Έρευνα Reuters για το Tik Tok: Τα Παραπολιτικά στα κορυφαία ελληνικά Μέσα Ενημέρωσης της πλατφόρμας
Έρευνα του Ινστιτούτου Reuters αναφέρεται στη δραστηριότητα των μεγαλύτερων Μέσων Ενημέρωσης στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ
Με ταχείς ρυθμούς το Tik Tok εξελίσσεται σε ένα από τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Το τελευταίο διάστημα η πλατφόρμα, εκτός από νεαρότερες ηλικιακές ομάδες -που αποτελούσε το βασικό της κοινό-, έχει αποκτήσει και ειδησεογραφικό περιεχόμενο, καθώς ολοένα και περισσότεροι δημοσιογραφικοί όμιλοι ενισχύουν την παρουσία τους στο μέσο, με σκοπό να προσελκύσουν νεαρότερο κοινό.
Έρευνα του Ινστιτούτου Reuters και του Πανεπιστημίου της Οξφόδρης ασχολείται με τα Μέσα Ενημέρωσης στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ που διαθέτουν λογαριασμούς στο Tik Tok, επενδύουν στην παραγωγή περιεχομένου στο συγκεκριμένο μέσο και ταυτόχρονα αξιοποιούν τα οφέλη που δίνει ο εθιστικός αλγόριθμος του Tik Tok.
Aνάμεσα στα ΜΜΕ της Ευρώπης που ενισχύουν την παρουσία τους στο Tik Tok είναι και ο Όμιλος των Παραπολιτικών, ο οποίος στην έρευνα του Reuters συγκαταλέγεται στα πέντε κορυφαία ειδησεογραφικά μέσα της Ελλάδας που δραστηριοποιούνται στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και έχουν αποκτήσει σημαντική επίδραση στους χρήστες του Tik Tok.
Aξίζει να σημειωθεί ότι ο λογαριασμός των Παραπολιτικών στο Tik Tok δημιουργήθηκε τον Νοέμβριο του 2022 και μέσα σε τρεις μήνες έχει ξεπεράσει τους 10.000 ακολούθους!
Στα ειδησεογραφικά Μέσα που μελετά το Reuters περιλαμβάνονται τα κορυφαία Washington Post, Sky News, the Guardian, Le MondeThe, Los Angeles Times, Vice World News, The Economist, Deutsche Welle, CNN, BBC κ.ά.
Σύμφωνα με τη μελέτη, περίπου οι μισοί (49%) από τους κορυφαίους εκδότες ειδήσεων δημοσιεύουν πλέον τακτικά περιεχόμενο στο TikTok, με βάση λίστες που προέρχονται από την Έκθεση Ψηφιακών Ειδήσεων του 2022 που καλύπτει 44 αγορές. Μεγάλο ποσοστό από αυτούς έχουν ενταχθεί στο TikTok τον τελευταίο χρόνο.
Μέχρι πρόσφατα η ταυτότητα του δικτύου βασιζόταν σχεδόν αποκλειστικά σε αστεία βίντεο, ωστόσο μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία, το ειδησεογραφικό κομμάτι έγινε εντονότερο στην πλατφόρμα. Οι αλλαγές μάλιστα στο Tik Tok, που πλέον επιτρέπουν μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο και ζωντανές μεταδόσεις, κάνουν το μέσο πιο ελκυστικό για εκδότες ειδήσεων και τα Παραπολιτικά δίνουν δυναμικό «παρών» στη νέα εποχή των social media!
Δείτε εδώ ολόκληρη την έρευνα του Ινστιτούτου Reuters και του πανεπιστημίου της Οξφόδρης
Έρευνα του Ινστιτούτου Reuters και του Πανεπιστημίου της Οξφόδρης ασχολείται με τα Μέσα Ενημέρωσης στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ που διαθέτουν λογαριασμούς στο Tik Tok, επενδύουν στην παραγωγή περιεχομένου στο συγκεκριμένο μέσο και ταυτόχρονα αξιοποιούν τα οφέλη που δίνει ο εθιστικός αλγόριθμος του Tik Tok.
Aνάμεσα στα ΜΜΕ της Ευρώπης που ενισχύουν την παρουσία τους στο Tik Tok είναι και ο Όμιλος των Παραπολιτικών, ο οποίος στην έρευνα του Reuters συγκαταλέγεται στα πέντε κορυφαία ειδησεογραφικά μέσα της Ελλάδας που δραστηριοποιούνται στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και έχουν αποκτήσει σημαντική επίδραση στους χρήστες του Tik Tok.
Aξίζει να σημειωθεί ότι ο λογαριασμός των Παραπολιτικών στο Tik Tok δημιουργήθηκε τον Νοέμβριο του 2022 και μέσα σε τρεις μήνες έχει ξεπεράσει τους 10.000 ακολούθους!
Στα ειδησεογραφικά Μέσα που μελετά το Reuters περιλαμβάνονται τα κορυφαία Washington Post, Sky News, the Guardian, Le MondeThe, Los Angeles Times, Vice World News, The Economist, Deutsche Welle, CNN, BBC κ.ά.
Σύμφωνα με τη μελέτη, περίπου οι μισοί (49%) από τους κορυφαίους εκδότες ειδήσεων δημοσιεύουν πλέον τακτικά περιεχόμενο στο TikTok, με βάση λίστες που προέρχονται από την Έκθεση Ψηφιακών Ειδήσεων του 2022 που καλύπτει 44 αγορές. Μεγάλο ποσοστό από αυτούς έχουν ενταχθεί στο TikTok τον τελευταίο χρόνο.
Μέχρι πρόσφατα η ταυτότητα του δικτύου βασιζόταν σχεδόν αποκλειστικά σε αστεία βίντεο, ωστόσο μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία, το ειδησεογραφικό κομμάτι έγινε εντονότερο στην πλατφόρμα. Οι αλλαγές μάλιστα στο Tik Tok, που πλέον επιτρέπουν μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο και ζωντανές μεταδόσεις, κάνουν το μέσο πιο ελκυστικό για εκδότες ειδήσεων και τα Παραπολιτικά δίνουν δυναμικό «παρών» στη νέα εποχή των social media!
Δείτε εδώ ολόκληρη την έρευνα του Ινστιτούτου Reuters και του πανεπιστημίου της Οξφόδρης