Αττική Οδός: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την κύρωση νέας σύμβασης παραχώρησης - Πότε και πόσο μειώνονται τα διόδια
Τι αλλάζει από τις 6 Οκτωβρίου
Η ΝΔ υπερψήφισε το νομοσχέδιο, το ΠΑΣΟΚ ψήφισε «παρών», ενώ τα υπόλοιπα κόμματα καταψήφισαν
Κατά πλειοψηφία κυρώθηκε από την ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για τη νέα Σύμβαση Παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Η ΝΔ υπερψήφισε το νομοσχέδιο, το ΠΑΣΟΚ ψήφισε «παρών», ενώ τα υπόλοιπα κόμματα καταψήφισαν.
Κλείνοντας τη συνεδρίαση, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, παρουσίασε τα οφέλη που προκύπτουν από τη νέα σύμβαση και τόνισε ότι «είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο», κάνοντας λόγο για ένα εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και πρωτόγνωρο εγχείρημα.
Υπογράμμισε ότι το ελληνικό Δημόσιο εισπράττει αύριο 3,27 δισ. ευρώ, το υψηλότερο ποσό που έχει εισπραχθεί ποτέ από την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ, ενώ η σωρευτική ωφέλεια αγγίζει τα 7 δισ. ευρώ σε ορίζοντα 25 ετών.
Ο κ. Σταϊκούρας επισήμανε ότι διασφαλίζεται η απασχόληση των εργαζομένων στον αυτοκινητόδρομο, ενώ προβλέπονται επενδύσεις ύψους 380 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Αττικής Οδού.
Τέλος, ανέφερε ότι με τη νέα Σύμβαση επιδιώκεται και η περαιτέρω βελτίωση της οδικής ασφάλειας, καθώς η συνεργασία μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στις παραχωρήσεις έχει να επιδείξει απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα στη μείωση των ατυχημάτων.
Η ΝΔ υπερψήφισε το νομοσχέδιο, το ΠΑΣΟΚ ψήφισε «παρών», ενώ τα υπόλοιπα κόμματα καταψήφισαν.
Κλείνοντας τη συνεδρίαση, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, παρουσίασε τα οφέλη που προκύπτουν από τη νέα σύμβαση και τόνισε ότι «είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο», κάνοντας λόγο για ένα εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και πρωτόγνωρο εγχείρημα.
Υπογράμμισε ότι το ελληνικό Δημόσιο εισπράττει αύριο 3,27 δισ. ευρώ, το υψηλότερο ποσό που έχει εισπραχθεί ποτέ από την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων του ΤΑΙΠΕΔ, ενώ η σωρευτική ωφέλεια αγγίζει τα 7 δισ. ευρώ σε ορίζοντα 25 ετών.
Αττική Οδός: Πότε και πόσο μειώνονται τα διόδια
Από την Κυριακή 6 Οκτωβρίου μειώνεται το αντίτιμο των διοδίων από 2,8 ευρώ σε 2,5 ευρώ, ενώ για πρώτη φορά επιβάλλεται μόνιμη απαλλαγή από την καταβολή διοδίων για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν σε άτομα με αναπηρία και αναπήρους πολέμου.Ο κ. Σταϊκούρας επισήμανε ότι διασφαλίζεται η απασχόληση των εργαζομένων στον αυτοκινητόδρομο, ενώ προβλέπονται επενδύσεις ύψους 380 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Αττικής Οδού.
Τέλος, ανέφερε ότι με τη νέα Σύμβαση επιδιώκεται και η περαιτέρω βελτίωση της οδικής ασφάλειας, καθώς η συνεργασία μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στις παραχωρήσεις έχει να επιδείξει απτά και μετρήσιμα αποτελέσματα στη μείωση των ατυχημάτων.