Τηλεθέαση: Ο ανταγωνισμός ρίχνει κάτω το «Survivor»
Το «Ελλάδα – Τουρκία» φαίνεται ότι δεν συγκινεί το τηλεοπτικό κοινό.
Τηλεοπτικές σειρές μυθοπλασίας και «MasterChef» πιέζουν το «Survivor» Το ριάλιτι επιβίωσης δεν έχει καταφέρει να βρει τον βηματισμό του, για να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό.
Κάθε άλλο παρά ικανοποιητικά είναι τα νούμερα του φετινού Survivor. Το «Ελλάδα – Τουρκία» φαίνεται ότι δεν συγκινεί το τηλεοπτικό κοινό.
Ο λογος για τον τρίτο κύκλο του «Survivor» που έκανε πρεμιέρα το Σάββατο αλλά τα νούμερα τηλεθέασης δεν είναι μέχρι στιγμής σε ικανοποιητικό επίπεδο. Το ριάλιτι επιβίωσης βρήκε το βράδυ της Δευτέρας πολύ σκληρό ανταγωνισμό και τα ποσοστά του δεν είναι ικανοποιητικά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen το βράδυ της Δευτέρας πρώτο το νήμα έκοψε «Το Τατουάζ» με ποσοστό 22,3% στο γενικό σύνολο.
Στην δεύτερη τερμάτισε η σειρά «Το σόι σου» με ποσοστό 22,2% ενώ στην τρίτη βρέθηκε «Η Επιστροφή» με 20%.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το «MasterChef» με 18,4% και ακολούθησε η «Φριτέζα» με 18%.
Αρκετά πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό το «Survivor» που σημείωσε 15,2% στο γενικό σύνολο.
Τα πράγματα διαφοροποιήθηκαν στο δυναμικό κοινό.
Στις ηλικίες 18-54 ετών πρώτο το νήμα έκοψε το «MasterChef» με 24% και ακολούθησε η σειρά «Το σόι σου» με 22,8% και «Το Τατουάζ» με 21,2%.
Στις επόμενες θέσεις βρέθηκαν ακόμη δύο σειρές «Φριτέζα» με 17,4% και η «Επιστροφή» με 16,9%. Το «Survivor» σημείωσε και πάλι χαμηλές επιδόσεις με 14,4%.