ΟΣΕ: Διαγωνισμός για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του - Οι βασικές συνιστώσες του έργου
Το έργο επιδιώκει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του ΟΣΕ
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 36 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και στοχεύει στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ
Τη διενέργεια διαγωνισμού ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ, υπό την προεδρία του κ. Γιάννου Γραμματίδη, για την ανάθεση του έργου «Εγκατάσταση, παραμετροποίηση, διαχείριση και εγγύηση καλής λειτουργίας ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΟΣΕ».
*Διαβάστε ακόμα: Χατζηδάκης: Ο 5ος τραπεζικός πόλος θα αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των τραπεζών
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 36 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και στοχεύει στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ, σύμφωνα με τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025, σε πλήρη εναρμόνιση με τις προτεραιότητες της ΕΕ για σύγχρονα και ανταγωνιστικά σιδηροδρομικά δίκτυα.
Το έργο επιδιώκει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του ΟΣΕ, την ενίσχυση της εσωτερικής οργάνωσης και τη μείωση του λειτουργικού κόστους, παρέχοντας ταυτόχρονα βελτιωμένες υπηρεσίες στους επιβάτες μέσω της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών και σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων.
Σύστημα διαχείρισης εισιτηρίων: με στόχο τουλάχιστον το 60% των επιβατών να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά εισιτήρια και τη διασύνδεση με υπάρχοντα Συστήματα Συλλογής Κομίστρου.
Υποδομές έξυπνων σταθμών: περιλαμβάνουν Κέντρα Διαχείρισης Σταθμών (ΚΔΣ) σε επιλεγμένους σταθμούς και εξοπλισμό τόσο σε σταθμούς και στάσεις όσο και σε κινητό τροχαίο υλικό.
Κεντρικά συστήματα, όπως:
*Διαβάστε ακόμα: Χατζηδάκης: Ο 5ος τραπεζικός πόλος θα αυξήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των τραπεζών
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 36 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και στοχεύει στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ, σύμφωνα με τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020-2025, σε πλήρη εναρμόνιση με τις προτεραιότητες της ΕΕ για σύγχρονα και ανταγωνιστικά σιδηροδρομικά δίκτυα.
Το έργο επιδιώκει τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του ΟΣΕ, την ενίσχυση της εσωτερικής οργάνωσης και τη μείωση του λειτουργικού κόστους, παρέχοντας ταυτόχρονα βελτιωμένες υπηρεσίες στους επιβάτες μέσω της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών και σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων.
Οι βασικές συνιστώσες του ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΣΕ
Σύστημα διαχείρισης εισιτηρίων: με στόχο τουλάχιστον το 60% των επιβατών να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά εισιτήρια και τη διασύνδεση με υπάρχοντα Συστήματα Συλλογής Κομίστρου.Υποδομές έξυπνων σταθμών: περιλαμβάνουν Κέντρα Διαχείρισης Σταθμών (ΚΔΣ) σε επιλεγμένους σταθμούς και εξοπλισμό τόσο σε σταθμούς και στάσεις όσο και σε κινητό τροχαίο υλικό.
Κεντρικά συστήματα, όπως:
- Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τηλεματικής και Πληροφόρησης Επιβατών,
- Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Ψηφιακής Εξυπηρέτησης και Διαχείρισης Αιτημάτων και Παραπόνων των επιβατών, καθώς και mobile εφαρμογές, Λογισμικό κεντρικής διαχείρισης,
- Διασύνδεση των κεντρικών συστημάτων με υφιστάμενες υποδομές εξωτερικών φορέων.
- που περιλαμβάνουν την εκπόνηση μελετών, εγκατάσταση, κατάρτιση και εκπαίδευση, πιλοτική και δοκιμαστική λειτουργία, διαχείριση έργου, καθώς και διετή εγγύηση καλής λειτουργίας των συστημάτων μετά την οριστική παραλαβή του έργου.