Χαµόγελα για Ναταλία και Γρηγόρη από τα "ραβασάκια" της τηλεθέασης - Πώς πήγαν Τσουρός και Γιάµαλη
Οι πρώτες μάχες
Τι ποσοστά θεαµατικότητας κατέγραψαν στις πρεµιέρες τους οι Γερµανού, Αρναούτογλου, Τσουρός και Γιάμαλη
Συνεχίζονται οι ενάρξεις των εκποµπών στους τηλεοπτικούς σταθµούς και πρεµιέρες θα γίνουν και κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου.
Το βράδυ της Παρασκευής έκανε πρεµιέρα στον ΑΝΤ1 η νέα ταξιδιωτική εκποµπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The Road Show». Τα θετικά σχόλια στο X αποτυπώθηκαν και στα νούµερα τηλεθέασης, καθώς το πρόγραµµα ήταν πρώτη επιλογή του κοινού στη βραδινή ζώνη της Παρασκευής 27 Σεπτεµβρίου. Το πρώτο επεισόδιο του «Τhe Road Show» µε τα µεικτά µερίδια τηλεθέασης (συµπεριλαµβάνονται οι διαφηµίσεις) σηµείωσε 24,9% στο δυναµικό κοινό και 26,7% στο σύνολο. Επόµενος σταθµός του Γρηγόρη Αρναούτογλου και του «The Road Show» την επόµενη Παρασκευή, η Αλεξανδρούπολη.
Το µεσηµέρι του Σαββάτου, από την άλλη, δόθηκε η πρώτη µάχη στη µεσηµεριανή ζώνη, καθώς επέστρεψαν στις συχνότητες του Alpha και του Mega αντίστοιχα το «Καλύτερα δε γίνεται!» και το «Ακόµα δεν είδες τίποτα!». Η εκποµπή της Ναταλίας Γερµανού σηµείωσε 17,4% στο δυναµικό κοινό 18-54 και 15,1% στο σύνολο. Η τηλεθέαση του µεσηµεριανού infotainment µαγκαζίνο µε τον Κώστα Τσουρό διαµορφώθηκε σε 7,8% στο δυναµικό κοινό και 11,4% στο σύνολο.
Πρεµιέρα έκανε το απόγευµα του Σαββάτου στο Mega η νέα ενηµερωτική εκποµπή του Mega «Εξελίξεις τώρα». H πρώτη εκποµπή της Αναστασίας Γιάµαλη στη συχνότητα του Μεγάλου Καναλιού σηµείωσε 8,5% στο δυναµικό 18-54, ενώ στο γενικό σύνολο κατέγραψε 10,4%.
Tip: Στην πρωινή ψυχαγωγία, µέχρι στιγµής διψήφια ποσοστά σηµειώνει το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 µε τον Γιώργο Λιάγκα, η «Super Κατερίνα» του Alpha µε την Κατερίνα Καινούργιου και το «Buongiorno» του Mega µε τη Φαίη Σκορδά. Η νέα πρωινή εκποµπή του Mega προηγείται δε στο δυναµικό κοινό. Συνολικά, η πρωτιά παίζεται µεταξύ «Buongiorno», «Πρωινού» και των «Αταίριαστων» (Σκάι).
Extra tip: Ο δρόµος για να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα για τα φετινά τηλεοπτικά προγράµµατα ακόµα είναι µακρύς. Το πρώτο «ραβασάκι» της Nielsen καταλήγει στην... παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Η συγκεκριµένη ηµεροµηνία φέτος θεωρείται κοµβική, γιατί τότε θα έχουν συµπληρωθεί οι πρώτες 40 µέρες της σεζόν, που θα δείξουν τις προτιµήσεις των τηλεθεατών.
Το βράδυ της Παρασκευής έκανε πρεµιέρα στον ΑΝΤ1 η νέα ταξιδιωτική εκποµπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The Road Show». Τα θετικά σχόλια στο X αποτυπώθηκαν και στα νούµερα τηλεθέασης, καθώς το πρόγραµµα ήταν πρώτη επιλογή του κοινού στη βραδινή ζώνη της Παρασκευής 27 Σεπτεµβρίου. Το πρώτο επεισόδιο του «Τhe Road Show» µε τα µεικτά µερίδια τηλεθέασης (συµπεριλαµβάνονται οι διαφηµίσεις) σηµείωσε 24,9% στο δυναµικό κοινό και 26,7% στο σύνολο. Επόµενος σταθµός του Γρηγόρη Αρναούτογλου και του «The Road Show» την επόµενη Παρασκευή, η Αλεξανδρούπολη.
Το µεσηµέρι του Σαββάτου, από την άλλη, δόθηκε η πρώτη µάχη στη µεσηµεριανή ζώνη, καθώς επέστρεψαν στις συχνότητες του Alpha και του Mega αντίστοιχα το «Καλύτερα δε γίνεται!» και το «Ακόµα δεν είδες τίποτα!». Η εκποµπή της Ναταλίας Γερµανού σηµείωσε 17,4% στο δυναµικό κοινό 18-54 και 15,1% στο σύνολο. Η τηλεθέαση του µεσηµεριανού infotainment µαγκαζίνο µε τον Κώστα Τσουρό διαµορφώθηκε σε 7,8% στο δυναµικό κοινό και 11,4% στο σύνολο.
Πρεµιέρα έκανε το απόγευµα του Σαββάτου στο Mega η νέα ενηµερωτική εκποµπή του Mega «Εξελίξεις τώρα». H πρώτη εκποµπή της Αναστασίας Γιάµαλη στη συχνότητα του Μεγάλου Καναλιού σηµείωσε 8,5% στο δυναµικό 18-54, ενώ στο γενικό σύνολο κατέγραψε 10,4%.
Tip: Στην πρωινή ψυχαγωγία, µέχρι στιγµής διψήφια ποσοστά σηµειώνει το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 µε τον Γιώργο Λιάγκα, η «Super Κατερίνα» του Alpha µε την Κατερίνα Καινούργιου και το «Buongiorno» του Mega µε τη Φαίη Σκορδά. Η νέα πρωινή εκποµπή του Mega προηγείται δε στο δυναµικό κοινό. Συνολικά, η πρωτιά παίζεται µεταξύ «Buongiorno», «Πρωινού» και των «Αταίριαστων» (Σκάι).
Extra tip: Ο δρόµος για να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα για τα φετινά τηλεοπτικά προγράµµατα ακόµα είναι µακρύς. Το πρώτο «ραβασάκι» της Nielsen καταλήγει στην... παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Η συγκεκριµένη ηµεροµηνία φέτος θεωρείται κοµβική, γιατί τότε θα έχουν συµπληρωθεί οι πρώτες 40 µέρες της σεζόν, που θα δείξουν τις προτιµήσεις των τηλεθεατών.