Στην κορυφή µε ρεκόρ η Αγγελική Νικολούλη - Έχει βρει περισσότερους από 1.840 ανθρώπους σε 981 εκποµπές
Έχει συµβάλει αποτελεσµατικά στην εξιχνίαση 27 δολοφονιών
Το "Φως στο τούνελ" επικράτησε του ανταγωνισµού ανάµεσα σε κάθε εκποµπή και την περασµένη εβδοµάδα και ήρθε πρώτο µε 698.000 θεατές
Το «Φως στο τούνελ» επικράτησε του ανταγωνισµού και την Παρασκευή 15 Νοεµβρίου και διατήρησε ακέραιη τη θέση του στην κορυφή. Επικράτησε µάλιστα όλων των προγραµµά των που µεταδόθηκαν από την ελληνική τηλεόραση την περασµένη εβδοµάδα.
Η εκποµπή έρευνας του Mega µε την Αγγελική Νικολούλη, που έχει γίνει σηµείο αναφοράς για τα συνταρακτικά, απο καλυπτικά στοιχεία που φέρνει κάθε Παρασκευή στο φως σχετικά µε την υπόθεση της Αµαλιάδας, παρέµεινε στον «θρόνο» της, σηµειώνοντας 32,7% στο σύνολο του κοινού και 31,8% στο δυναµικό κοινό 18-54. Κάτι που θεωρείται καταπληκτικό και για αυτήν και για την προηγούµενη σεζόν, δεδοµένου ότι η τηλεθέαση κατακρηµνίζεται -για τα περισσότερα προγράµµατα- σε οριακά διψήφια ποσοστά.
Στα της «Ελληνίδας Μις Μαρπλ» όµως: Σε επιµέρους γυναικείο κοινό ξεπέρασε το 46%. Το «Φως στο τούνελ» άφησε πίσω τα προγράµµατα του ανταγωνισµού στη ζώνη µετάδοσής του µε 20 και πλέον µο νάδες, τόσο στο δυναµικό κοινό 18-54 όσο και στο σύ νολο κοινού. Το παρακολούθησαν µε αµείωτο ενδιαφέρον 698.000 τηλεθεατές, µε την κάλυψη να αγγίζει τους 1.400.000 τηλεθεατές.
Είναι εντυπωσιακό ότι για δεύτερη συνεχόµενη Παρασκευή ο τεράστιος αριθµός των posts και η ταχύτητα µε την οποία σχολίαζαν οι χρήστες του Χ (Twitter) έφεραν το #FosStoTounel όχι µόνο πρώτο στην Ελλάδα αλλά και στην πρώτη πεντάδα των παγκόσµιων trends, µε τα posts να ξεπερνούν τις 25.000!
Στην κορυφή µε ρεκόρ η Αγγελική Νικολούλη
Η εκποµπή έρευνας του Mega µε την Αγγελική Νικολούλη, που έχει γίνει σηµείο αναφοράς για τα συνταρακτικά, απο καλυπτικά στοιχεία που φέρνει κάθε Παρασκευή στο φως σχετικά µε την υπόθεση της Αµαλιάδας, παρέµεινε στον «θρόνο» της, σηµειώνοντας 32,7% στο σύνολο του κοινού και 31,8% στο δυναµικό κοινό 18-54. Κάτι που θεωρείται καταπληκτικό και για αυτήν και για την προηγούµενη σεζόν, δεδοµένου ότι η τηλεθέαση κατακρηµνίζεται -για τα περισσότερα προγράµµατα- σε οριακά διψήφια ποσοστά. Στα της «Ελληνίδας Μις Μαρπλ» όµως: Σε επιµέρους γυναικείο κοινό ξεπέρασε το 46%. Το «Φως στο τούνελ» άφησε πίσω τα προγράµµατα του ανταγωνισµού στη ζώνη µετάδοσής του µε 20 και πλέον µο νάδες, τόσο στο δυναµικό κοινό 18-54 όσο και στο σύ νολο κοινού. Το παρακολούθησαν µε αµείωτο ενδιαφέρον 698.000 τηλεθεατές, µε την κάλυψη να αγγίζει τους 1.400.000 τηλεθεατές.
Είναι εντυπωσιακό ότι για δεύτερη συνεχόµενη Παρασκευή ο τεράστιος αριθµός των posts και η ταχύτητα µε την οποία σχολίαζαν οι χρήστες του Χ (Twitter) έφεραν το #FosStoTounel όχι µόνο πρώτο στην Ελλάδα αλλά και στην πρώτη πεντάδα των παγκόσµιων trends, µε τα posts να ξεπερνούν τις 25.000!