Apple, Nike, Amazon, Walmart, Samsung, Target, Adidas, Google, Sony και Coca Cola είναι οι 10 πιο αγαπημένες εταιρείες που προτιμούν οι millennials, δηλαδή οι νέοι που γεννήθηκαν μεταξύ του 1981 και του 1996.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της Moosylvania (https://moosylvania.com/insights/millennial-top-100/) που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο διάστημα και εστίασε στις αλλαγές που έφερε στις προτιμήσεις των millennials η πανδημία. Με μια πρώτη ανάγνωση της περσινής με τη φετινή λίστα προκύπτει πως 31 μάρκες βρέθηκαν εκτός της φετινής λίστας και αντικαταστάθηκαν από νέες, ενώ αλλαγές υπήρξαν και στην κατάταξη.

Οι αλλαγές που έφερε η πανδημία

Καθώς οι Millennials, και όχι μόνο αυτοί, αναγκάστηκαν να βασίζονται περισσότερο στην ψυχαγωγία στο σπίτι, οι προτιμήσεις τους έχουν αλλάξει. Το 2021, προτιμήθηκαν μάρκες και εταιρείες που προσφέρουν περιεχόμενο, όπως το Netflix που σκαρφάλωσε στην 19 θέση. Brands που βρέθηκαν στη φετινή λίστα είναι τα Facebook (49η θέση), YouTube (64), Hulu (83) και Roku (95). Αντιθέτως το Gamestop, το Xbox, το NFL και το NBA βρέθηκαν εκτός 100άδας.

Την ίδια στιγμή οι μάρκες αθλητικών σκαρφάλωσαν σε υψηλές θέσεις ενώ οι μάρκες μόδας και ομορφιάς απομακρύνθηκαν από την κορυφή ή βγήκαν τελείως εκτός λίστας. Τα new entries της φετινής λίστας ήταν η Reebok (79η θέση) και η Champion (95η θέση). Από την άλλη εκτός λίστα βγήκε το ZARA, τα Macy’s, η Aerie, τα Loft, και η Sephora.

Και επειδή τα ταξίδια απαγορεύονταν και σε κάποιες περιπτώσεις επιτρέπονται αλλά με αρκετούς περιορισμούς η United Airlines και η Southwest Airlines εξοστρακίστηκαν από τη λίστα όπως και οι μάρκες αυτοκινήτων Hyundai και Mazda.

Τι τρόφιμα και ροφήματα επιλέγουν οι millennials

Σε ότι αφορά τις ετικέτες τροφίμων και ποτών οι millennials προτίμησαν, αρκετά προϊόντα ιδιωτικών ετικετών και μη παραδοσιακά καταστήματα λιανικής.

Στην πρώτη δεκάδα της λίστας καταστημάτων λιανικής πώλησης βρίσκονται η Amazon (3), η Walmart (4), και το Target (6). Η αλυσίδα McDonalds και τα Starbucks κατέχουν εξέχουσα θέση στη λίστα με τα αγαπημένα καταστήματα εστίασης.

Όσον αφορά στις προτιμήσεις των millenials σε ροφήματα, το αναψυκτικό Coca-Cola κατατάσσεται στην 10η θέση της λίστας, με την Pepsi και το Dr. Pepper να ακολουθούν, ενώ στη λίστα με τα αγαπημένα σνακ ή μικρογεύματα (snacks) εντοπίζονται οι ετικέτες Hershey και Doritos.

Επίσης έδαφος κερδίζουν οι μη παραδοσιακές μορφές λιανικής πώλησης, με τους νεότερους καταναλωτές να δείχνουν ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον σε εκπτωτικά καταστήματα όπως το Grocery Outlet ενώ αυξημένη απήχηση δείχνει να σημειώνουν και οι διαδικτυακές αγορές.