Μάχη στα πρωινά για την πρωτιά στα µονοψήφια - "Ισοφάρισαν" Σκορδά µε Χατζίδου και Παύλου - Πρωτιά Λιάγκα σε ποσοστά συνόλου
Δείτε το ρεπορτάζ
Η πτώση είναι αισθητή, δεδοµένου ότι καµία πρωινή εκποµπή δεν κατάφερε να συγκεντρώσει διψήφιο ποσοστό στο εµπορικό κοινό, ενώ µόνο 2 προσέγγισαν ή ξεπέρασαν το 12% στο γενικό σύνολο

Τα ποσοστά τηλεθέασης των πρωινών εκπομπών
Όπως διαβάζουµε στον ιστότοπο ontime24.gr, οι εκποµπές «Buongiorno» του Μega µε τη Φαίη Σκορδά και «Breakfast@ star» (Star) µε τους Ελένη Χατζίδου και Ετοκλή Παύλου ισοβάθµησαν, «ισοφάρισαν» -όπως θέλετε πείτε το, εκεί αποκλείεται να τα χαλάσουµε-, καταγράφοντας και οι δύο ποσοστό 9,5% (!). Πολύ κοντά τους βρέθηκε το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 µε τον Γιώργο Λιάγκα µε 8,8%, ενώ η «Super Κατερίνα» ακολούθησε µε 8,4%. Οι «Αταίριαστοι» του Σκάι σηµείωσαν 6,6%, το «Πρωινό ΣουΣου» 5,9% και το top 5 έκλεισε µε την εκποµπή «Πρωΐαν σε είδον», που άγγιξε το 4,3%, µόλις. Όσον αφορά το γενικό σύνολο, τα ποσοστά παρουσίασαν µικρές διαφοροποιήσεις. Ευτυχώς, ανοδικές. Σηµειώθηκαν µάλιστα και διψήφια ποσοστά. Εν προκειµένω, το «Πρωινό» πέρασε µπροστά µε µέσο όρο 12,8%, αφήνοντας ακριβώς µια ανάσα µακριά τους «Αταίριαστους» µε 12,7%. Το «Buongiorno» ακολούθησε µε 10,5%, ενώ το «Breakfast@ star» έπεσε κάτω από τη βάση, αγγίζοντας το 7,9%. Η «Super Κατερίνα», µία από τα ίδια: το ποσοστό θέασης συνόλου της εκποµπής διαµορφώθηκε στο 7,1%, το «Πρωινό ΣουΣου» στο 4,8%, και το «Πρωΐαν σε είδον» έκλεισε τον πίνακα της Nielsen µε το (αποκαρδιωτικό) 4,6%.Το ενδιαφέρον του κόσµου δείχνει σηµάδια κόπωσης
Τα αποτελέσµατα αυτά φανερώνουν τη µειωµένη τηλεθέαση κατά τη συγκεκριµένη ηµέρα, πιθανόν λόγω της αργίας και των εορταστικών εξορµήσεων των τηλεθεατών µετά το Πάσχα. Η πτώση είναι αισθητή, δεδοµένου ότι καµία εκποµπή δεν κατάφερε να συγκεντρώσει διψήφιο ποσοστό στο εµπορικό κοινό, ενώ µόνο δύο προσέγγισαν ή ξεπέρασαν το 12% στο γενικό σύνολο. Αν και οι διαφορές είναι µικρές µεταξύ των πρώτων εκποµπών, η τάση είναι ξεκάθαρη: το ενδιαφέρον του κόσµου δείχνει σηµάδια κόπωσης, γεγονός που ίσως φέρει προσαρµογές και αναθεώρηση στρατηγικών από τα επιτελεία των σταθµών, µε σκοπό -προφανώς- να προσελκύσουν ξανά το ενδιαφέρον του κόσμου.
Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή