Power pass: Απλοποιείται η αίτηση - H πλατφόρμα λειτουργεί χωρίς προβλήματα
Προς το παρόν για τις υπό εκκαθάριση αιτήσεις δεν γίνεται ενημέρωση με τα στοιχεία τα οποία οι πολίτες άλλαξαν στη φορολογική δήλωση
Σε απλοποίηση της διαδικασίας υποβολής της αίτησης για το power pass προχώρησε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με στόχο να διευκολυνθούν οι πολίτες οι οποίοι αλλάζουν τη διεύθυνση κατοικίας τους στην ΑΑΔΕ μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση ρεύματος.
Από το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιουνίου οι πολίτες θα ενημερώνονται από την πλατφόρμα υποβολής της αίτησης για το power pass ότι, εφόσον επιλέξουν να περάσουν οι αλλαγές που έκαναν στα στοιχεία τους μέσω της φορολογικής δήλωσης, θα χρειαστεί να υποβάλουν εκ νέου την αίτηση για το power pass.
Προς το παρόν για τις υπό εκκαθάριση αιτήσεις δεν γίνεται ενημέρωση με τα στοιχεία τα οποία οι πολίτες άλλαξαν στη φορολογική δήλωση που κατέθεσαν μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση.
Η συγκεκριμένη δυσλειτουργία αφορά 2.500 πολίτες σε σύνολο 2.600.000 αιτήσεων για power pass που έχουν ήδη υποβληθεί. Αφορά πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν πρώτα την αίτηση για το power pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, αλλάζοντας στη φορολογική δήλωση τη διεύθυνση κατοικίας τους, και κάνοντας εκ νέου ταυτοποίηση στην πλατφόρμα για το power pass.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, χρειάστηκε επανυποβολή της αίτησης για το power pass. Σε όλες τις υπόλοιπες, η αίτηση προχώρησε κανονικά. Υπενθυμίζεται ότι από τις 17 Ιουνίου, ημέρα που άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή, τονίζεται στις οδηγίες προς τους πολίτες ότι η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να γίνει πριν την αίτηση για το power pass, και πραγματοποιείται στην πλατφόρμα https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia.
Από το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιουνίου οι πολίτες θα ενημερώνονται από την πλατφόρμα υποβολής της αίτησης για το power pass ότι, εφόσον επιλέξουν να περάσουν οι αλλαγές που έκαναν στα στοιχεία τους μέσω της φορολογικής δήλωσης, θα χρειαστεί να υποβάλουν εκ νέου την αίτηση για το power pass.
Προς το παρόν για τις υπό εκκαθάριση αιτήσεις δεν γίνεται ενημέρωση με τα στοιχεία τα οποία οι πολίτες άλλαξαν στη φορολογική δήλωση που κατέθεσαν μετά την υποβολή της αίτησης για την επιδότηση.
Η συγκεκριμένη δυσλειτουργία αφορά 2.500 πολίτες σε σύνολο 2.600.000 αιτήσεων για power pass που έχουν ήδη υποβληθεί. Αφορά πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν πρώτα την αίτηση για το power pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, αλλάζοντας στη φορολογική δήλωση τη διεύθυνση κατοικίας τους, και κάνοντας εκ νέου ταυτοποίηση στην πλατφόρμα για το power pass.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, χρειάστηκε επανυποβολή της αίτησης για το power pass. Σε όλες τις υπόλοιπες, η αίτηση προχώρησε κανονικά. Υπενθυμίζεται ότι από τις 17 Ιουνίου, ημέρα που άνοιξε η πλατφόρμα για την υποβολή, τονίζεται στις οδηγίες προς τους πολίτες ότι η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να γίνει πριν την αίτηση για το power pass, και πραγματοποιείται στην πλατφόρμα https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia.