Alpha Bank: Πολλαπλές διακρίσεις στα PR Awards 2024
Τι δήλωσε η Corporate Responsibility Manger της Alpha Bank
Συνολικά πέντε βραβεία απέσπασε η Τράπεζα για προγράμματα ΕταιρικήςΥπευθυνότητας και πολιτιστικές δράσεις
Για τη συνεισφορά της στην Κοινωνία, τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό τιμήθηκε η Alpha Bank στα “PR Awards 2024”, που διοργανώθηκαν από την Boussias Events. Η Τράπεζα έλαβε πέντε βραβεία: ένα Gold, ένα Silver και τρία Bronze.
Ειδικότερα, η Alpha Bank απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία “CSR Activity” για την πρωτοβουλία «Πολιτισμός για Όλους». Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει μια σειρά από προγράμματα και δράσεις, σε συνεργασία με κορυφαίους πολιτιστικούς φορείς, που συνεισφέρουν στην ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή ατόμων με αναπηρία και άλλων ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην τέχνη και τον πολιτισμό.
Επιπλέον, η Τράπεζα κέρδισε Silver βραβείο στην κατηγορία “Media Relations” για τη διοργάνωση media event για την πρώτη καθολικά προσβάσιμη έκθεσή της «Η άλλη όψη του Νομίσματος» με αφορμή τα 50 χρόνια της Νομισματικής Συλλογής της. Η Alpha Bank διοργάνωσε ειδική εκδήλωση και βιωματική ξενάγηση στην έκθεση για εκπροσώπους του Τύπου, αλλά και φορείς ΑμεΑ, στέλνοντας στο ευρύ κοινό ένα σημαντικό μήνυμα συμπερίληψης.
Όσον αφορά στα Bronze βραβεία, το πρώτο ήταν στην κατηγορία “Low Budget” για τη δράση «Μαθητικό Πρωτάθλημα Μπότσια: μαζί για ένα πιο συμπεριληπτικό αύριο», σε συνεργασία με τον Χρυσό Παραολυμπιονίκη Γρηγόρη Πολυχρονίδη. Στόχος του Μαθητικού Πρωταθλήματος Μπότσια, είναι η γνωριμία με τα παραολυμπιακά αθλήματα, αλλά και η ευαισθητοποίηση και εξοικείωση με την αναπηρία και τη συμπερίληψη.
Το δεύτερο Bronze βραβείο ήταν στην κατηγορία “Internal Communications/Employee Engagement” για το Πρόγραμμα Εθελοντισμού της Alpha Bank «ΜΑΖΙ». Το Πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία στους εργαζομένους που επιθυμούν, να συμμετέχουν ενεργά και να συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και του αντίκτυπου των πρωτοβουλιών Εταιρικής Υπευθυνότητας της Τράπεζας, κάνοντας το «Μαζί» πράξη.
Τέλος, Bronze βραβείο έλαβε η Alpha Bank και στην κατηγορία “Diversity/Inclusion” για την Επετειακή Έκθεση της Νομισματικής Συλλογής της «Η άλλη όψη του Νομίσματος». Σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς, η Τράπεζα δημιούργησε την πρώτη πολιτιστική της δράση με συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας, καλύπτοντας άτομα με προβλήματα κινητικότητας, όρασης και ακοής, καθώς και άλλες κοινωνικές ομάδες με περιορισμένη πρόσβαση στα πολιτιστικά δρώμενα, όπως οι πολίτες άνω των 65, τα άτομα με Ήπια Γνωστική Διαταραχή και παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
Η Ρούλη Χριστοπούλου, Corporate Responsibility Manger της Alpha Bank, δήλωσε: «Στην Alpha Bank, έχουμε ισχυρή δέσμευσή μας να άρουμε, στο μέτρο του δυνατού, τους κοινωνικούς αποκλεισμούς, τις προκαταλήψεις και τα εμπόδια που στερούν αυτονόητα δικαιώματα από συνανθρώπους μας. Είναι ιδιαίτερη τιμή και αναγνώριση για εμάς το γεγονός ότι τα 5 βραβεία που μας απένειμε η επιτροπή των PR Awards 2024, αφορούν πρωτοβουλίες εταιρικής υπευθυνότητας που έχουν στο επίκεντρό τους τη συμπερίληψη, την προσβασιμότητα και τον εθελοντισμό. Είναι ένα πολύ ωραίο μήνυμα για το πώς εργαλεία, μέθοδοι και δράσεις εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων μπορούν να αποτελέσουν ένα επιδραστικό μέσο για ευαισθητοποίηση, ισότητα, βιωσιμότητα και θετική κοινωνική αλλαγή»
Ειδικότερα, η Alpha Bank απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία “CSR Activity” για την πρωτοβουλία «Πολιτισμός για Όλους». Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει μια σειρά από προγράμματα και δράσεις, σε συνεργασία με κορυφαίους πολιτιστικούς φορείς, που συνεισφέρουν στην ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή ατόμων με αναπηρία και άλλων ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην τέχνη και τον πολιτισμό.
Επιπλέον, η Τράπεζα κέρδισε Silver βραβείο στην κατηγορία “Media Relations” για τη διοργάνωση media event για την πρώτη καθολικά προσβάσιμη έκθεσή της «Η άλλη όψη του Νομίσματος» με αφορμή τα 50 χρόνια της Νομισματικής Συλλογής της. Η Alpha Bank διοργάνωσε ειδική εκδήλωση και βιωματική ξενάγηση στην έκθεση για εκπροσώπους του Τύπου, αλλά και φορείς ΑμεΑ, στέλνοντας στο ευρύ κοινό ένα σημαντικό μήνυμα συμπερίληψης.
Όσον αφορά στα Bronze βραβεία, το πρώτο ήταν στην κατηγορία “Low Budget” για τη δράση «Μαθητικό Πρωτάθλημα Μπότσια: μαζί για ένα πιο συμπεριληπτικό αύριο», σε συνεργασία με τον Χρυσό Παραολυμπιονίκη Γρηγόρη Πολυχρονίδη. Στόχος του Μαθητικού Πρωταθλήματος Μπότσια, είναι η γνωριμία με τα παραολυμπιακά αθλήματα, αλλά και η ευαισθητοποίηση και εξοικείωση με την αναπηρία και τη συμπερίληψη.
Το δεύτερο Bronze βραβείο ήταν στην κατηγορία “Internal Communications/Employee Engagement” για το Πρόγραμμα Εθελοντισμού της Alpha Bank «ΜΑΖΙ». Το Πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία στους εργαζομένους που επιθυμούν, να συμμετέχουν ενεργά και να συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων και του αντίκτυπου των πρωτοβουλιών Εταιρικής Υπευθυνότητας της Τράπεζας, κάνοντας το «Μαζί» πράξη.
Τέλος, Bronze βραβείο έλαβε η Alpha Bank και στην κατηγορία “Diversity/Inclusion” για την Επετειακή Έκθεση της Νομισματικής Συλλογής της «Η άλλη όψη του Νομίσματος». Σε συνεργασία με αρμόδιους φορείς, η Τράπεζα δημιούργησε την πρώτη πολιτιστική της δράση με συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας, καλύπτοντας άτομα με προβλήματα κινητικότητας, όρασης και ακοής, καθώς και άλλες κοινωνικές ομάδες με περιορισμένη πρόσβαση στα πολιτιστικά δρώμενα, όπως οι πολίτες άνω των 65, τα άτομα με Ήπια Γνωστική Διαταραχή και παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
Η Ρούλη Χριστοπούλου, Corporate Responsibility Manger της Alpha Bank, δήλωσε: «Στην Alpha Bank, έχουμε ισχυρή δέσμευσή μας να άρουμε, στο μέτρο του δυνατού, τους κοινωνικούς αποκλεισμούς, τις προκαταλήψεις και τα εμπόδια που στερούν αυτονόητα δικαιώματα από συνανθρώπους μας. Είναι ιδιαίτερη τιμή και αναγνώριση για εμάς το γεγονός ότι τα 5 βραβεία που μας απένειμε η επιτροπή των PR Awards 2024, αφορούν πρωτοβουλίες εταιρικής υπευθυνότητας που έχουν στο επίκεντρό τους τη συμπερίληψη, την προσβασιμότητα και τον εθελοντισμό. Είναι ένα πολύ ωραίο μήνυμα για το πώς εργαλεία, μέθοδοι και δράσεις εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων μπορούν να αποτελέσουν ένα επιδραστικό μέσο για ευαισθητοποίηση, ισότητα, βιωσιμότητα και θετική κοινωνική αλλαγή»