Capital: Στα 700 – 800 εκατ. ευρώ οι προσφορές για το ομόλογο
Το βιβλίο προσφορών άνοιξε προχθές το πρωί και θα κλείσει σήμερα στις 4 το απόγευμα
Στα 700 με 800 εκατ. ευρώ αναμένεται να φτάσουν οι προσφορές για το πενταετές πράσινο ομόλογο της Capital CPLP Shipping Holdings PLC, θυγατρικής της Capital Product Partners, της ναυτιλιακής εταιρείας συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη, οδηγώντας σε υπερκάλυψη.
Υπενθυμίζεται πως το βιβλίο προσφορών άνοιξε προχτες το πρωί και θα κλείσει σήμερα στις 4 το απόγευμα, ενώ από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η δημόσια εγγραφή διαφάνηκε η ισχυρή ζήτηση.
Μέχρι στιγμής, το πράσινο ομόλογο πενταετούς διάρκειας με το οποίο η εταιρεία στοχεύει στην άντληση 150 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση της στρατηγικής απόκτησης νέων και «πράσινων» ποντοπόρων LNG Carriers (LNG/C), έχει συγκεντρώσει 200 εκατ. ευρώ. Το ισχυρό ενδιαφέρον αναμένεται να οδηγήσει την τελική τιμολόγηση για το ετήσιο επιτοκιακό «κουπόνι» θα διαμορφωθεί στο κάτω άκρο του καθορισμένου εύρους των αποδόσεων.
Η αγορά να περιμένει ότι θα κλείσει το εύρος τιμής στο 2,6% – 2,7%.
Υπενθυμίζεται πως η CPLP είναι η δεύτερη ναυτιλιακή μετά την Costamare που βγαίνει στις αγορές. Οι ομολογίες που θα εκδοθούν από την η CPLP Shipping Holdings PLC, θα είναι 5ετούς διάρκειας, θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών και θα είναι πλήρως εγγυημένες από την μητρική της εταιρεία. Η απόδοση τους έχει καθοριστεί από τους Συντονιστές Κύριους Αναδόχους σε 2,6% έως 3,0%.
Η τελική απόδοση που θα λάβουν οι κάτοχοι των ομολογιών, θα προσδιοριστεί μετά την πέρας των δημόσιων εγγραφών, είτε το βράδυ της ερχόμενης Τετάρτης, είτε το αργότερο το πρωί της Πέμπτης 21 Οκτωβρίου.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση των Συντονιστών Κύριων Αναδόχων, μετά τον προσδιορισμό της τελικής απόδοσης και του επιτοκίου, θα πραγματοποιηθεί η κατανομή των Ομολογιών στους επενδυτές, ως εξής:
-Ποσοστό τουλάχιστον 30% των Ομολογιών (45.000 ομολογίες) θα διατεθεί για την ικανοποίηση των εγγραφών των Ιδιωτών Επενδυτών,
-Ποσοστό έως και 70% (105.000 ομολογίες) θα κατανεμηθούν μεταξύ των Ειδικών Επενδυτών και των Ιδιωτών Επενδυτών.
Ο τελικός προσδιορισμός του ποσοστού κατανομής ανά κατηγορία επενδυτών θα προσδιοριστεί επακριβώς αφού ληφθούν υπόψη:
-η ζήτηση από τους Ειδικούς Επενδυτές,
-η ζήτηση στο υπολειπόμενο του 30% τμήμα των Ιδιωτών Επενδυτών,
-το πλήθος των Αιτήσεων Κάλυψης που αφορούν σε Ιδιώτες Επενδυτές, καθώς και
-η ανάγκη δημιουργίας συνθηκών για την ομαλή διαπραγμάτευση των Ομολογιών στη δευτερογενή αγορά.
Η διαπραγμάτευση των ομολογιών στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου.
Ουσιαστική επιδίωξη της Capital Product Partners είναι η ενδυνάμωσή της στην μεταφορά του LNG, και ταυτόχρονα η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του στόλου της. Η ενδυνάμωση στην αγορά του LNG θα γίνει με την εξαγορά τριών εταιρειών που θα φέρουν στο στόλο της ισάριθμα νεότευκτα LNG Carriers. Πρόκειται για τα LNG/C «Adamastos», «Asklipios» και «Attalos», τα οποία τώρα ολοκληρώνονται στα ναυπηγεία της Hyundai στην Ν. Κορέα.
Τα τρία σκάφη που θέλει να αποκτήσει ο όμιλος CPLP, είναι από τα μεγαλύτερα που έχουν κατασκευαστεί, διαθέτουν ναυλοσύμφωνα ύψους 331 εκατ. δολ. (περίπου 290 εκατ. ευρώ) που με τις προαιρετικές επεκτάσεις των φτάνουν στα 621,3 εκατ. δολ. Τα ναυλοσύμφωνα έχουν υπογραφεί με εταιρείες κολοσσούς της ενέργειας όπως BP, Engie και Cheniere.
Υπενθυμίζεται πως το βιβλίο προσφορών άνοιξε προχτες το πρωί και θα κλείσει σήμερα στις 4 το απόγευμα, ενώ από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η δημόσια εγγραφή διαφάνηκε η ισχυρή ζήτηση.
Μέχρι στιγμής, το πράσινο ομόλογο πενταετούς διάρκειας με το οποίο η εταιρεία στοχεύει στην άντληση 150 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση της στρατηγικής απόκτησης νέων και «πράσινων» ποντοπόρων LNG Carriers (LNG/C), έχει συγκεντρώσει 200 εκατ. ευρώ. Το ισχυρό ενδιαφέρον αναμένεται να οδηγήσει την τελική τιμολόγηση για το ετήσιο επιτοκιακό «κουπόνι» θα διαμορφωθεί στο κάτω άκρο του καθορισμένου εύρους των αποδόσεων.
Η αγορά να περιμένει ότι θα κλείσει το εύρος τιμής στο 2,6% – 2,7%.
Υπενθυμίζεται πως η CPLP είναι η δεύτερη ναυτιλιακή μετά την Costamare που βγαίνει στις αγορές. Οι ομολογίες που θα εκδοθούν από την η CPLP Shipping Holdings PLC, θα είναι 5ετούς διάρκειας, θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών και θα είναι πλήρως εγγυημένες από την μητρική της εταιρεία. Η απόδοση τους έχει καθοριστεί από τους Συντονιστές Κύριους Αναδόχους σε 2,6% έως 3,0%.
Η τελική απόδοση που θα λάβουν οι κάτοχοι των ομολογιών, θα προσδιοριστεί μετά την πέρας των δημόσιων εγγραφών, είτε το βράδυ της ερχόμενης Τετάρτης, είτε το αργότερο το πρωί της Πέμπτης 21 Οκτωβρίου.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση των Συντονιστών Κύριων Αναδόχων, μετά τον προσδιορισμό της τελικής απόδοσης και του επιτοκίου, θα πραγματοποιηθεί η κατανομή των Ομολογιών στους επενδυτές, ως εξής:
-Ποσοστό τουλάχιστον 30% των Ομολογιών (45.000 ομολογίες) θα διατεθεί για την ικανοποίηση των εγγραφών των Ιδιωτών Επενδυτών,
-Ποσοστό έως και 70% (105.000 ομολογίες) θα κατανεμηθούν μεταξύ των Ειδικών Επενδυτών και των Ιδιωτών Επενδυτών.
Ο τελικός προσδιορισμός του ποσοστού κατανομής ανά κατηγορία επενδυτών θα προσδιοριστεί επακριβώς αφού ληφθούν υπόψη:
-η ζήτηση από τους Ειδικούς Επενδυτές,
-η ζήτηση στο υπολειπόμενο του 30% τμήμα των Ιδιωτών Επενδυτών,
-το πλήθος των Αιτήσεων Κάλυψης που αφορούν σε Ιδιώτες Επενδυτές, καθώς και
-η ανάγκη δημιουργίας συνθηκών για την ομαλή διαπραγμάτευση των Ομολογιών στη δευτερογενή αγορά.
Η διαπραγμάτευση των ομολογιών στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου.
Ουσιαστική επιδίωξη της Capital Product Partners είναι η ενδυνάμωσή της στην μεταφορά του LNG, και ταυτόχρονα η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του στόλου της. Η ενδυνάμωση στην αγορά του LNG θα γίνει με την εξαγορά τριών εταιρειών που θα φέρουν στο στόλο της ισάριθμα νεότευκτα LNG Carriers. Πρόκειται για τα LNG/C «Adamastos», «Asklipios» και «Attalos», τα οποία τώρα ολοκληρώνονται στα ναυπηγεία της Hyundai στην Ν. Κορέα.
Τα τρία σκάφη που θέλει να αποκτήσει ο όμιλος CPLP, είναι από τα μεγαλύτερα που έχουν κατασκευαστεί, διαθέτουν ναυλοσύμφωνα ύψους 331 εκατ. δολ. (περίπου 290 εκατ. ευρώ) που με τις προαιρετικές επεκτάσεις των φτάνουν στα 621,3 εκατ. δολ. Τα ναυλοσύμφωνα έχουν υπογραφεί με εταιρείες κολοσσούς της ενέργειας όπως BP, Engie και Cheniere.