Αρνητικό ρεκόρ για τελικό του "Survivor" - Ιστορικό χαµηλό για το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ
Τηλεθέαση
Το "Survivor" σηµείωσε µόλις 7,4% στο σύνολο και 3,9% στο δυναµικό κοινό, ποσοστά-σοκ για τον ΣΚΑΪ
Τηλεθέαση: Πρώτος στο δυναµικό κοινό ο "Άγιος Έρωτας" του Alpha
Την πρωτιά στο δυναµικό κοινό (18-54) κατέκτησε ο «Άγιος Έρωτας» του Alpha µε 14,8% µε τη «Γη της ελιάς» να ακολουθεί µε 14,6%. Ο αγώνας Ολυµπιακός - Τβέντε, στο δυναµικό κοινό, σηµείωσε 13,7% και το «Reunion» του ΑΝΤ1 10,2%. Το ριάλιτι σχέσεων του Star «First Dates» µε τη Ζενεβιέβ Μαζαρί, έστω και οριακά, σηµείωσε διψήφιο ποσοστό 10%, ενώ µονοψήφια νούµερα κατέγραψαν ο Νίκος Μουτσινάς και το «ΝΜ βραδιάτικα» µε 8,9% και η «Παραλία» της ΕΡΤ1 µε 2,8%.
Ενδεικτικό του φιάσκο του «Survivor» είναι ότι το ριάλιτι σε τέταρτα έπεσε κάτω και από το Μακεδονία TV και από το Open. Όσον αφορά το γενικό σύνολο, πρώτη κατέληξε η «Γη της ελιάς» µε 21,1%. Ακολούθησε ο «Άγιος Έρωτας» µε 18,1% και ο αγώνας του Ολυµπιακού µε 16,2%.Μονοψήφια η τηλεθέαση για τα υπόλοιπα προγράµµατα
Μονοψήφια η τηλεθέαση για τα υπόλοιπα προγράµµατα, µε τον Νίκο Μουτσινά και το «NM Βραδιάτικα» στο 8,2%, το «First Dates» στο 8,1%, και το «Reunion» των Μαυρίδη -Τανιµανίδη στο 7,9%. Η «Παραλία» της ΕΡΤ1 σηµείωσε στο 4,1%.
Κάπως έτσι, δεν µας κάνει καµία εντύπωση το γεγονός ότι ο ΣΚΑΪ προσανατολίζεται εκ νέου στην ενηµέρωση, από την οποία εξάλλου αναδείχθηκε όταν πρωτοξεκινούσε. Τα ριάλιτι µπορεί για ένα διάστηµα να «τροφοδότησαν» µε διαφηµίσεις το κανάλι του Φαλήρου, ωστόσο, εκ του αποτελέσµατος, η πλειονότητα, τουλάχιστον, σταµάτησε να αφορά το τηλεοπτικό κοινό. Το ιστορικό χαµηλό του «Survivor» τα λέει όλα. Αν θα πάρει το «πράσινο φως» για του χρόνου; ∆ύσκολα. Οµοίως και τα υπόλοιπα ριάλιτι του Φαλήρου.
Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή