«Αδυσώπητη» µαίνεται η µάχη της µυθοπλασίας στη βραδινή ζώνη, µε µητέρα των µαχών παραδοσιακά να αναδεικνύεται το prime time της ∆ευτέρας. Αξιοσηµείωτο πάντως είναι πως υπάρχουν διαφορές, και µάλιστα «βροντερές», ανάµεσα στο γενικό σύνολο και στο δυναµικό κοινό (18-54), που, ως γνωστόν, ενδιαφέρει τους διαφηµιστές.

Στο σύνολο λοιπόν, την κορυφή του τηλεβαρόµετρου της ∆ευτέρας κατέκτησε «Η γη της ελιάς» στο Mega µε 768.000 τηλεθεατές (18,8%). Ακολούθησε «O τιµωρός» του Alpha µε 741.000 τηλεθεατές (18,2%) και την τρίτη θέση κατέλαβε το «Grand Hotel» του ΑΝΤ1 µε 681.000 τηλεθεατές (17,6%).

Η πρεµιέρα της «Μάγισσας - Φλεγόµενη Καρδιά» στον ΑΝΤ1 κατέγραψε 13,8% (477.000 τηλεθεατές).

Λίγο πάνω από τη βάση, µε 11,1% και 339.000 τηλεθεατές συνέχισε το «Survivor» στον Σκάι. Ακολούθησε η σειρά «Ταµπού» στο Mega µε 325.000 θεατές (10,1%).

Τα τηλεπαιχνίδια, όµως, δεν τα πήγαν το ίδιο καλά µε τα σίριαλ: Η «Φάρµα» στο Star πέτυχε µόλις 7,1% (285.000 τηλεθεατές) και το «Tempting Fortune» στον Σκάι ήδη… δοκίµασε την τύχη του, όπως λέει και ο τίτλος του, µε 6,9% (283.000 τηλεθεατές).

Η κατάταξη, όπως προϊδεάσαµε, ήταν εντελώς διαφορετική στο δυναµικό κοινό: «Ο τιµωρός», µε 18,6%, πήρε την πρωτιά. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το «Grand Hotel» µε 15,9%, και µε τη «Μάγισσα» -και το 13,1%- συµπληρώθηκε το top 3. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε «Η γη της ελιάς» µε 11,3%, ενώ το «Survivor» συνέχισε την πτωτική του φέτος πορεία, µε 8,4%. Η δε «Φάρµα» σηµείωσε 7,3%, το «Tempting Fortune» 6,8% και µαζί, στην τελευταία θέση-έκπληξη, βρέθηκε το «Ταµπού» µε 6,7%. Μέχρι στιγµής η «πίτα» της Nielsen φαίνεται να έχει κατακερµατιστεί, µε κανένα πρόγραµµα να µην ξεπερνά το 20% σε κανένα από τα δύο κοινά.

Alpha, Mega και ΑΝΤ1 «κονταροχτυπιούνται» στο πεδίο της µυθοπλασίας, που κατακτά τη µερίδα του λέοντος. Ενώ στη µάχη µεταξύ των reality, κερδίζει κατά κράτος το «Survivor» έναντι της «Φάρµας», της οποίας η δεύτερη χρονιά στο Star σηµειώνει ακόµα χαµηλότερες πτήσεις συγκριτικά µε πέρσι. (Τι τραβάει και ο «θείος Λέο» -Κουτσόπουλος- ως αγρότης!)