Κοροναϊός: «Η Κρουαζιέρα θα επανέλθει δυναμικά»
Η εκπρόσωπος της Διεθνούς Ενωσης Εταιριών Κρουαζιέρας (CLIA), Μαρία Δεληγιάννη σχολίασε τις επιπτώσεις της πανδημίας στη στήλη Yachting & Θάλασσα της εφ/δας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ»
Τον δικό της αγώνα ενάντια στον COVID-19 δίνει ο κλάδος της Κρουαζιέρας καταγράφοντας καθημερινά τις επιπτώσεις σε Τουρισμό και ελληνική οικονομία εξαιτίας της αναστολής δραστηριοτήτων.
Με βάση τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της Διεθνούς Ενωσης Εταιριών Κρουαζιέρας (CLIA) για κάθε 1% που μειώνεται η δραστηριότητα της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, διακινδυνεύονται μέχρι και 76 θέσεις εργασίας.
«Η πρωτοφανής παγκόσμια πρόκληση της πανδημίας μας διδάσκει πολλά. Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής των δραστηριοτήτων του κλάδου, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε νέα ενισχυμένα μέτρα ασφάλειας και προστασίας των επιβαινόντων», είπε σε επικοινωνία της με την εφ/δα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» η Μαρια Δεληγιάννη εκπρόσωπος της CLIA στην Ανατολική Μεσόγειο.
TI ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ
Στους δύο μήνες αναστολής εργασιών των κρουαζιεροπλοίων οι συνολικές απώλειες για την Ελλάδα αγγίζουν 119 εκατ. ευρώ, ενώ διακινδυνεύονται 1.009 θέσεις εργασίας και μισθοί 22 εκατ. ευρώ.
Σε μία τρίμηνη παύση, (σύνολο κλάδου), οι απώλειες για την Ελλάδα αγγίζουν τα 200 εκατ. ευρώ ενώ η αναστολή δραστηριοτήτων στην χώρα μπορεί να οδηγήσει σε άμεσες απώλειες περίπου 131 εκατ. ευρώ, 1.067 θέσεων εργασίας και 25 εκατομμυρίων σε μισθούς.
«Φυσικά, για τη συνολική ανάκαμψη του κλάδου απαιτείται στενή συνεργασία τόσο με τις μεγάλες αγορές επιβατών κρουαζιέρας όσο και τους δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ελλάδα. O κλάδος της κρουαζιέρας, που μετρά περισσότερους από 30 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, συνεχίζει να έχει φανατικούς υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο κι αυτό μας κάνει αισιόδοξους αλλά και μας δίνει πρόσθετο κίνητρο για να επανέλθουμε δυναμικά κοντά τους», τόνισε η κ. Δεληγιάννη.
Πρόσφατα, η Ελληνική Κυβέρνηση και η CLIA συνεργάστηκαν ώστε τα κρουαζιερόπλοια να μπορούν να πραγματοποιούν ολιγόωρη πλαγιοδέτηση σε ελληνικά λιμάνια για ανατροφοδότηση καθώς και για ασφαλή παράδοση αποβλήτων και λυμάτων. Ανοιχτό παραμένει το ζήτημα με τα ενδεδειγμένα αγκυροβόλια για παρατεταμένο χρονικό διάστημα καθώς οι εταιρείες επιθυμούν να παραμείνουν τα πλοία τους στα ελληνικά λιμάνια μέχρι να υπάρξει επανεκκίνηση δραστηριοτήτων.
«Θα επιστρέψουμε σύντομα δυνατότεροι και καλύτεροι από πριν», υποσχέθηκε η κ. Δεληγιάννη τονίζοντας πως η Κρουαζιέρα, μετρά πάνω από 30 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, ζωτικής σημασίας για την Ελληνική οικονομία.
Το 2018 η δραστηριότητα είχε φέρει στην Ελλάδα 957 εκατ. ευρώ, 11.231 θέσεις εργασίες με άμεσο οικονομικό όφελος της χώρας από τις εταιρείες κρουαζιέρας 572 εκατ. ευρώ.
Τέλος, επανέλαβε το επίσημο μήνυμα της CLIA στην κρίση: «like the tides, we will return», μία υπόσχεση εκ μέρους των εταιρειών κρουαζιέρας ότι θα επιστρέψουν!»
ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ YACHTING & ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΕΦ/ΔΑΣ «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» (ΕΝΘΕΤΟ SECRET).
Με βάση τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της Διεθνούς Ενωσης Εταιριών Κρουαζιέρας (CLIA) για κάθε 1% που μειώνεται η δραστηριότητα της κρουαζιέρας στην Ελλάδα, διακινδυνεύονται μέχρι και 76 θέσεις εργασίας.
«Η πρωτοφανής παγκόσμια πρόκληση της πανδημίας μας διδάσκει πολλά. Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής των δραστηριοτήτων του κλάδου, συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε νέα ενισχυμένα μέτρα ασφάλειας και προστασίας των επιβαινόντων», είπε σε επικοινωνία της με την εφ/δα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» η Μαρια Δεληγιάννη εκπρόσωπος της CLIA στην Ανατολική Μεσόγειο.
TI ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ
Στους δύο μήνες αναστολής εργασιών των κρουαζιεροπλοίων οι συνολικές απώλειες για την Ελλάδα αγγίζουν 119 εκατ. ευρώ, ενώ διακινδυνεύονται 1.009 θέσεις εργασίας και μισθοί 22 εκατ. ευρώ.
Σε μία τρίμηνη παύση, (σύνολο κλάδου), οι απώλειες για την Ελλάδα αγγίζουν τα 200 εκατ. ευρώ ενώ η αναστολή δραστηριοτήτων στην χώρα μπορεί να οδηγήσει σε άμεσες απώλειες περίπου 131 εκατ. ευρώ, 1.067 θέσεων εργασίας και 25 εκατομμυρίων σε μισθούς.
«Φυσικά, για τη συνολική ανάκαμψη του κλάδου απαιτείται στενή συνεργασία τόσο με τις μεγάλες αγορές επιβατών κρουαζιέρας όσο και τους δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ελλάδα. O κλάδος της κρουαζιέρας, που μετρά περισσότερους από 30 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, συνεχίζει να έχει φανατικούς υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο κι αυτό μας κάνει αισιόδοξους αλλά και μας δίνει πρόσθετο κίνητρο για να επανέλθουμε δυναμικά κοντά τους», τόνισε η κ. Δεληγιάννη.
like the tides, we will return!
Πρόσφατα, η Ελληνική Κυβέρνηση και η CLIA συνεργάστηκαν ώστε τα κρουαζιερόπλοια να μπορούν να πραγματοποιούν ολιγόωρη πλαγιοδέτηση σε ελληνικά λιμάνια για ανατροφοδότηση καθώς και για ασφαλή παράδοση αποβλήτων και λυμάτων. Ανοιχτό παραμένει το ζήτημα με τα ενδεδειγμένα αγκυροβόλια για παρατεταμένο χρονικό διάστημα καθώς οι εταιρείες επιθυμούν να παραμείνουν τα πλοία τους στα ελληνικά λιμάνια μέχρι να υπάρξει επανεκκίνηση δραστηριοτήτων.
«Θα επιστρέψουμε σύντομα δυνατότεροι και καλύτεροι από πριν», υποσχέθηκε η κ. Δεληγιάννη τονίζοντας πως η Κρουαζιέρα, μετρά πάνω από 30 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, ζωτικής σημασίας για την Ελληνική οικονομία.
Το 2018 η δραστηριότητα είχε φέρει στην Ελλάδα 957 εκατ. ευρώ, 11.231 θέσεις εργασίες με άμεσο οικονομικό όφελος της χώρας από τις εταιρείες κρουαζιέρας 572 εκατ. ευρώ.
Τέλος, επανέλαβε το επίσημο μήνυμα της CLIA στην κρίση: «like the tides, we will return», μία υπόσχεση εκ μέρους των εταιρειών κρουαζιέρας ότι θα επιστρέψουν!»
ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΗΛΗ YACHTING & ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΣ ΕΦ/ΔΑΣ «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» (ΕΝΘΕΤΟ SECRET).