινήσεις που δεν τολμούσε καμία άλλη.
Ακούστε και μια ιστορία: Το 1980, υπουργός Δικαιοσύνης ήταν ο Γεώργιος Σταμάτης, ο οποίος είχε δύο παιδιά. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Ε, το κορίτσι τα είχε φτιάξει με τον Μητροπάνο και το αγόρι με τη Χριστιάνα. Δουλεύοντας με τη Χριστιάνα, καθιερώσαμε παρέα νέα πράγματα, πρωτόγνωρα για την ελληνική δισκογραφία. Βγαίναμε, μιλάγαμε, γελάγαμε, κάναμε διακοπές, ήμουν παρών πάντα στο στούντιο όταν ηχογραφούσε, στις φωτογραφήσεις της κ.τ.λ. Κάποια στιγμή εμφανίστηκε στην εταιρεία. «Έχω ραντεβού με έναν νέο συνθέτη, που θέλω οπωσδήποτε να μου γράψει», μου είπε. Μόλις είχε ακούσει τα «Σκουριασμένα χείλη» της Μοσχολιού, είχε ενθουσιαστεί, βρήκε τον Κραουνάκη και οργάνωσε ραντεβού. Έτσι έγινε ο δίσκος «Σαριμπιντάμ».
Τα λέω όλα αυτά για να πω πως τολμούσε. Ήθελε και ζητούσε με μανία να κάνει κάτι διαφορετικό. Στο μυαλό και στις καρδιές όλων μας θα μείνει ως μια απαράμιλλα γοητευτική γυναίκα, ωραία τραγουδίστρια, που είχε την ικανότητα να είναι τολμηρή, αλλά όχι προκλητική. Κι αυτό ήταν ίσως το μυστικό της επιτυχίας της. Καλό ταξίδι, αγάπη μου.
Καλό ταξίδι, αγάπη μου.
Και την αποκαλώ «αγάπη μου», γιατί ήμασταν πολύ φίλοι. Στενοί συνεργάτες και φίλοι. Έχω άπειρα περιστατικά να θυμάμαι με τη Χριστιάνα, γιατί για πολλά χρόνια κάναμε πολλή παρέα. Όταν πρωτομπήκα στη δισκογραφία, η Χριστιάνα ήταν ήδη πρώτο όνομα. Είχε κάνει κάποια δισκάκια 45 στροφών, είχε κάνει 2-3 άλμπουμ, τραγουδούσε με τον Μητροπάνο, είχε κάνει ντουέτα με τον Δάκη, με τον Πάριο κ.τ.λ. Ήταν περιζήτητη. Στην Polygram, την εταιρεία όπου έπιασα δουλειά, ήταν αμέσως μετά τη Μαρινέλλα η μεγαλύτερη φίρμα.
Πάντα καλοντυμένη, πάντα με ωραίες ιδέες, προχωρημένες σκέψεις και πάντα -μα πάντα την ενδιέφερε να κάνει κινήσεις που δεν τολμούσε καμία άλλη.
Ακούστε και μια ιστορία: Το 1980, υπουργός Δικαιοσύνης ήταν ο Γεώργιος Σταμάτης, ο οποίος είχε δύο παιδιά. Ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Ε, το κορίτσι τα είχε φτιάξει με τον Μητροπάνο και το αγόρι με τη Χριστιάνα. Δουλεύοντας με τη Χριστιάνα, καθιερώσαμε παρέα νέα πράγματα, πρωτόγνωρα για την ελληνική δισκογραφία. Βγαίναμε, μιλάγαμε, γελάγαμε, κάναμε διακοπές, ήμουν παρών πάντα στο στούντιο όταν ηχογραφούσε, στις φωτογραφήσεις της κ.τ.λ. Κάποια στιγμή εμφανίστηκε στην εταιρεία. «Έχω ραντεβού με έναν νέο συνθέτη, που θέλω οπωσδήποτε να μου γράψει», μου είπε. Μόλις είχε ακούσει τα «Σκουριασμένα χείλη» της Μοσχολιού, είχε ενθουσιαστεί, βρήκε τον Κραουνάκη και οργάνωσε ραντεβού. Έτσι έγινε ο δίσκος «Σαριμπιντάμ».
Τα λέω όλα αυτά για να πω πως τολμούσε. Ήθελε και ζητούσε με μανία να κάνει κάτι διαφορετικό. Στο μυαλό και στις καρδιές όλων μας θα μείνει ως μια απαράμιλλα γοητευτική γυναίκα, ωραία τραγουδίστρια, που είχε την ικανότητα να είναι τολμηρή, αλλά όχι προκλητική. Κι αυτό ήταν ίσως το μυστικό της επιτυχίας της. Καλό ταξίδι, αγάπη μου.