Σε αναμμένα κάρβουνα οι εργαζόμενοι στο Open - Η αγωνία για τις ψυχαγωγικές εκπομπές και το θολό τοπίο ενόψει της νέας σεζόν
Στον αέρα το μπάτζετ του καναλιού
Την περαιτέρω συµπίεση του κόστους λειτουργίας του καναλιού εξετάζει, σύµφωνα µε πληροφορίες, η ιδιοκτησία του Open, ψαλιδίζοντας πιθανότατα το ψυχαγωγικό περιεχόµενο του καναλιού.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, όπως έγραψε η στήλη την προηγούµενη εβδοµάδα, το µπάτζετ της επόµενης σεζόν εξακολουθεί να βρίσκεται στον αέρα, γεγονός που έπαιξε καταλυτικό ρόλο σε ό,τι αφορά τη µέχρι πρότινος επικεφαλής της ∆ιεύθυνσης Προγράµµατος της Παιανίας, Χρύσα Μασούρου.
Οι εργαζόµενοι που πλαισιώνουν τις ψυχαγωγικές εκποµπές τούς τελευταίους µήνες κάθονται σε αναµµένα κάρβουνα, καθώς µέχρι σήµερα η διοίκηση δεν έχει δώσει καµία καθοδήγηση για το τι µέλλει γενέσθαι τη νέα τηλεοπτική χρονιά.
Μάλιστα, η αποχώρηση της Χρύσας Μασούρου, όπως είναι λογικό, ενέτεινε την ανησυχία τους. Κι όλα αυτά την ώρα που τα υπόλοιπα κανάλια έχουν ήδη αρχίσει να στήνουν τις ψυχαγωγικές εκποµπές της επόµενης σεζόν.
Σύµφωνα µε πληροφορίες, πέραν της µείωσης του κόστους του ψυχαγωγικού προγράµµατος από τη διοίκηση του καναλιού, αυξάνονται και τα προϊόντα telemarkenting, τα οποία µπορεί να φέρουν «ζεστό» χρήµα στο µαγαζί.
*Δημοσιεύτηκε στο Secret στις 6 Μαΐου 2023.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, όπως έγραψε η στήλη την προηγούµενη εβδοµάδα, το µπάτζετ της επόµενης σεζόν εξακολουθεί να βρίσκεται στον αέρα, γεγονός που έπαιξε καταλυτικό ρόλο σε ό,τι αφορά τη µέχρι πρότινος επικεφαλής της ∆ιεύθυνσης Προγράµµατος της Παιανίας, Χρύσα Μασούρου.
Οι εργαζόµενοι που πλαισιώνουν τις ψυχαγωγικές εκποµπές τούς τελευταίους µήνες κάθονται σε αναµµένα κάρβουνα, καθώς µέχρι σήµερα η διοίκηση δεν έχει δώσει καµία καθοδήγηση για το τι µέλλει γενέσθαι τη νέα τηλεοπτική χρονιά.
Λήγουν τα συμβόλαια
Αρκετά συµβόλαια λήγουν µέχρι τέλος Ιουνίου, µε αποτέλεσµα η πλειονότητα των παρουσιαστών και των δηµοσιογράφων των ψυχαγωγικών εκποµπών να περιµένουν... στωικά στο ακουστικό τους, προκειµένου να ενηµερωθούν για την τύχη των εκποµπών τους.Μάλιστα, η αποχώρηση της Χρύσας Μασούρου, όπως είναι λογικό, ενέτεινε την ανησυχία τους. Κι όλα αυτά την ώρα που τα υπόλοιπα κανάλια έχουν ήδη αρχίσει να στήνουν τις ψυχαγωγικές εκποµπές της επόµενης σεζόν.
Σύµφωνα µε πληροφορίες, πέραν της µείωσης του κόστους του ψυχαγωγικού προγράµµατος από τη διοίκηση του καναλιού, αυξάνονται και τα προϊόντα telemarkenting, τα οποία µπορεί να φέρουν «ζεστό» χρήµα στο µαγαζί.
*Δημοσιεύτηκε στο Secret στις 6 Μαΐου 2023.