Μπάσιμο στο Internet από τη United Media-Το Newpost, το Sportdog και τα επόμενα βήματα
Πως αλλάζει το τοπίο στα media
Νέα δεδοµένα σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητα της United Media στο εγχώριο µιντιακό τοπίο δηµιουργεί η εξαγορά από το fund του 50% της εταιρείας -µέχρι πρότινος συµφερόντων της οικογένειας Βαρδινογιάννη- που ελέγχει τις ιστοσελίδες Newpost και Sportdog.
Υπενθυµίζεται ότι η United Media, η οποία έχει στην κατοχή της τη Nova, πριν από µερικούς µήνες ενεπλάκη και στην ελεύθερη τηλεόραση µέσω της εξασφάλισης του 50% του τηλεοπτικού σταθµού Alpha από την εταιρεία Primos Media.
Πλέον, απλώνει τα δίχτυα της και στο ∆ιαδίκτυο, σε µια εξέλιξη που, όπως λένε οι γνωρίζοντες τις προθέσεις του fund -ο ισχυρός ανήρ του οποίου στην Ελλάδα είναι ο Νίκος Σταθόπουλος-, συνιστά το πρώτο βήµα στη χάραξη µιας πορείας για περαιτέρω επέκταση της επιρροής του στην ελληνική µιντιακή πραγµατικότητα.
Η συµµετοχή στο Newpost και το Sportdog καταδεικνύει επί της ουσίας τον σχεδιασµό για τη σύνδεση της δράσης της United Media σε ελεύθερη και συνδροµητική τηλεόραση µε το Internet. Αφενός µια ενηµερωτική ιστοσελίδα, ενόψει µάλιστα προεκλογικής περιόδου, έχει πάντα ενδιαφέρον για έναν οργανισµό που θέλει να δώσει ισχυρό στίγµα σε όλα τα επίπεδα, αφετέρου ένα αθλητικό site «δένει» άψογα µε τη ναυαρχίδα του περιεχοµένου της Nova, που δεν είναι άλλη από τις µεταδόσεις σηµαντικών πρωταθληµάτων και διοργανώσεων, ανάµεσα στις οποίες η Super League, η Premier League και η Ευρωλίγκα του µπάσκετ.
Την ίδια στιγµή, η United Media φέρεται έτοιµη να εισέλθει στην εταιρεία παραγωγής Green Pixel, που στήνει τηλεοπτικά προγράµµατα για τον Alpha και το Star, µε τα δύο κανάλια να αποτελούν στο άµεσο µέλλον συγκοινωνούντα δοχεία µε τη Nova, ιδιαίτερα στο κοµµάτι των ταινιών πρώτης προβολής που έχει εξασφαλίσει η πλατφόρµα.
Ως εκ τούτου, είναι σαφές πως κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί η ενίσχυση της θεσµικής συµµετοχής της United Media και στον δεύτερο τηλεοπτικό πόλο της οικογένειας Βαρδινογιάννη (κάποια στελέχη του fund µετέχουν ήδη στο ∆.Σ. του καναλιού, όπως και στο αντίστοιχο των ραδιοφώνων του οµίλου και άλλων σχετικών εταιρικών σχηµάτων).
Μέσα σε αυτό το κλίµα και µε φόντο την πολυεπίπεδη συνεργασία ανάµεσα στις δύο πλευρές, δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβλέπουν πως επίκειται ένας αναπροσδιορισµός της ενασχόλησης της µεγάλης επιχειρηµατικής οικογένειας µε τα media.
Όχι ότι αλλάζει κάτι σχετικά µε τη συνέχιση της πολυετούς παρουσίας της σε αυτά, αλλά η όλη συζήτηση αφορά το ακριβές θεσµικό πλαίσιο της συµµετοχής της.
*Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ την Παρασκευή 24/03/2023
Υπενθυµίζεται ότι η United Media, η οποία έχει στην κατοχή της τη Nova, πριν από µερικούς µήνες ενεπλάκη και στην ελεύθερη τηλεόραση µέσω της εξασφάλισης του 50% του τηλεοπτικού σταθµού Alpha από την εταιρεία Primos Media.
Πλέον, απλώνει τα δίχτυα της και στο ∆ιαδίκτυο, σε µια εξέλιξη που, όπως λένε οι γνωρίζοντες τις προθέσεις του fund -ο ισχυρός ανήρ του οποίου στην Ελλάδα είναι ο Νίκος Σταθόπουλος-, συνιστά το πρώτο βήµα στη χάραξη µιας πορείας για περαιτέρω επέκταση της επιρροής του στην ελληνική µιντιακή πραγµατικότητα.
Η συµµετοχή στο Newpost και το Sportdog καταδεικνύει επί της ουσίας τον σχεδιασµό για τη σύνδεση της δράσης της United Media σε ελεύθερη και συνδροµητική τηλεόραση µε το Internet. Αφενός µια ενηµερωτική ιστοσελίδα, ενόψει µάλιστα προεκλογικής περιόδου, έχει πάντα ενδιαφέρον για έναν οργανισµό που θέλει να δώσει ισχυρό στίγµα σε όλα τα επίπεδα, αφετέρου ένα αθλητικό site «δένει» άψογα µε τη ναυαρχίδα του περιεχοµένου της Nova, που δεν είναι άλλη από τις µεταδόσεις σηµαντικών πρωταθληµάτων και διοργανώσεων, ανάµεσα στις οποίες η Super League, η Premier League και η Ευρωλίγκα του µπάσκετ.
Την ίδια στιγµή, η United Media φέρεται έτοιµη να εισέλθει στην εταιρεία παραγωγής Green Pixel, που στήνει τηλεοπτικά προγράµµατα για τον Alpha και το Star, µε τα δύο κανάλια να αποτελούν στο άµεσο µέλλον συγκοινωνούντα δοχεία µε τη Nova, ιδιαίτερα στο κοµµάτι των ταινιών πρώτης προβολής που έχει εξασφαλίσει η πλατφόρµα.
Ως εκ τούτου, είναι σαφές πως κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί η ενίσχυση της θεσµικής συµµετοχής της United Media και στον δεύτερο τηλεοπτικό πόλο της οικογένειας Βαρδινογιάννη (κάποια στελέχη του fund µετέχουν ήδη στο ∆.Σ. του καναλιού, όπως και στο αντίστοιχο των ραδιοφώνων του οµίλου και άλλων σχετικών εταιρικών σχηµάτων).
Μέσα σε αυτό το κλίµα και µε φόντο την πολυεπίπεδη συνεργασία ανάµεσα στις δύο πλευρές, δεν είναι λίγοι εκείνοι που προβλέπουν πως επίκειται ένας αναπροσδιορισµός της ενασχόλησης της µεγάλης επιχειρηµατικής οικογένειας µε τα media.
Όχι ότι αλλάζει κάτι σχετικά µε τη συνέχιση της πολυετούς παρουσίας της σε αυτά, αλλά η όλη συζήτηση αφορά το ακριβές θεσµικό πλαίσιο της συµµετοχής της.
*Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο ένθετο «Secret» της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ την Παρασκευή 24/03/2023