Χειμερινές εκπτώσεις: Ανοιχτά σήμερα τα εμπορικά καταστήματα
Ανοιχτά θα είναι σήμερα Κυριακή, 19 Ιανουαρίου, τα εμπορικά καταστήματα στην Αθήνα, στο πλαίσιο των χειμερινών εκπτώσεων του 2020.
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο, το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας είναι από τις 11:00 το πρωί έως τις 18:00 το απόγευμα.
Αντίστοιχο είναι το ωράριο λειτουργίας και των καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά τα μεγάλα εμπορικά κέντρα της πρωτεύουσας, τα μαγαζιά θα είναι ανοιχτά από τις 11:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ.
Υπενθυμίζεται πως οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν στις 13 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν έως το Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου.
Τι ισχύει για την αναγραφή του ποσοστού της έκπτωσης
Κατά τη διάρκεια των φετινών χειμερινών εκπτώσεων, τα καταστήματα έχουν τη δυνατότητα να αναγράφουν και να προβάλλουν τόσο την παλαιά, όσο και τη νέα τιμή πώλησης των προϊόντων, καθώς και το ποσοστό της έκπτωσης.
Εάν πάνω από το 60% των προς πώληση προϊόντων διατίθεται με μειωμένη τιμή, τότε τα εμπορικά καταστήματα δύνανται να αναγράφουν το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης στη βιτρίνα του καταστήματος, καθώς και σε κάθε εμπορική επικοινωνία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εφόσον προσφέρονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορία προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του ποσοστού έκπτωσης – π.χ. «από % έως %».
Σε διαφορετική περίπτωση, πρέπει να αναφέρεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη και να αναγράφεται το ποσοστό της παρεχόμενης έκπτωσης.
Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) για την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εορταστικής περιόδου, αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 σημείωσε μόλις το 17% των επιχειρήσεων, ενώ το 49% κατέγραψε μειωμένο τζίρο.
Στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε ο τζίρος των εορτών για το 34% των επιχειρήσεων. Ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι αυτός της ένδυσης-υπόδησης, ενώ μικρή αύξηση, της τάξης του 1,5%, κατέγραψαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ. Τέλος, τέσσερις στους δέκα επιχειρηματίες πραγματοποίησαν προσφορές στα καταστήματά τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) έχει πάγιο αίτημα τον περιορισμό της χρονικής διάρκειας των τακτικών εκπτώσεων σε οκτώ εβδομάδες από 18 εβδομάδες που είναι σήμερα.
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο, το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας είναι από τις 11:00 το πρωί έως τις 18:00 το απόγευμα.
Αντίστοιχο είναι το ωράριο λειτουργίας και των καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά τα μεγάλα εμπορικά κέντρα της πρωτεύουσας, τα μαγαζιά θα είναι ανοιχτά από τις 11:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ.
Υπενθυμίζεται πως οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν στις 13 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν έως το Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου.
Τι ισχύει για την αναγραφή του ποσοστού της έκπτωσης
Κατά τη διάρκεια των φετινών χειμερινών εκπτώσεων, τα καταστήματα έχουν τη δυνατότητα να αναγράφουν και να προβάλλουν τόσο την παλαιά, όσο και τη νέα τιμή πώλησης των προϊόντων, καθώς και το ποσοστό της έκπτωσης.
Εάν πάνω από το 60% των προς πώληση προϊόντων διατίθεται με μειωμένη τιμή, τότε τα εμπορικά καταστήματα δύνανται να αναγράφουν το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης στη βιτρίνα του καταστήματος, καθώς και σε κάθε εμπορική επικοινωνία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εφόσον προσφέρονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορία προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του ποσοστού έκπτωσης – π.χ. «από % έως %».
Σε διαφορετική περίπτωση, πρέπει να αναφέρεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη και να αναγράφεται το ποσοστό της παρεχόμενης έκπτωσης.
Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) για την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εορταστικής περιόδου, αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 σημείωσε μόλις το 17% των επιχειρήσεων, ενώ το 49% κατέγραψε μειωμένο τζίρο.
Στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε ο τζίρος των εορτών για το 34% των επιχειρήσεων. Ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι αυτός της ένδυσης-υπόδησης, ενώ μικρή αύξηση, της τάξης του 1,5%, κατέγραψαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ. Τέλος, τέσσερις στους δέκα επιχειρηματίες πραγματοποίησαν προσφορές στα καταστήματά τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Τέλος, σημειώνεται ότι η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) έχει πάγιο αίτημα τον περιορισμό της χρονικής διάρκειας των τακτικών εκπτώσεων σε οκτώ εβδομάδες από 18 εβδομάδες που είναι σήμερα.