Σε καλό δρόµο το "παζάρι" του Νίκου Κοκλώνη µε το Open - Τα σηµεία σύγκλισης για τη συνέχιση της συνεργασίας τους
Δείτε το ρεπορτάζ
"Κλειδί" ο αναθεωρηµένος προς τα κάτω προϋπολογισµός του Open - Mε µειωµένο όµως µπάτζετ για τις εκποµπές που αναλαµβάνει η Barking Well Media
Νέα συνάντηση µεταξύ των εκπροσώπων της ιδιοκτησίας του Open, των επιτελικών του τηλεοπτικού σταθµού της Παιανίας µε άλλα λόγια, και στελεχών της Barking Well Media πραγµατοποιήθηκε την περασµένη Τρίτη.
Σύµφωνα µε τις πληροφορίες της «Απογευµατινής», η συνάντηση, η οποία έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη, πήγε καλύτερα συγκριτικά µε όσες είχαν προηγηθεί. Φαίνεται πως υπάρχουν σηµεία σύγκλισης µεταξύ των δύο πλευρών για τη συνέχιση της συνεργασίας τους στη νέα σεζόν. Η πλευρά του Νίκου Κοκλώνη φέρεται να κατέθεσε αναθεωρηµένο προς τα κάτω προϋπολογισµό -µπάτζετ, για όσους δεν κατάλαβαν (λέµε τώρα)-, αφού οι προηγούµενοι τρεις είχαν απορριφθεί.
Δείτε επίσης: Κρίση στις σχέσεις ανάμεσα στον Νίκο Κοκλώνη και το Open
Open: Ο σχεδιασμός του καναλιού για την επόμενη σεζόν
Αυτή τη φορά, µολονότι και πάλι ο προϋπολογισµός δεν πήρε τελική έγκριση, πλησιάζει προς το ζητούµενο των στελεχών της Παιανίας. Τα «παζάρια» µεταξύ των δύο πλευρών είναι σε καλό δρόµο και φαίνεται πως η διαπραγµάτευση θα ολοκληρωθεί επιτυχώς. Στα επιµέρους τώρα, το πλάνο προβλέπει µία ψυχαγωγική εκποµπή τις καθηµερινές και δύο το Σαββατοκύριακο. Επίσης εξετάζονται ένα τηλεπαιχνίδι αλλά και µία καθηµερινή σειρά. Στο «µενού» θα υπάρχει το µεσηµέρι και η εκποµπή της Τατιάνας Στεφανίδου, στην οποία το κανάλι έχει ποντάρει πολλά.
Στο τραπέζι υπάρχει η σκέψη να γίνει µεικτή συµπαραγωγή και το κόστος να καλύπτουν από κοινού το Open και η Barking Well Media. Για προγράµµατα και ριάλιτι της βραδινής ζώνης δεν υπάρχει ακόµη ξεκάθαρη εικόνα. Το πιθανότερο σενάριο είναι η σεζόν να ξεκινήσει συντηρητικά για το Open και, εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν, δηλαδή αν επιτευχθεί αύξηση της τηλεθέασης και της διαφηµιστικής δαπάνης, να γίνει µια περαιτέρω λελογισµένη επένδυση. Στο δεύτερο µισό της σεζόν πια, όπως είναι ευνόητο.
Η τελική απόφαση πάντως δεν µπορεί να καθυστερήσει πολύ, καθώς ήδη τα άλλα κανάλια έχουν έτοιµο τον «κορµό» του προγράµµατός τους για τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Ίδωµεν.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 27/6/2024