Μηναδάκης – Grecotel: Πώς το Cape Sounio έγινε η πρώτη επιλογή στην Αττική Ριβιέρα
Τι λέει στο powergame.gr ο άνθρωπος που βρίσκεται στο πλάι του Νίκου Δασκαλαντωνάκη από τη δεκαετία του ‘70 για την ανοδική τάση της φετινής σεζόν, το στρατηγικό πλάνο για την αντιμετώπιση της πανδημίας και την tailor made φιλοξενία της Grecotel
Την ώρα που η τουριστική αγορά της χώρας προσπαθούσε από τον Μάιο να ισορροπήσει ανάμεσα στο ασταθές υγειονομικό τοπίο και τον διαρκή αγώνα επανεκκίνησης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, η Αττική Ριβιέρα φάνηκε να βγαίνει μπροστά σε ζήτηση, με το Σούνιο να αναδεικνύεται ως ένας ιδιαίτερα ασφαλής και προτιμώμενος προορισμός.
Ειδικότερα, το Cape Sounio, το πεντάστερο boutique resort του Ομίλου Grecotel, τοποθετείται στις κορυφαίες επιλογές των επισκεπτών, τόσο από Έλληνες όσο και από ξένους.
Η αρχική ώθηση παρατηρήθηκε την περίοδο του Πάσχα τότε που υπήρξε η πρώτη κινητικότητα στον εσωτερικό τουρισμό. «Πρόκειται για μία μονάδα που βασίζεται στην ελληνική αγορά και στο σύνολο των εκατομμυρίων κατοίκων της Αττικής. Αυτό ήταν το ερέθισμα που μας ώθησε για να επανεκκινήσουμε, με στόχο πάντα να πιάσουμε όλες μας τις αγορές. Βάσει λοιπόν της εμπειρίας του 2020, τολμήσαμε να ανοίξουμε το Πάσχα έχοντας τα επικαιροποιημένα πρωτόκολλα, και πήγαμε εξαιρετικά», υπογραμμίζει στο powergame.gr ο Μιχάλης Μηναδάκης, διευθυντής του Cape Sounio, θυμίζοντας πως και το 2020 το Cape Sounio ήταν το πρώτο ξενοδοχείο της Grecotel που επαναλειτούργησε μετά το lockdown.
Σήμερα, εκτός από Έλληνες πελάτες καταγράφονται επισκέπτες από τη Γαλλία, τη Γερμανία, Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι προέρχονται από τα συγκεκριμένα κράτη, λέει ο Μ. Μηναδάκης χαρακτηρίζοντας τη φετινή σεζόν πολύ δύσκολη και διαρκώς ρευστή. Ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό πελατών της μονάδας, αποτέλεσαν οι Ρώσοι εφόσον οι συνθήκες ευνόησαν να επισκεφτούν την Αττική Ριβιέρα., συμπληρώνει τονίζοντας πως φέτος παρατηρείται ιδιαίτερη αύξηση των μεμονωμένων πελατών (repeaters).
«Αν και ο Ιούνιος ξεκίνησε με ένα μούδιασμα, από τις 15 Ιουνίου κι έπειτα είδαμε μια ευχάριστη έκπληξη με ανοδική τάση στις κρατήσεις, ιδιαίτερα από Έλληνες και Ρώσους. Πιστεύω λοιπόν, πως ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος, και γιατί όχι και ο Οκτώβριος, θα είναι πολύ καλύτεροι μήνες σύμφωνα πάντα με τις ενδείξεις που έχουμε αυτή την ώρα», υπογραμμίζει αποκαλύπτοντας πως ήδη, το 2021 προχωρά με μια οριακή αύξηση γύρω στο 10% σε σύγκριση με το 2019.
Διαβάστε τη συνέχεια για το στρατηγικό πλάνο του Cape Sounio για την αντιμετώπιση της πανδημίας, για τα «όπλα» της σευγκεκριμένης μονάδας αλλά και για το πως η COVID-19 επηρέασε την Grecotel περισσότερο και από τους Πολέμους του Κόλπου στο powergame.gr
Ειδικότερα, το Cape Sounio, το πεντάστερο boutique resort του Ομίλου Grecotel, τοποθετείται στις κορυφαίες επιλογές των επισκεπτών, τόσο από Έλληνες όσο και από ξένους.
Η αρχική ώθηση παρατηρήθηκε την περίοδο του Πάσχα τότε που υπήρξε η πρώτη κινητικότητα στον εσωτερικό τουρισμό. «Πρόκειται για μία μονάδα που βασίζεται στην ελληνική αγορά και στο σύνολο των εκατομμυρίων κατοίκων της Αττικής. Αυτό ήταν το ερέθισμα που μας ώθησε για να επανεκκινήσουμε, με στόχο πάντα να πιάσουμε όλες μας τις αγορές. Βάσει λοιπόν της εμπειρίας του 2020, τολμήσαμε να ανοίξουμε το Πάσχα έχοντας τα επικαιροποιημένα πρωτόκολλα, και πήγαμε εξαιρετικά», υπογραμμίζει στο powergame.gr ο Μιχάλης Μηναδάκης, διευθυντής του Cape Sounio, θυμίζοντας πως και το 2020 το Cape Sounio ήταν το πρώτο ξενοδοχείο της Grecotel που επαναλειτούργησε μετά το lockdown.
Σήμερα, εκτός από Έλληνες πελάτες καταγράφονται επισκέπτες από τη Γαλλία, τη Γερμανία, Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία, χωρίς απαραίτητα να σημαίνει ότι προέρχονται από τα συγκεκριμένα κράτη, λέει ο Μ. Μηναδάκης χαρακτηρίζοντας τη φετινή σεζόν πολύ δύσκολη και διαρκώς ρευστή. Ιδιαίτερα μεγάλο ποσοστό πελατών της μονάδας, αποτέλεσαν οι Ρώσοι εφόσον οι συνθήκες ευνόησαν να επισκεφτούν την Αττική Ριβιέρα., συμπληρώνει τονίζοντας πως φέτος παρατηρείται ιδιαίτερη αύξηση των μεμονωμένων πελατών (repeaters).
«Αν και ο Ιούνιος ξεκίνησε με ένα μούδιασμα, από τις 15 Ιουνίου κι έπειτα είδαμε μια ευχάριστη έκπληξη με ανοδική τάση στις κρατήσεις, ιδιαίτερα από Έλληνες και Ρώσους. Πιστεύω λοιπόν, πως ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος, και γιατί όχι και ο Οκτώβριος, θα είναι πολύ καλύτεροι μήνες σύμφωνα πάντα με τις ενδείξεις που έχουμε αυτή την ώρα», υπογραμμίζει αποκαλύπτοντας πως ήδη, το 2021 προχωρά με μια οριακή αύξηση γύρω στο 10% σε σύγκριση με το 2019.
Διαβάστε τη συνέχεια για το στρατηγικό πλάνο του Cape Sounio για την αντιμετώπιση της πανδημίας, για τα «όπλα» της σευγκεκριμένης μονάδας αλλά και για το πως η COVID-19 επηρέασε την Grecotel περισσότερο και από τους Πολέμους του Κόλπου στο powergame.gr