Το Mega αναδείχθηκε νικητής της σεζόν 2023-24, καθώς επικράτησε ξεκάθαρα του ανταγωνισµού.

Το Μεγάλο Κανάλι βρέθηκε στην πρώτη θέση από τον Σεπτέµβριο έως τον Ιούνιο του πίνακα τηλεθέασης µε ποσοστό 13,3% στο γενικό σύνολο και 11,5% στο δυναµικό κοινό 18-54 ετών. Στη βραδινή ζώνη το κανάλι σηµείωσε µέσο όρο 16,7% και 12,7% στο δυναµικό κοινό.

Το «Famagusta» αναδείχθηκε δηµοφιλέστερη σειρά της φετινής σεζόν µε µέσο όρο 27% στο σύνολο και 19,1% στο δυναµικό κοινό. Η «Γη της ελιάς» για τρίτη σεζόν ήταν η πρώτη επιλογή του κοινού µε µέσο όρο 22,4% στο γενικό σύνολο. Στο δυναµικό κοινό η σειρά κατέγραψε µέσο όρο 14,3%.

Δείτε επίσης: Ο Κώστας Τσουρός παραμένει στο Mega και την επόμενη σεζόν με το "Ακόμα δεν είδες τίποτα"



Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «Mega γεγονότα» συγκέντρωσε τον µεγαλύτερο αριθµό τηλεθεατών, 474.000, από όλα τα δελτία ειδήσεων, ανεξαρτήτως ώρας µετάδοσης. Στο σύνολο του κοινού οι ειδήσεις του Mega κέρδισαν την πρωτιά µε µέσο όρο 13,8%, ενώ στο δυναµικό κοινό 18-54 ετών ανέβηκαν στην κορυφή µε µέσο όρο 13,7%.

Οι τηλεθεατές τοποθέτησαν και φέτος το «Φως στο τούνελ» στην κορυφή µε µέσο όρο 19,7% στο γενικό σύνολο. Η εκποµπή µε την Αγγελική Νικολούλη πήρε την πρωτιά και στο δυναµικό κοινό µε µέσο όρο 15,7%.

Δείτε ακόμη: Η Αγγελική Νικολούλη ανανέωσε τη συνεργασία της με το Mega

Το MEGA «έπιασε» κορυφή με το Europa Conference League

Η ποδοσφαιρική χρονιά που πέρασε επιφύλασσε πρωτόγνωρες συγκινήσεις για τους φιλάθλους, µε αποκορύφωµα την κατάκτηση του Europa Conference League από τον Ολυµπιακό, που µετέδωσε το Mega. Ο ιστορικός τελικός κατέγραψε ασύλληπτα ποσοστά τηλεθέασης, αγγίζοντας το 55,7% στο γενικό σύνολο και το 57,4% στο δυναµικό κοινό.

Και αν θελήσουµε να µάθουµε τι έγινε µε την ολοκλήρωση των επεισοδίων για µία ακόµη πετυχηµένη σειρά του σταθµού; Με υψηλά ποσοστά τηλεθέασης έπεσε η αυλαία για το «Ναυάγιο» στο Mega. H σειρά σηµείωσε στο φινάλε της 20,4% στο γενικό σύνολο και 14,4% στο δυναµικό κοινό 18-54 ετών.

Δείτε ακόμη: Η Αναστασία Γιάμαλη "ήταν έτοιμη" για τη Mega-λη μεταγραφή


Αντίθετα, χαµηλά ξεκίνησε το «Power of Love». Στην πρεµιέρα του το ριάλιτι σχέσεων του Σκάι σηµείωσε 8,7% στο σύνολο και 7,2% στο δυναµικό κοινό.

Πρωταθλητής στη ζώνη ήταν και πάλι το Euro. Η ποδοσφαιρική αναµέτρηση Ισπανία - Γεωργία, που µεταδόθηκε από την ΕΡΤ1, σηµείωσε 31% στο σύνολο και 32,3% στο δυναµικό κοινό 18-54 ετών.

Δείτε επίσης: Champions League: Στο Mega τα επόµενα 3 χρόνια - Η κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου θα συνεχίσει να "χτυπά" στο Μεγάλο Κανάλι





*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 2/7/2024