Black Friday: Πωλήσεις ρεκόρ στο διαδίκτυο - Oι ισχυρές εκπτώσεις που έκαναν τους καταναλωτές να γεμίζουν τα «καρότσια» τους
Καλά νέα για τους λιανοπωλητές
Η φετινή Black Friday φαίνεται ότι ήταν η καλύτερη που είχε ποτέ το διαδίκτυο.
Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ. Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.
Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών, κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.
Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.
Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.
Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες. Οι προβλέψεις για τις πρώτες γιορτές έχουν τεθεί σε σίγαση. Η Target, η Macy’s, η Nordstrom και άλλες εταιρείες ανέφεραν χαλάρωση στις πωλήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου. Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά στα υψηλά των τεσσάρων δεκαετιών.
Αυτό έχει αυξήσει την πίεση για τους λιανοπωλητές το Σαββατοκύριακο της «Μαύρης Παρασκευής» - μια εποχή που συχνά συνδέεται με τις μεγαλύτερες προσφορές της εορταστικής περιόδου αγορών.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σχεδόν 3% πάνω σε σύγκριση με το 2021. Η Cyber Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με τις πωλήσεις να υπολογίζονται στα 11,2 δολάρια δισεκατομμύρια, προβλέπει η εταιρεία.
Σύμφωνα με την Adobe, η οποία παρακολουθεί τις πωλήσεις στους ιστότοπους των λιανοπωλητών στις ΗΠΑ, οι συνολικές διαδικτυακές πωλήσεις για την ημέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 9 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό ρεκόρ. Ειδικότερα, όπως γράφει το CNBC, επικαλούμενο τα στοιχεία μέχρι τις 6 μ.μ. ET, οι αγοραστές ξόδεψαν 7,28 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιστότοπους. Αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να φτάσει τα 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ολοκληρωθεί η ημέρα, υπογράμμισε η Adobe.
Οι δαπάνες που έσπασαν το ρεκόρ έρχονται μετά από μια επίσης δυνατή ημέρα αγορών για την Ημέρα των Ευχαριστιών, κατά την οποία οι καταναλωτές πλήρωσαν διαδικτυακά το υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών των 5,29 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 2,9% από έτος σε έτος. Συνήθως, οι αγοραστές ξοδεύουν περίπου 2 έως 3 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe.
Η Adobe σημείωσε ότι οι αγορές μέσω κινητού σημείωσαν επίσης υψηλό ρεκόρ φέτος, με τις πωλήσεις από smartphone να αντιπροσωπεύουν το 55% των διαδικτυακών πωλήσεων την Ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτές οι πωλήσεις αναμένεται να αντιστοιχούν στο 53% των συνολικών πωλήσεων της Black Friday, προβλέπει η εταιρεία.
Επιπλέον, οι ισχυρές εκπτώσεις παρέσυραν τους κουρασμένους από τον πληθωρισμό καταναλωτές να βάλουν περισσότερα προϊόντα στα καροτσάκια τους. Ο μέσος όγκος παραγγελιών αυξήθηκε κατά 12% κατά τη διάρκεια της σεζόν. Τα παιχνίδια, ειδικότερα, κατέγραψαν σημαντική ζήτηση.
Για τους λιανοπωλητές, αυτοί οι αριθμοί μπορεί να είναι ένας πολλά υποσχόμενος δείκτης για τις επόμενες εβδομάδες. Οι προβλέψεις για τις πρώτες γιορτές έχουν τεθεί σε σίγαση. Η Target, η Macy’s, η Nordstrom και άλλες εταιρείες ανέφεραν χαλάρωση στις πωλήσεις στα τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου. Το καταναλωτικό κλίμα έχει αποδυναμωθεί τον περασμένο μήνα καθώς ο πληθωρισμός κυμαίνεται κοντά στα υψηλά των τεσσάρων δεκαετιών.
Αυτό έχει αυξήσει την πίεση για τους λιανοπωλητές το Σαββατοκύριακο της «Μαύρης Παρασκευής» - μια εποχή που συχνά συνδέεται με τις μεγαλύτερες προσφορές της εορταστικής περιόδου αγορών.
Η Adobe αναμένει ότι η Cyber Week, οι πέντε ημέρες από την Ημέρα των Ευχαριστιών έως την Cyber Monday, θα δημιουργήσει περίπου 34,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαδικτυακές δαπάνες, σχεδόν 3% πάνω σε σύγκριση με το 2021. Η Cyber Monday αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών στο διαδίκτυο, με τις πωλήσεις να υπολογίζονται στα 11,2 δολάρια δισεκατομμύρια, προβλέπει η εταιρεία.