Η Νικολέττα Ράλλη για το κόψιμο της εκπομπής της: Δεν είμαι χαζή
Εμφανώς ενοχλημένη είναι η παρουσιάστρια - «Ήξερα ότι το τηλεμάρκετινγκ μπορεί να κάνει ζημιά σε μια εκπομπή», είπε για την εκπομπή της στο Open
Στην εκπομπή «Super Κατερίνα» μίλησε η Νικολέττα Ράλλη και ρωτήθηκε για το κόψιμο της εκπομπής της με τίτλο «Αυτό είναι Σαββατοκύριακο».
«Δεν είμαι χαζή, ήξερα ότι το τηλεμάρκετινγκ μπορεί να κάνει ζημιά σε μια εκπομπή. Μπορεί όμως να κάνει μεγαλύτερη ζημιά όταν διαπίστωσα, γιατί δεν το γνώριζα αυτό, ότι πέρα από τα 15 λεπτά τηλεμάρκετινγκ που βγαίνουμε διάλειμμα με διαφημίσεις, γιατί δεν το ήξερα εγώ αυτό στην αρχή. Όταν είδα όμως ότι κολλάμε διαφημίσεις και στις διαφημίσεις μπορεί να είναι στο καπάκι δέκα λεπτά διαφήμιση το προϊόν που διαφήμιζα πριν από λίγο, αυτό δεν το ήξερα».
Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί:
Δεν γύρισα στην θέση μου
«Η αλήθεια είναι ότι όταν ξεκίνησε να επιστρέφει στην πραγματικότητα το Open όσον αφορά τη ροή του γιατί έπαιζε συνέχεια ειδήσεις και ενημέρωση, εγώ θεωρούσα ότι θα ξεκινήσουμε μαζί με τις άλλες εκπομπές και τις παραγωγές και δεν το είδα να γίνεται.Δεν σήκωναν το τηλέφωνο
Όσον αφορά την παραγωγή δεν είχα καμία ενημέρωση, πολλές φορές δεν μου σήκωναν το τηλέφωνο ή μου έλεγαν “θα σου πούμε, θα δούμε” κλπ. Ε, θα δούμε μία, θα δούμε δύο, θα δούμε τρεις, εντάξει… Το ένιωθα, δεν έπεσα από τα σύννεφα όταν δεν ξεκινήσαμε με τις υπόλοιπες εκπομπές. Οικονομικά τακτοποιήθηκα με μια μικρή καθυστέρηση», είπε η Νικολέττα Ράλλη.Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Δεν είμαι χαζή, ήξερα ότι το τηλεμάρκετινγκ μπορεί να κάνει ζημιά σε μια εκπομπή. Μπορεί όμως να κάνει μεγαλύτερη ζημιά όταν διαπίστωσα, γιατί δεν το γνώριζα αυτό, ότι πέρα από τα 15 λεπτά τηλεμάρκετινγκ που βγαίνουμε διάλειμμα με διαφημίσεις, γιατί δεν το ήξερα εγώ αυτό στην αρχή. Όταν είδα όμως ότι κολλάμε διαφημίσεις και στις διαφημίσεις μπορεί να είναι στο καπάκι δέκα λεπτά διαφήμιση το προϊόν που διαφήμιζα πριν από λίγο, αυτό δεν το ήξερα».
Δείτε το σχετικό βίντεο που ακολουθεί: