Άκτωρ: Εντός χρονοδιαγράμματος ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος
Την εξέλιξη των εργασιών επιθεώρησε την Τετάρτη (17/1) η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Η Άκτωρ, θυγατρική του Ομίλου Intrakat, ανακοίνωσε ότι επιταχύνει τις εργασίες κατασκευής του τμήματος Καραίικα - Γαστούνη στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα - Πύργος, με στόχο το έργο να έχει παραδοθεί τον Μάρτιο του 2025 και να ενταχθεί στην Ολυμπία Οδό, προσφέροντας μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης στη Δυτική Πελοπόννησο.
Στην ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, επισημαίνεται ότι ήδη, μέσα σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα, η πρόοδος των εργασιών στο τμήμα της εργολαβίας της Άκτωρ έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με την περίοδο προ της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της εταιρείας από τον Όμιλο Intrakat, έχοντας φτάσει πλέον στο 20% του φυσικού αντικειμένου.
Στο συγκεκριμένο έργο, προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ, εργάζονται 250 άτομα. Σημειώνεται ότι όπως έγραψε νωρίτερα η στήλη BIG MOUTH του powergame, στο εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ έχει εκτελεστεί περίπου το 50% των εργασιών, σε αυτό της ΑΒΑΞ περίπου το 28% και σε αυτό της ΑΚΤΩΡ περίπου το 22%.
*Διαβάστε εδώ: ΑΚΤΩΡ: Παραδίδεται το μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο - Πραγματοποιήθηκε η πρώτη διαδρομή με επιβάτες
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, εξέφρασε τη θετική του έκπληξη από την πρόοδο του έργου, η οποία απεδείχθη σημαντικά καλύτερη απ’ ό,τι ανέμενε αρχικά, σημειώνοντας ότι αυτό βρίσκεται μπροστά από το χρονοδιάγραμμά του, επισημαίνοντας τη συνέπεια της Άκτωρ.
Ο κ. Σταϊκούρας εξήγησε ότι στόχος είναι να έχει υλοποιηθεί το 50% του έργου έως τον Ιούνιο του 2024 και το 75% έως τον Δεκέμβριο του 2024, αντίστοιχα, κάτι που χαρακτήρισε απολύτως εφικτό. Επίσης, αναφέρθηκε και στη θετική πορεία του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης και ευχαρίστησε τη διοίκηση της Άκτωρ για την επιτάχυνσή του.
Ο Όμιλος Intrakat, μετά την εξαγορά της Άκτωρ, έχει δώσει έμφαση στην αύξηση του ρυθμού κατασκευής των μεγάλων έργων, κινητοποιώντας περαιτέρω ανθρώπινους και υλικούς πόρους. Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, είναι η παράδοση του τμήματος Καραίικα – Γαστούνη να γίνει εντός του επίσημου χρονοδιαγράμματος. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Άκτωρ, Αναστάσιο Αρανίτη, έως τον Ιούνιο του 2024 θα έχουν ολοκληρωθεί τα τεχνικά και έως τον Οκτώβριο τα χωματουργικά του έργου, αντίστοιχα, με την αποπεράτωση να έρχεται έως τον Μάρτιο του 2025.
Επίσης, κατασκευάζονται 76 οχετοί για την απορροή ομβρίων υδάτων, 16 άνω και 16 κάτω διαβάσεις, αντίστοιχα, που θα εξυπηρετούν τη διέλευση των τοπικών οδών και την ασφαλή σύνδεση μεταξύ των χωριών και των πόλεων της περιοχής, αλλά και 3 κόμβοι (Βάρδας, Κυλλήνης και Γαστούνης).
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος θα εξασφαλίσει ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση και θα φέρει την περιοχή πιο κοντά στην Αττική, προσφέροντας μεγαλύτερες δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης στη Δυτική Πελοπόννησο. Με τον νέο αυτοκινητόδρομο, ο χρόνος ταξιδιού από την Πάτρα έως τον Πύργο θα μειωθεί έως και κατά 40 λεπτά και το ταξίδι Αθήνα-Πύργος θα πραγματοποιείται σε 2 ώρες και 45 λεπτά.
Επιπλέον, θα συμβάλει στην τόνωση του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας, στην ανάδειξη της Αρχαίας Ολυμπίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής και στη διευκόλυνση της επικοινωνίας με τα νησιά του Ιονίου. Σημειώνεται ότι η Άκτωρ συμμετέχει παράλληλα στην Κοινοπραξία «Άπιον Κλέος», που είναι υπεύθυνη για τη μελέτη, την κατασκευή και τη βαριά συντήρηση της Ολυμπίας Οδού.
*Πηγή: powergame.gr
Στην ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, επισημαίνεται ότι ήδη, μέσα σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα, η πρόοδος των εργασιών στο τμήμα της εργολαβίας της Άκτωρ έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με την περίοδο προ της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της εταιρείας από τον Όμιλο Intrakat, έχοντας φτάσει πλέον στο 20% του φυσικού αντικειμένου.
Στο συγκεκριμένο έργο, προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ, εργάζονται 250 άτομα. Σημειώνεται ότι όπως έγραψε νωρίτερα η στήλη BIG MOUTH του powergame, στο εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ έχει εκτελεστεί περίπου το 50% των εργασιών, σε αυτό της ΑΒΑΞ περίπου το 28% και σε αυτό της ΑΚΤΩΡ περίπου το 22%.
*Διαβάστε εδώ: ΑΚΤΩΡ: Παραδίδεται το μετρό Θεσσαλονίκης τον Νοέμβριο - Πραγματοποιήθηκε η πρώτη διαδρομή με επιβάτες
Αυτοψία Σταϊκούρα στο εργοτάξιο της ΑΚΤΩΡ στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα - Πύργος
Την εξέλιξη των εργασιών επιθεώρησε την Τετάρτη (17/1) η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, εξέφρασε τη θετική του έκπληξη από την πρόοδο του έργου, η οποία απεδείχθη σημαντικά καλύτερη απ’ ό,τι ανέμενε αρχικά, σημειώνοντας ότι αυτό βρίσκεται μπροστά από το χρονοδιάγραμμά του, επισημαίνοντας τη συνέπεια της Άκτωρ.
Ο κ. Σταϊκούρας εξήγησε ότι στόχος είναι να έχει υλοποιηθεί το 50% του έργου έως τον Ιούνιο του 2024 και το 75% έως τον Δεκέμβριο του 2024, αντίστοιχα, κάτι που χαρακτήρισε απολύτως εφικτό. Επίσης, αναφέρθηκε και στη θετική πορεία του έργου του μετρό Θεσσαλονίκης και ευχαρίστησε τη διοίκηση της Άκτωρ για την επιτάχυνσή του.
Εξάρχου: Αυτά που υποσχόμαστε, τα κάνουμε
Απαντώντας στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Άκτωρ, Αλέξανδρος Εξάρχου, δήλωσε: «Είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος και θέλουμε να αισθάνεστε ασφαλείς ότι τουλάχιστον αυτά που υποσχόμαστε, τα κάνουμε». Επίσης, υπογράμμισε τη συνέπεια που έχει δείξει το Υπουργείο Υποδομών στην προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων.Ο Όμιλος Intrakat, μετά την εξαγορά της Άκτωρ, έχει δώσει έμφαση στην αύξηση του ρυθμού κατασκευής των μεγάλων έργων, κινητοποιώντας περαιτέρω ανθρώπινους και υλικούς πόρους. Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, είναι η παράδοση του τμήματος Καραίικα – Γαστούνη να γίνει εντός του επίσημου χρονοδιαγράμματος. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Άκτωρ, Αναστάσιο Αρανίτη, έως τον Ιούνιο του 2024 θα έχουν ολοκληρωθεί τα τεχνικά και έως τον Οκτώβριο τα χωματουργικά του έργου, αντίστοιχα, με την αποπεράτωση να έρχεται έως τον Μάρτιο του 2025.
Οι προδιαγραφές στο τμήμα Καραίικα - Γαστούνη
Το τμήμα Καραίικα – Γαστούνη θα αποτελείται από σύγχρονο αυτοκινητόδρομο μήκους 33 χλμ. (χ.θ. 21+030 έως χ.θ. 54+530 του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος). Θα διαθέτει διατομή με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), καθώς και παράπλευρο δίκτυο σε όλο το μήκος του.Επίσης, κατασκευάζονται 76 οχετοί για την απορροή ομβρίων υδάτων, 16 άνω και 16 κάτω διαβάσεις, αντίστοιχα, που θα εξυπηρετούν τη διέλευση των τοπικών οδών και την ασφαλή σύνδεση μεταξύ των χωριών και των πόλεων της περιοχής, αλλά και 3 κόμβοι (Βάρδας, Κυλλήνης και Γαστούνης).
Αθήνα - Πάτρα σε 2 ώρες και 45 λεπτά
Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος θα εξασφαλίσει ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση και θα φέρει την περιοχή πιο κοντά στην Αττική, προσφέροντας μεγαλύτερες δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης στη Δυτική Πελοπόννησο. Με τον νέο αυτοκινητόδρομο, ο χρόνος ταξιδιού από την Πάτρα έως τον Πύργο θα μειωθεί έως και κατά 40 λεπτά και το ταξίδι Αθήνα-Πύργος θα πραγματοποιείται σε 2 ώρες και 45 λεπτά.Επιπλέον, θα συμβάλει στην τόνωση του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας, στην ανάδειξη της Αρχαίας Ολυμπίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής και στη διευκόλυνση της επικοινωνίας με τα νησιά του Ιονίου. Σημειώνεται ότι η Άκτωρ συμμετέχει παράλληλα στην Κοινοπραξία «Άπιον Κλέος», που είναι υπεύθυνη για τη μελέτη, την κατασκευή και τη βαριά συντήρηση της Ολυμπίας Οδού.
*Πηγή: powergame.gr