Ο κοµµωτής της Μήτσης στο “Τσαντίρι” του Λάκη Λαζόπουλου - O Βασίλης Χαραλαµπόπουλος καλεσµένος στη σατιρική εκποµπή στο Mega
Δείτε το ρεπορτάζ
Η πρεµιέρα του "Αλ Τσαντίρι" µε τον Λάκη Λαζόπουλο εκτόξευσε την τηλεθέαση στην prime time του Mega και κατέλαβε την κορυφή
Την Τετάρτη 18 ∆εκεµβρίου θα ανοίξει και πάλι τις πύλες του το «Τσαντίρι» του Λάκη Λαζόπουλου µέσα από τη συχνότητα του Mega.
Μέχρι στιγµής έχει αποφασιστεί η συχνότητα προβολής της εκποµπής να είναι µηνιαία ή σχεδόν µηνιαία, χωρίς βέβαια να αποκλείεται αυτό να αλλάξει από τη νέα τηλεοπτική σεζόν. Και στο δεύτερο live αναµένονται αρκετές εκπλήξεις αλλά και παρουσία προσώπων που δύσκολα λένε το «ναι» στη µικρή οθόνη και όταν αυτό γίνεται είναι υπό συγκεκριµένες προϋποθέσεις.
Κεντρικός καλεσµένος λοιπόν στο επόµενο «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» θα είναι ο γνωστός ηθοποιός Βασίλης Χαραλαµπόπουλος. Φυσικά και θα µιλήσει για την πορεία του στον χώρο της τέχνης αλλά και τα καλλιτεχνικά του σχέδια, ωστόσο, θα τον δούµε και σε ένα σκετς µε έµπνευση από τους «∆έκα Μικρούς Μήτσους». Άλλωστε η εν λόγω ενότητα των «Μήτσων» µε Λαζόπουλο και Χαραλαµπόπουλο πάντα χάριζε απίστευτες σκηνές γέλιου στο τηλεοπτικό κοινό. Ήταν το γνωστό δίδυµο που αποτελούνταν από τη γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια Μήτση Καρµήτση (Λάκης Λαζόπουλος) και τον κοµµωτή της τον Λεωνίδα (Βασίλης Χαραλαµπόπουλος). Μήτση και Λεωνίδας σχολίαζαν τα τηλεοπτικά πρόσωπα, κυρίως τις άλλες επιτυχηµένες τραγουδίστριες, ενώ µιλούσαν και για την προσωπική τους ζωή.
«Αλ Τσαντίρι»: Η ικανοποίηση του MEGA από την πρεμιέρα του Λάκη Λαζόπουλου
To Mega σύµφωνα µε πληροφορίες είναι απόλυτα ικανοποιηµένο από την πρεµιέρα του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» τόσο σε περιεχόµενο όσο και σε νούµερα τηλεθέασης. Η πρεµιέρα της σατιρικής εκποµπής µε τον Λάκη Λαζόπουλο εκτόξευσε την τηλεθέαση στην prime time του Mega και κατέλαβε την κορυφή µε ποσοστό 30,5% στο γενικό σύνολο και 31,1% στο δυναµικό κοινό 18-54. H πρώτη εκποµπή είχε µεγάλη απήχηση και στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης.
To #Tsantiri και ο Λάκης Λαζόπουλος ήταν µόνιµα στα top #trends του Χ (Twitter), ενώ η απήχηση στα social media µόνο κατά τη διάρκεια της εκποµπής ξεπέρασε τα 2.800.000 χρήστες. Είναι χαρακτηριστικό ότι το #Tsantiri παρέµεινε σχεδόν ένα 24ωρο µετά το τέλος της εκποµπής #1 trend.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 27/11/2024