Capital: Στα 805 εκατ. οι προσφορές για το πράσινο ομόλογο της ναυτιλιακής εταιρείας
Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η δημόσια εγγραφή διαφάνηκε η ισχυρή ζήτηση
Τα 805 εκατ. ευρώ άγγιξαν οι προσφορές για το πενταετές πράσινο ομόλογο της Capital CPLP Shipping Holdings PLC, θυγατρικής της Capital Product Partners, της ναυτιλιακής εταιρείας συμφερόντων του Ομίλου Μαρινάκη, οδηγώντας σε μεγάλη υπερκάλυψη.
Tο βιβλίο προσφορών άνοιξε προχτες το πρωί και έκλεισε πριν από λίγο, ενώ από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η δημόσια εγγραφή διαφάνηκε η ισχυρή ζήτηση.
Με το πράσινο ομόλογο πενταετούς διάρκειας, η εταιρεία στoχεύει στην άντληση 150 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση της στρατηγικής απόκτησης νέων και «πράσινων» ποντοπόρων LNG Carriers (LNG/C).
Υπενθυμίζεται πως η CPLP είναι η δεύτερη ναυτιλιακή μετά την Costamare που βγαίνει στις αγορές. Οι ομολογίες που θα εκδοθούν από την η CPLP Shipping Holdings PLC, θα είναι 5ετούς διάρκειας, θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών και θα είναι πλήρως εγγυημένες από την μητρική της εταιρεία. Η απόδοση τους έχει καθοριστεί από τους Συντονιστές Κύριους Αναδόχους σε 2,6% έως 3,0%. Η τελική απόδοση που θα λάβουν οι κάτοχοι των ομολογιών, θα προσδιοριστεί μετά την πέρας των δημόσιων εγγραφών, είτε το βράδυ της ερχόμενης Τετάρτης, είτε το αργότερο το πρωί της Πέμπτης 21 Οκτωβρίου.
Ποσοστό τουλάχιστον 30% των Ομολογιών (45.000 ομολογίες) θα διατεθεί για την ικανοποίηση των εγγραφών των Ιδιωτών Επενδυτών,
Ποσοστό έως και 70% (105.000 ομολογίες) θα κατανεμηθούν μεταξύ των Ειδικών Επενδυτών και των Ιδιωτών Επενδυτών.
Ο τελικός προσδιορισμός του ποσοστού κατανομής ανά κατηγορία επενδυτών θα προσδιοριστεί επακριβώς αφού ληφθούν υπόψη:
Ουσιαστική επιδίωξη της Capital Product Partners είναι η ενδυνάμωσή της στην μεταφορά του LNG, και ταυτόχρονα η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του στόλου της. Η ενδυνάμωση στην αγορά του LNG θα γίνει με την εξαγορά τριών εταιρειών που θα φέρουν στο στόλο της ισάριθμα νεότευκτα LNG Carriers. Πρόκειται για τα LNG/C «Adamastos», «Asklipios» και «Attalos», τα οποία τώρα ολοκληρώνονται στα ναυπηγεία της Hyundai στην Ν. Κορέα.
Τα τρία σκάφη που θέλει να αποκτήσει ο όμιλος CPLP, είναι από τα μεγαλύτερα που έχουν κατασκευαστεί, διαθέτουν ναυλοσύμφωνα ύψους 331 εκατ. δολ. (περίπου 290 εκατ. ευρώ) που με τις προαιρετικές επεκτάσεις των φτάνουν στα 621,3 εκατ. δολ. Τα ναυλοσύμφωνα έχουν υπογραφεί με εταιρείες κολοσσούς της ενέργειας όπως BP, Engie και Cheniere.
Tο βιβλίο προσφορών άνοιξε προχτες το πρωί και έκλεισε πριν από λίγο, ενώ από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η δημόσια εγγραφή διαφάνηκε η ισχυρή ζήτηση.
Με το πράσινο ομόλογο πενταετούς διάρκειας, η εταιρεία στoχεύει στην άντληση 150 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση της στρατηγικής απόκτησης νέων και «πράσινων» ποντοπόρων LNG Carriers (LNG/C).
Υπενθυμίζεται πως η CPLP είναι η δεύτερη ναυτιλιακή μετά την Costamare που βγαίνει στις αγορές. Οι ομολογίες που θα εκδοθούν από την η CPLP Shipping Holdings PLC, θα είναι 5ετούς διάρκειας, θα διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο Αθηνών και θα είναι πλήρως εγγυημένες από την μητρική της εταιρεία. Η απόδοση τους έχει καθοριστεί από τους Συντονιστές Κύριους Αναδόχους σε 2,6% έως 3,0%. Η τελική απόδοση που θα λάβουν οι κάτοχοι των ομολογιών, θα προσδιοριστεί μετά την πέρας των δημόσιων εγγραφών, είτε το βράδυ της ερχόμενης Τετάρτης, είτε το αργότερο το πρωί της Πέμπτης 21 Οκτωβρίου.
Ποσοστό τουλάχιστον 30% των Ομολογιών (45.000 ομολογίες) θα διατεθεί για την ικανοποίηση των εγγραφών των Ιδιωτών Επενδυτών,
Ποσοστό έως και 70% (105.000 ομολογίες) θα κατανεμηθούν μεταξύ των Ειδικών Επενδυτών και των Ιδιωτών Επενδυτών.
Ο τελικός προσδιορισμός του ποσοστού κατανομής ανά κατηγορία επενδυτών θα προσδιοριστεί επακριβώς αφού ληφθούν υπόψη:
- η ζήτηση από τους Ειδικούς Επενδυτές,
- η ζήτηση στο υπολειπόμενο του 30% τμήμα των Ιδιωτών Επενδυτών,
- το πλήθος των Αιτήσεων Κάλυψης που αφορούν σε Ιδιώτες Επενδυτές, καθώς και
- η ανάγκη δημιουργίας συνθηκών για την ομαλή διαπραγμάτευση των Ομολογιών στη δευτερογενή αγορά.
Ουσιαστική επιδίωξη της Capital Product Partners είναι η ενδυνάμωσή της στην μεταφορά του LNG, και ταυτόχρονα η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του στόλου της. Η ενδυνάμωση στην αγορά του LNG θα γίνει με την εξαγορά τριών εταιρειών που θα φέρουν στο στόλο της ισάριθμα νεότευκτα LNG Carriers. Πρόκειται για τα LNG/C «Adamastos», «Asklipios» και «Attalos», τα οποία τώρα ολοκληρώνονται στα ναυπηγεία της Hyundai στην Ν. Κορέα.
Τα τρία σκάφη που θέλει να αποκτήσει ο όμιλος CPLP, είναι από τα μεγαλύτερα που έχουν κατασκευαστεί, διαθέτουν ναυλοσύμφωνα ύψους 331 εκατ. δολ. (περίπου 290 εκατ. ευρώ) που με τις προαιρετικές επεκτάσεις των φτάνουν στα 621,3 εκατ. δολ. Τα ναυλοσύμφωνα έχουν υπογραφεί με εταιρείες κολοσσούς της ενέργειας όπως BP, Engie και Cheniere.