Νέο επικοινωνιακό δόγμα από Μητσοτάκη και Μαξίμου - Περιορίζει τις εμφανίσεις του λόγω υπερέκθεσης Κασσελάκη
Δείτε το ρεπορτάζ
Η αλλαγή πλεύσης που του εισηγούνται οι σύµβουλοι του Κυριάκου Μητσοτάκη και την οποία ο ίδιος έχει υιοθετήσει ήδη
Πολύ... Ιντερνετ και λιγότερη τηλεόραση θα χαρακτηρίζει την προσωπική προεκλογική καµπάνια του πρωθυπουργού στα media, µε φόντο τις ευρωεκλογές.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, πέραν των «κλασικών» συνεντεύξεων που θα παραχωρήσει σε δελτία ειδήσεων και ενηµερωτικές εκποµπές, προτίθεται σε αυτή τη συγκυρία να µην ακολουθήσει το παράδειγµα των εθνικών εκλογών και να πραγµατοποιήσει εξαιρετικά περιορισµένες (έως και µόλις µία) εµφανίσεις σε ψυχαγωγικά προγράµµατα.
Η αλλαγή πλεύσης που του εισηγούνται οι σύµβουλοί του και την οποία, σύµφωνα µε απόλυτα διασταυρωµένες πληροφορίες της στήλης, ο ίδιος έχει υιοθετήσει ήδη, οφείλεται στο γεγονός της υπερέκθεσης Κασσελάκη σε λαϊφσταϊλίστικες εκποµπές, στοιχείο που αφενός συνιστά κεντρικό πυλώνα της κριτικής της κυβέρνησης στον αρχηγό της αξιωµατικής αντιπολίτευσης, σχετικά µε την πλήρη έλλειψη σοβαρών πολιτικών προτάσεων, και αφετέρου λειτουργεί αρνητικά σε ό,τι αφορά τα εκπεµπόµενα µηνύµατα στον τηλεθεατή.
Η επικοινωνιακή οµάδα του Μητσοτάκη θα συνεχίσει να επενδύει τα µέγιστα στα social media
Στον αντίποδα, στο πλαίσιο των παρουσιών σε ενηµερωτικά concepts, είναι σαφές ότι θα υφίστανται πιο χαλαρές εικόνες και παράµετροι, µε κάποιο εξωτερικό γύρισµα ή µε αντίστοιχες προσωπικές αναφορές.
Την ίδια στιγµή, είναι ξεκάθαρο πως η επικοινωνιακή οµάδα του πρωθυπουργού θα συνεχίσει να επενδύει τα µέγιστα στα social media, και δη στο ΤikΤok, όπου, σύµφωνα µε τις αναλύσεις του Μεγάρου Μαξίµου, παρά τη χαρακτηριστική άνεση που επιδεικνύει ο Στέφανος Κασσελάκης σε αυτό το πεδίο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξακολουθεί να κυριαρχεί και ιδιαίτερα στο επίπεδο της µετάδοσης των πολιτικών του µηνυµάτων.
Πέραν της προοπτικής και των εξαγγελιών και µε δεδοµένη τη διεξαγωγή των ευρωεκλογών σε χρονικό διάστηµα ενός έτους από τις εθνικές κάλπες, αυτή τη φορά η παρουσία του πρωθυπουργού στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σχετίζεται άµεσα και µε την ανάδειξη του κυβερνητικού έργου.
*Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Secret της εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ στις 3/5/2024