Την αλλαγή παρόχου ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου μέσω του gov wallet  με ένα «κλικ» προωθεί το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, σε μία προσπάθεια να ενισχύσει τους καταναλωτές στην αναζήτηση του φθηνότερου παρόχου και να διευκολύνει τη μετακίνησή τους.

Ειδικότερα, έχοντας ήδη θεσμοθετήσει το δικαίωμα των καταναλωτών με κυμαινόμενα τιμολόγια (πράσινα και κίτρινα) να αλλάζουν πάροχο ανά μήνα, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ προχωρά και σε μέτρα για τη διευκόλυνση αυτής της γραφειοκρατικής και αποτρεπτικής –σε μεγάλο βαθμό– διαδικασίας.

Διαβάστε ακόμα: Ρεύμα: Ανησυχία για τις συνεχιζόμενες διακοπές ρεύματος στην Αττική

Η «χαρτούρα» που καλούνται να υπογράψουν σήμερα οι καταναλωτές, όταν συνάπτουν σύμβαση με έναν προμηθευτή, όπως εξουσιοδοτήσεις, υπεύθυνες δηλώσεις κ.ά., θα αντικατασταθεί με κάποια «κλικ» στην πλατφόρμα του gov.gr.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή», το υπουργείο Ενέργειας, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ολοκληρώνει αυτό το διάστημα την παραπάνω υπηρεσία και αναμένεται να την παρουσιάσει και να τη θέσει στη διάθεση των καταναλωτών μέσα στον Αύγουστο.

Στόχος μία πλατφόρμα που αυτοματοποιεί τα στοιχεία του καταναλωτή

«Στόχος είναι να έχουμε μία πλατφόρμα που αυτοματοποιεί τα στοιχεία του καταναλωτή, ώστε η αλλαγή παρόχου να γίνεται χωρίς την ανταλλαγή φυσικών ή ψηφιακών εγγράφων», τόνισε αρμόδιο στέλεχος του ΥΠΕΝ, μιλώντας στην «Καθημερινή».

Ο καταναλωτής που θα θελήσει να αλλάξει πάροχο, θα υποβάλλει μία αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Έπειτα, ο πάροχος με μία ηλεκτρονική ειδοποίηση θα τον ενημερώνει για τα στοιχεία που χρειάζεται να αντλήσει προκειμένου να προχωρήσει το συμβόλαιο, ζητώντας τη συναίνεσή του για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αυτός ο απλοποιημένος τρόπος αλλαγής προμηθευτή θα τεθεί σε εφαρμογή σχεδόν ταυτόχρονα με τα μέτρα περιορισμού της μετακίνησης «στρατηγικών κακοπληρωτών», που το ΥΠΕΝ έχει εξαγγείλει από πέρυσι τον Οκτώβριο.