Νέα στρατηγική στο εκδοτικό µαγαζί των Αλαφούζων
Όλες οι αλλαγές που προωθεί ο Θέμης Αλαφούζος
Σε δραστικές (κυρίως όµως ουσιαστικές) περικοπές προχωράει η επιχείρηση που εκδίδει την εφηµερίδα «Καθηµερινή».
Ο Θέµης Αλαφούζος, βλέποντας τη γενικότερη κατάσταση όπως αυτή διαµορφώνεται στον χώρο των εντύπων, έχει καταλήξει σε µια σειρά από αλλαγές που θα δώσουν τη δυνατότητα στην εφηµερίδα του Φαλήρου να εξακολουθήσει να πρωταγωνιστεί. Στο πλαίσιο των αλλαγών, εκτός από την αφαίρεση των ακριβών προσφορών που φιλοξενούσε η «Καθηµερινή», ο εκδότης της ναυαρχίδας του Φαλήρου έχει καταλήξει και στην απόφαση της σµίκρυνσης του φύλλου.
Σύµφωνα, λοιπόν, µε τους σχεδιασµούς που έχουν γίνει, η ανανεωµένη «Καθηµερινή» θα κυκλοφορεί προσεχώς στο σχήµα του σαββατιάτικου φύλλου.
Παράλληλα, θα αυξηθούν οι σελίδες, γεγονός που καταδεικνύει ότι σε καµία περίπτωση ο Αλαφούζος δεν θέλει να υποβαθµίσει τη δηµοσιογραφική ύλη. Το νέο σχήµα δηµιουργεί µεγαλύτερη ευελιξία στον αναγνώστη, γεγονός που µπορεί να βοηθήσει και στην ενίσχυση της κυκλοφορίας του φύλλου.
Πέραν, όµως, των αλλαγών στη δοµή της εφηµερίδας, ο Θέµης Αλαφούζος υλοποιεί ήδη την απόφαση της κατάργησης των ακριβών προσφορών, επιλέγοντας κάθε εβδοµάδα να φιλοξενεί στην κυριακάτικη έκδοση προσφορές που δηµιουργούνται στο εσωτερικό του εκδοτικού οµίλου. Με τη συγκεκριµένη στρατηγική επιλογή, προσδοκάται ότι θα γίνει µια σηµαντική εξοικονόµηση, που είναι αναγκαία στην παρούσα φάση για οποιαδήποτε εφηµερίδα.
Στο πλαίσιο των αλλαγών που έχει αποφασίσει ο εκδότης της «Καθηµερινής» εντάσσεται και η κατάργηση των προσφορών που κυκλοφορούσαν µαζί µε το σαββατιάτικο φύλλο. Με την ολοκλήρωση των αλλαγών, η συγκεκριµένη έκδοση θα κυκλοφορεί στη λογική της ηµερήσιας έκδοσης, δηλαδή δεν θα έχει ούτε ένθετα, ούτε προσφορές.