Ο Τζίγγερ επενδύει σε ∆ιαδίκτυο και παραγωγές - Που στοχεύει
Ο ίδιος φέρεται να συνομιλεί με ισχυρούς παίκτες της αγοράς, εντός και εκτός Ελλάδας
Η πρόσφατη εξαγορά της εταιρείας παραγωγής Green Pixel Productions από Alpha και Star έδειξε έως έναν βαθμό τον δρόμο που αποφάσισε να ακολουθήσει ο ισχυρός άνδρας των δύο τηλεοπτικών σταθμών, Γιάννης Βαρδινογιάννης.
Και αυτός δεν είναι άλλος, σύμφωνα με τους γνωρίζοντες τους σχεδιασμούς του «Τζίγγερ», από τη δημιουργία ενός μεγάλου group, που εκτός όλων των άλλων θα αποτελέσει μια βιομηχανία παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Επειδή διεθνώς το περιεχόμενο είναι αυτό που κάνει τη διαφορά, εκτός του ότι αποτελεί και περιουσιακό στοιχείο όποιου το παράγει, ο Βαρδινογιάννης έχει δώσει εδώ και καιρό σαφείς κατευθύνσεις σχετικά με το πώς πρέπει να κινηθούν οι άνθρωποι που χειρίζονται τα τηλεοπτικά του ομίλου. Την ίδια στιγμή, ο ίδιος φέρεται να συνομιλεί με ισχυρούς παίκτες της αγοράς, εντός και εκτός Ελλάδας, έχοντας ως στόχο επί της ουσίας να δημιουργήσει μια «βιομηχανία» παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, εκτός από την οργάνωση των εταιρειών παραγωγής, έχει αρχίσει να τοποθετείται και στον χώρο του Διαδικτύου, με απώτερο στόχο να δημιουργήσει ένα group από new media, προκειμένου να είναι έτοιμος όταν θα υπάρξει καθολική μετάβαση στο Διαδίκτυο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος Βαρδινογιάννη προσφάτως μέσω της Star Επενδυτικής Α.Ε. εισήλθε ως στρατηγικός επενδυτής στην εταιρεία Καλές Ιστορίες ΙΚΕ, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα παραγωγής podcast και, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της επενδυτικής εταιρείας, «με το brand pod έχει καταστεί η πρώτη εταιρεία παραγωγής ελληνικών podcast».
Τονίζεται δε ότι «στόχος της συνεργασίας είναι να εμπλουτισθεί το pod.gr και οι διεθνείς πλατφόρμες με τις οποίες συνεργάζεται, με νέες, πρωτοποριακές παραγωγές ήχου και εικόνας». Εκτός από το pod.gr, πληροφορίες αναφέρουν ότι κατά το προσεχές διάστημα θα υπάρξουν και άλλες επενδυτικές κινήσεις, αποκλειστικά στον χώρο του Διαδικτύου. Επί της ουσίας, ο Όμιλος Βαρδινογιάννη προσπαθεί να τοποθετηθεί και μάλιστα όσο πιο δυνατά μπορεί στην επόμενη μέρα.
Δημοσιεύθηκε στο Secret στις 5/2
Και αυτός δεν είναι άλλος, σύμφωνα με τους γνωρίζοντες τους σχεδιασμούς του «Τζίγγερ», από τη δημιουργία ενός μεγάλου group, που εκτός όλων των άλλων θα αποτελέσει μια βιομηχανία παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων.
Επειδή διεθνώς το περιεχόμενο είναι αυτό που κάνει τη διαφορά, εκτός του ότι αποτελεί και περιουσιακό στοιχείο όποιου το παράγει, ο Βαρδινογιάννης έχει δώσει εδώ και καιρό σαφείς κατευθύνσεις σχετικά με το πώς πρέπει να κινηθούν οι άνθρωποι που χειρίζονται τα τηλεοπτικά του ομίλου. Την ίδια στιγμή, ο ίδιος φέρεται να συνομιλεί με ισχυρούς παίκτες της αγοράς, εντός και εκτός Ελλάδας, έχοντας ως στόχο επί της ουσίας να δημιουργήσει μια «βιομηχανία» παραγωγής τηλεοπτικού περιεχομένου.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, εκτός από την οργάνωση των εταιρειών παραγωγής, έχει αρχίσει να τοποθετείται και στον χώρο του Διαδικτύου, με απώτερο στόχο να δημιουργήσει ένα group από new media, προκειμένου να είναι έτοιμος όταν θα υπάρξει καθολική μετάβαση στο Διαδίκτυο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος Βαρδινογιάννη προσφάτως μέσω της Star Επενδυτικής Α.Ε. εισήλθε ως στρατηγικός επενδυτής στην εταιρεία Καλές Ιστορίες ΙΚΕ, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα παραγωγής podcast και, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της επενδυτικής εταιρείας, «με το brand pod έχει καταστεί η πρώτη εταιρεία παραγωγής ελληνικών podcast».
Τονίζεται δε ότι «στόχος της συνεργασίας είναι να εμπλουτισθεί το pod.gr και οι διεθνείς πλατφόρμες με τις οποίες συνεργάζεται, με νέες, πρωτοποριακές παραγωγές ήχου και εικόνας». Εκτός από το pod.gr, πληροφορίες αναφέρουν ότι κατά το προσεχές διάστημα θα υπάρξουν και άλλες επενδυτικές κινήσεις, αποκλειστικά στον χώρο του Διαδικτύου. Επί της ουσίας, ο Όμιλος Βαρδινογιάννη προσπαθεί να τοποθετηθεί και μάλιστα όσο πιο δυνατά μπορεί στην επόμενη μέρα.
Δημοσιεύθηκε στο Secret στις 5/2