Μεγάλη πηγή εσόδων βλέπει η Ζαχαράκη στα οινοποιεία της Δυτικής Μακεδονίας
Το νέο market making από τη Σοφία Ζαχαράκη για τον ελληνικό οινοτουρισμό και οι εκτιμήσεις για κέρδη στην ελληνική οικονομία
Στις αρχές του φετινού Ιουλίου, η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη είχε εκφράσει από το βήμα του διεθνούς συνεδρίου οινοτουρισμού στην Σαντορίνη μια μεγάλη δέσμευση.
Είχε μιλήσει για το «κρυφό» χαρτοφυλάκιο του ελληνικού τουρισμού, τον οινοτουρισμό, και για το ιδανικό timing της ανάδειξής του.
Αυτό προέκυψε από το γεγονός ότι η πανδημία COVID-19 ένδυνάμωσε την τάση για ποιοτική ταξιδιωτική εμπειρία ανεβάζοντας την τουριστική αγορά σε νέα επίπεδα πέρα από το κλασικό μοντέλο Ηλιος-Θάλασσα.
Οι οινοτουρίστες ξοδεύουν τα διπλάσια χρήματα
Για τη Σοφία Ζαχαράκη η αναβάθμιση του ελληνικού οινοτουρισμού θα είναι κέρδος για την οικονομία, τη βιωσιμότητα και την αειφορία στην Ελλάδα.
Η ίδια μάλιστα, ενημερώνεται ανελλειπώς για τη διεθνή αγορά του οινικού τουρισμού και βασίζεται στο πολύ σημαντικό στατιστικό στοιχείο που έχει προκύψει από έρευνα του υπουργείου Τουρισμού: πως οι οινοτουρίστες δαπανούν (πρόθεση να δαπανήσουν για τα επόμενα έτη) το διπλάσιο ποσό χρημάτων από τις υπόλοιπες κατηγορίες τουριστών.
Ως γνωστόν, τη σημερινή εποχή, εκείνος που καθοδηγεί τις τάσεις στην τουριστική αγορά είναι ο ταξιδιώτης. Κατ’ επέκταση, το ίδιο κάνει και ο καταναλωτής στην οινοτουριστική αγορά.
Οινοποιεία Δυτικής Μακεδονίας: ένας αναξιοποίητος θησαυρός
Η επόμενη μεγάλη κίνηση για την προβολή των ελληνικών οινοποιείων μετά τη Σαντορίνη θα ήταν η Δυτική Μακεδονία, ένας τόπος που όπως είχε υπογραμμίσει η υφυπουργός Τουρισμού διαθέτει εξαιρετικά οινικά προϊόντα.
Στις 12-14 Νοεμβρίου, αναμένεται να πραγματοποιηθεί ένα νέο Συνέδριο Οινοτουρισμού στη Δυτική Μακεδονία με ειδική προβολή στα οινοποιεία και τους αμπελώνες της περιοχής.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του ευρύτερου σκοπού του υπουργείου Τουρισμού και των στόχων Κικίλια για την ανάδειξη της Ελλάδας, ως προορισμού χειμερινού, εναλλακτικού και οινικού τουρισμού.
Τόσο για τον υπουργό Τουρισμού, όσο και για τη Σοφία Ζαχαράκη ο θεματικός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει μια ξεχωριστή υπεραξία στο Ελληνικό τουριστικό προϊόν και η Ελλάδα μπορεί να γίνει κορυφαίος προορισμός ακόμα και για τουρίστες που μέχρι τώρα δεν την έχουν επισκεφθεί.
Ηταν κάτι που ξεκίνησε άλλωστε η ίδια συνοδεύοντας τον πρώην υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη στην ειδική παρουσίαση που είχε κάνει στην πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Για αυτό και στην υλοποίηση των σχετικών στρατηγικών πλάνων θα συμβάλλει κατά πολύ, το Ταμειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του υπουργείου, και κυρίως το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» .
Θυμίζουμε πως η υφυπουργός Τουρισμού έχει ανακοινώσει τη δημιουργία ενός Εθνικού Συμβουλίου Οινοτουρισμού, με στόχο τη διαρκή ενημέρωση του υπουργείου Τουρισμού για ζητήματα βιώσιμης ανάπτυξης του κλάδου.
Στο συμβούλιο θα συμμετέχουν stakeholders τόσο του δημοσίου με τα συναρμόδια υπουργεία όσο και του ιδιωτικού τομέα αναφερόμενη στο παράδειγμα της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ), αλλά και της Εθνικής Επιτροπής Οινοτουρισμού.
Δημοσιεύθηκε στο powergame.gr
ΛΗΤΩ ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗ
litomissiakouli@yahoo.com
Είχε μιλήσει για το «κρυφό» χαρτοφυλάκιο του ελληνικού τουρισμού, τον οινοτουρισμό, και για το ιδανικό timing της ανάδειξής του.
Αυτό προέκυψε από το γεγονός ότι η πανδημία COVID-19 ένδυνάμωσε την τάση για ποιοτική ταξιδιωτική εμπειρία ανεβάζοντας την τουριστική αγορά σε νέα επίπεδα πέρα από το κλασικό μοντέλο Ηλιος-Θάλασσα.
Οι οινοτουρίστες ξοδεύουν τα διπλάσια χρήματα
Για τη Σοφία Ζαχαράκη η αναβάθμιση του ελληνικού οινοτουρισμού θα είναι κέρδος για την οικονομία, τη βιωσιμότητα και την αειφορία στην Ελλάδα.
Η ίδια μάλιστα, ενημερώνεται ανελλειπώς για τη διεθνή αγορά του οινικού τουρισμού και βασίζεται στο πολύ σημαντικό στατιστικό στοιχείο που έχει προκύψει από έρευνα του υπουργείου Τουρισμού: πως οι οινοτουρίστες δαπανούν (πρόθεση να δαπανήσουν για τα επόμενα έτη) το διπλάσιο ποσό χρημάτων από τις υπόλοιπες κατηγορίες τουριστών.
Ως γνωστόν, τη σημερινή εποχή, εκείνος που καθοδηγεί τις τάσεις στην τουριστική αγορά είναι ο ταξιδιώτης. Κατ’ επέκταση, το ίδιο κάνει και ο καταναλωτής στην οινοτουριστική αγορά.
Οινοποιεία Δυτικής Μακεδονίας: ένας αναξιοποίητος θησαυρός
Η επόμενη μεγάλη κίνηση για την προβολή των ελληνικών οινοποιείων μετά τη Σαντορίνη θα ήταν η Δυτική Μακεδονία, ένας τόπος που όπως είχε υπογραμμίσει η υφυπουργός Τουρισμού διαθέτει εξαιρετικά οινικά προϊόντα.
Στις 12-14 Νοεμβρίου, αναμένεται να πραγματοποιηθεί ένα νέο Συνέδριο Οινοτουρισμού στη Δυτική Μακεδονία με ειδική προβολή στα οινοποιεία και τους αμπελώνες της περιοχής.
Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο του ευρύτερου σκοπού του υπουργείου Τουρισμού και των στόχων Κικίλια για την ανάδειξη της Ελλάδας, ως προορισμού χειμερινού, εναλλακτικού και οινικού τουρισμού.
Τόσο για τον υπουργό Τουρισμού, όσο και για τη Σοφία Ζαχαράκη ο θεματικός τουρισμός μπορεί να αποτελέσει μια ξεχωριστή υπεραξία στο Ελληνικό τουριστικό προϊόν και η Ελλάδα μπορεί να γίνει κορυφαίος προορισμός ακόμα και για τουρίστες που μέχρι τώρα δεν την έχουν επισκεφθεί.
Ηταν κάτι που ξεκίνησε άλλωστε η ίδια συνοδεύοντας τον πρώην υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη στην ειδική παρουσίαση που είχε κάνει στην πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Για αυτό και στην υλοποίηση των σχετικών στρατηγικών πλάνων θα συμβάλλει κατά πολύ, το Ταμειακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του υπουργείου, και κυρίως το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» .
Θυμίζουμε πως η υφυπουργός Τουρισμού έχει ανακοινώσει τη δημιουργία ενός Εθνικού Συμβουλίου Οινοτουρισμού, με στόχο τη διαρκή ενημέρωση του υπουργείου Τουρισμού για ζητήματα βιώσιμης ανάπτυξης του κλάδου.
Στο συμβούλιο θα συμμετέχουν stakeholders τόσο του δημοσίου με τα συναρμόδια υπουργεία όσο και του ιδιωτικού τομέα αναφερόμενη στο παράδειγμα της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ), αλλά και της Εθνικής Επιτροπής Οινοτουρισμού.
Δημοσιεύθηκε στο powergame.gr
ΛΗΤΩ ΜΗΣΙΑΚΟΥΛΗ
litomissiakouli@yahoo.com