Click away: Κερδισμένο το λιανεμπόριο από τη νέα μέθοδο αγορών - Αύξηση πωλήσεων έως και 70%
Σημαντική άνοδο στους τζίρους τους είδαν τα εμπορικά καταστήματα που χρησιμοποίησαν τη μέθοδο του clickaway για το χρονικό διάστημα 13/12-31/12/20.
Στοιχεία που έχον δημοσιευθεί και πληροφορίες των ανθρώπων της Αγοράς κάνουν λόγο για αύξηση των πωλήσεων στο λιανεμπόριο -πλην τροφίμων- από το -59% που ήταν το αντίστοιχο διάστημα τον Νέμβριο 2020 σε σχέση με Νοέμβριο 2019, στο -40% τον Δεκέμβριο 2020 σε σχέση με Δεκέμβριο 2019.
Την ίδια στιγμή σε επίπεδο μηνός (Δεκέμβριος 2020 έναντι Νοεμβρίου 2020) οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 70%.
Οι μεγάλοι κερδισμένοι για την ίδια περίοδο είναι τα βιβλιοπωλεία (από το -38% στο +76%) και τα κομμωτήρια (από το -97% στο +25%)
Κερδισμένες είναι όλες οι κατηγορίες λιανικής πώλησης:
Μύθοι και πραγματικότητες για τη λειτουργία του click away:
-Το λιανεμπόριο τροφίμων-supermarket-παντοπωλέια-κρεοπωλεία-οπωροπωλεία-φούρνοι-ζαχαροπλαστεία κτλ. συνεχίζει να είναι 33% πάνω σε σχέση με πέρυσι όπως και τον προηγούμενο μήνα
-Η εστίαση είναι 70% κάτω, ενώ τα fast-food/delivery 90% πάνω
- Ξενοδοχεία- τουρισμός ήταν 88% κάτω τον Δεκέμβριο, όπως και τον Νοέμβριο (καμία ουσιαστική μεταβολή)
-Φαρμακεία είναι 40% πάνω
-Ιατρικές υπηρεσίες έιναι 26% πάνω
-Οι αγροτικοί συνεταιρισμοί έιναι 49% πάνω (οι αγρότες εν γένει δεν πλήττονται, εκτός πολύ συγκεκριμένων κατηγοριών)
-Courier services 80% πάνω
-Τηλεπικοινωνίες 67% πάνω
-Πρατήρια υγρων καυσίμων -28% τον Δεκέμβριο έναντι -33% τον Νοέμβριο.
Στοιχεία που έχον δημοσιευθεί και πληροφορίες των ανθρώπων της Αγοράς κάνουν λόγο για αύξηση των πωλήσεων στο λιανεμπόριο -πλην τροφίμων- από το -59% που ήταν το αντίστοιχο διάστημα τον Νέμβριο 2020 σε σχέση με Νοέμβριο 2019, στο -40% τον Δεκέμβριο 2020 σε σχέση με Δεκέμβριο 2019.
Την ίδια στιγμή σε επίπεδο μηνός (Δεκέμβριος 2020 έναντι Νοεμβρίου 2020) οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 70%.
Οι μεγάλοι κερδισμένοι για την ίδια περίοδο είναι τα βιβλιοπωλεία (από το -38% στο +76%) και τα κομμωτήρια (από το -97% στο +25%)
Κερδισμένες είναι όλες οι κατηγορίες λιανικής πώλησης:
- Καταστήματα με αξεσουάρ από το -86% στο -31%
- Παιδικά ρούχα από το -68% στο -37%
- Καλλυντικά από το -64% στο -33%
- Καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών από το -57% στο -36%
- Καταστήματα επίπλων από το -54% στο -26%
- Καταστήματα ανδρικών και γυναικείων ρούχων από το -89% στο -78%
- Καταστήματα οικογνειακών ρούχων από το -83% στο -56%
- Ανθοπωλεία από το -19% στο +70%
- Καταστήματα δώρων από το -79% στο -26%
- Κασταστήματα παιχνιδιών από το -76% στο -64%
- Κοσμηματοπωλεία από το -83% στο -41%
- Οπτικά από το -61% στο -20%
- Καταστήματα υποδημάτων από το -86% στο -51%
- Καταστήματα αθλητικών ειδών από το -80% στο -48%
Μύθοι και πραγματικότητες για τη λειτουργία του click away:
-Το λιανεμπόριο τροφίμων-supermarket-παντοπωλέια-κρεοπωλεία-οπωροπωλεία-φούρνοι-ζαχαροπλαστεία κτλ. συνεχίζει να είναι 33% πάνω σε σχέση με πέρυσι όπως και τον προηγούμενο μήνα
-Η εστίαση είναι 70% κάτω, ενώ τα fast-food/delivery 90% πάνω
- Ξενοδοχεία- τουρισμός ήταν 88% κάτω τον Δεκέμβριο, όπως και τον Νοέμβριο (καμία ουσιαστική μεταβολή)
-Φαρμακεία είναι 40% πάνω
-Ιατρικές υπηρεσίες έιναι 26% πάνω
-Οι αγροτικοί συνεταιρισμοί έιναι 49% πάνω (οι αγρότες εν γένει δεν πλήττονται, εκτός πολύ συγκεκριμένων κατηγοριών)
-Courier services 80% πάνω
-Τηλεπικοινωνίες 67% πάνω
-Πρατήρια υγρων καυσίμων -28% τον Δεκέμβριο έναντι -33% τον Νοέμβριο.