Εργασιοθεραπεία για τη διεθνή προβολή της Ελλάδας
Με τα μούτρα στη δουλειά έχει πέσει ο νέος γενικός γραμματέας Επικοινωνίας-Σχεδιασμού
Με τα μούτρα στη δουλειά έχει πέσει ο νέος γενικός γραμματέας Επικοινωνίας-Σχεδιασμού, Γιώργος Καραγιάννης, στον τομέα της παρουσίας της Ελλάδας στα ξένα μέσα ενημέρωσης και ήδη είναι συγκεκριμένα τα πρώτα αποτελέσματα της δουλειάς του. Η υπόθεση της Αμφίπολης προβλήθηκε με εξαιρετικά έντονο τρόπο από πολλά διεθνή Μέσα, καθώς υπήρξε έντονη δραστηριοποίηση της Γραμματείας του.
Τα δημοσιεύματα συνεχίζουν να είναι πολύ θετικά, ενώ ταυτόχρονα γίνονται κι άλλες προσπάθειες στην κατεύθυνση της βελτίωσης της εικόνας της χώρας μας στο εξωτερικό. Η πρόσφατη παρουσία ομάδας Καναδών δημοσιογράφων είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα της δουλειάς που γίνεται, καθώς όλοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα τεκταινόμενα στη χώρα μας.
Ταυτόχρονα, έκανε τον γύρο όλης της Βόρειας Αμερικής η έκθεση «Οι Ελληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο», που διοργανώνει η πρεσβεία του Καναδά σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού και τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Κι όλα αυτά είναι μόνο η αρχή, λένε οι συνεργάτες του Γιώργου Καραγιάννη, ο οποίος ξοδεύει ατέλειωτες ώρες στο κομμάτι αυτό που θεωρεί -σωστά- ότι είναι πρώτης προτεραιότητας για την Ελλάδα, ειδικά αυτή την κρίσιμη περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Mega κόβει «Joy» και «Μοντέρνα Οικογένεια»
Metron Analysis: Οι πολίτες δεν θέλουν πρόωρες εκλογές