Κουμπενάς στα Παραπολιτικά 90,1: Θεωρούμε ότι τα μέτρα που πάρθηκαν για την κρουαζιέρα είναι λίγο βιαστικά
Συνέντευξη στα Παραπολιτικά 90,1
"Το καλύτερο μέτρο για την αποφυγή του φαινομένου του συνωστισμού είναι ο περιορισμός στον αριθμό των επιβατών", επισήμανε ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, Γιώργος Κουμπενάς
Για τα νέα μέτρα στην κρουαζιέρα μίλησε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ», με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Τάκη, ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, Γιώργος Κουμπενάς.
«Θεωρούμε ότι είναι μέτρα που πάρθηκαν λίγο βιαστικά και σίγουρα ο σκοπός τους δεν είναι να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της μαζικής αύξησης των τουριστών από την κρουαζιέρα στα νησιά. Είναι καθαρά ένα εισπρακτικό μέτρο. Αν θα βοηθήσει ή όχι, μένει να το δούμε», είπε αρχικά.
«Το καλύτερο μέτρο για την αποφυγή του φαινομένου του συνωστισμού είναι ο περιορισμός στον αριθμό των επιβατών, που έχει γίνει ήδη στη Σαντορίνη και η ρύθμιση των ροών. Πιστεύουμε ότι οι τοπικοί προορισμοί πρέπει να ωφελούνται από οποιαδήποτε τουριστική δραστηριότητα γίνεται στους προορισμούς αυτούς αλλά με ένα τρόπο συντεταγμένο και μελετημένο», επισήμανε.
«Σίγουρα είναι δίκαιο να μπει κάποιο τέλος, όμως έπρεπε να μπει με κάποιο χρονικό ορίζοντα, γιατί η κρουαζιέρα πουλάει δύο χρόνια πριν ξεκινήσει το ταξίδι οπότε οτιδήποτε τέλος μπαίνει με εφαρμογή πριν από τα δύο χρόνια το επωμίζεται κατευθείαν η εταιρεία κρουαζιέρας. Το μέτρο αυτό θα έπρεπε να εφαρμοστεί σταδιακά με κάποιο χρόνο προειδοποίησης για να μπορούν και οι εταιρείες να ενημερώσουν και να περάσουν το κόστος στον επιβάτη», σημείωσε.
«Θεωρούμε ότι είναι μέτρα που πάρθηκαν λίγο βιαστικά και σίγουρα ο σκοπός τους δεν είναι να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της μαζικής αύξησης των τουριστών από την κρουαζιέρα στα νησιά. Είναι καθαρά ένα εισπρακτικό μέτρο. Αν θα βοηθήσει ή όχι, μένει να το δούμε», είπε αρχικά.
«Το καλύτερο μέτρο για την αποφυγή του φαινομένου του συνωστισμού είναι ο περιορισμός στον αριθμό των επιβατών, που έχει γίνει ήδη στη Σαντορίνη και η ρύθμιση των ροών. Πιστεύουμε ότι οι τοπικοί προορισμοί πρέπει να ωφελούνται από οποιαδήποτε τουριστική δραστηριότητα γίνεται στους προορισμούς αυτούς αλλά με ένα τρόπο συντεταγμένο και μελετημένο», επισήμανε.
«Σίγουρα είναι δίκαιο να μπει κάποιο τέλος, όμως έπρεπε να μπει με κάποιο χρονικό ορίζοντα, γιατί η κρουαζιέρα πουλάει δύο χρόνια πριν ξεκινήσει το ταξίδι οπότε οτιδήποτε τέλος μπαίνει με εφαρμογή πριν από τα δύο χρόνια το επωμίζεται κατευθείαν η εταιρεία κρουαζιέρας. Το μέτρο αυτό θα έπρεπε να εφαρμοστεί σταδιακά με κάποιο χρόνο προειδοποίησης για να μπορούν και οι εταιρείες να ενημερώσουν και να περάσουν το κόστος στον επιβάτη», σημείωσε.