Η διαφηµιστική των φίλων του Παππά που έκλεισε άρον - άρον
Μέσα στα τρία χρόνια πρόλαβε να έχει έσοδα πάνω από 400.000 ευρώ...
Ηταν αρχές Ιουνίου του 2018 όταν γινόταν γνωστό πως η Maze Διαφημιστική ανέλαβε την ανανέωση του brand του τηλεοπτικού σταθμού Kontra. Στις 15 Ιουλίου του 2018, ο «Ελεύθερος Τύπος» αποκαλύπτει ότι ο βασικός συνεταίρος του Αρτεμίου, Λάμπρος Πιερή, το καλοκαίρι του 2015 ίδρυσε τη διαφημιστική εταιρεία Maze Media μαζί με Ελληνα δικηγόρο (σ.σ.: τον κ. Περικλή Πασχάκη), κατέχοντας από 50% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου των 45.000 ευρώ.
Στις 16 Δεκεμβρίου 2016, ο κ. Πιερή αποσύρεται από τη διαφημιστική εταιρεία, πουλώντας το 50% της Maze Media στον δικηγόρο Σωτηράκη Παναγιώτου αντί 1.960,50 ευρώ. Επίσης, ο κ. Πασχάκης, ο οποίος κατέχει το υπόλοιπο 50%, αποφασίζει να πουλήσει το 5% των μετοχών του αντί 39,50 ευρώ στον κ. Παναγιώτου, ο οποίος έτσι, αντί του ευτελούς τιμήματος των 2.000 ευρώ, απέκτησε τον έλεγχο της διαφημιστικής, κατέχοντας το 55%.
Ο κ. Παναγιώτου σήμερα αποκαλύφθηκε ότι έχει δύο ΑΦΜ, αλλά και ότι συνεργάζεται με τον κ. Πετσίτη, συνεργάτη του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκου Παππά. Το ενδιαφέρον στην υπόθεση ότι 15 ημέρες μετά το δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου» η εταιρεία Maze μπαίνει σε εκκαθάριση.
Προφανώς όχι τυχαία, αφού είχε πάρει δουλειές από φορείς που σχετίζονταν με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και το Μεταφορών, όπως για παράδειγμα η ΕΥΔΑΠ, όπου διευθύνων σύμβουλος είναι, ως γνωστόν, ο κ. Μπενίσης, σύντροφος της Ρένας Δούρου.
Συνολικά η εταιρεία έκλεισε τρία χρόνια ζωής, αφού ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2015 λίγο πριν από τα capital controls. Μέσα στα τρία χρόνια πρόλαβε να έχει έσοδα πάνω από 400.000 ευρώ, ενώ σημειώνεται ότι δεν ήταν μέλος της Ενωσης Διαφημιστικών Εταιρειών, αλλά έπαιρνε άνετα δουλειές από τα ΕΛ.ΤΑ. και την ΕΥΔΑΠ. Το… κερασάκι στην τούρτα είναι ότι πήρε δουλειά (πόσα λεφτά ήταν άραγε;) και από τη Μαρινόπουλος, η οποία έσκαγε.