Την πρώτη θέση μεταξύ των ξένων πλατφορμών streaming στην Ελλάδα κρατά το Netflix, το οποίο, ωστόσο, έδαφος το πρώτο τρίμηνο του 2024. Netflix και Amazon Prime Video διατήρησαν τις δυο πρώτες θέσεις, αντίστοιχα, στην ελληνική αγορά streaming, ελέγχοντας συνολικά τα 2/3 αυτής της πίτας.





Σύμφωνα με στοιχεία του Just Watch, που μοιράστηκε το Netflix με το powergame.gr, το τρίτο τρίμηνο του 2024, Netflix και Amazon Prime Video βρέθηκαν στην κορυφή της ελληνικής αγοράς streaming, με το Disney+ να ακολουθεί στην τρίτη θέση, ανεβάζοντας ταχύτητες, ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκεται το Apple TV με τη Mubi να καταλαμβάνει την πέμπτη.

Από τα εν λόγω στοιχεία προκύπτει ότι η δημοφιλής πλατφόρμα του Netflix έκλεισε με οριακή πτώση 1% στο μερίδιο αγοράς της, το οποίο στα τέλη Σεπτεμβρίου διαμορφώθηκε στο 36%. Θυμίζουμε ότι το Netflix έχει κάνει αλλαγή πλεύσης στον τρόπο θέασης, παγκοσμίως, όπως και στην Ελλάδα, με το νέο μοντέλο να μην περιλαμβάνει τον διαμοιρασμό των κωδικών, όπως παλαιότερα.

Προφανώς η συνδρομητική βάση του Netflix στην Ελλάδα έχει «ξεφουσκώσει» από την εκρηκτική άνοδο που κατεγράφη την περίοδο της πανδημίας. Ωστόσο, η μεγαλύτερη πλατφόρμα σειρών και ταινιών παγκοσμίως συνεχίζει να αποτελεί το ισχυρό αντίπαλον δέος στις πλατφόρμες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων Cosmote TV και Nova.

Προφανώς η συνδρομητική βάση του Netflix στην Ελλάδα έχει «ξεφουσκώσει» από την εκρηκτική άνοδο που κατεγράφη την περίοδο της πανδημίας. Ωστόσο, η μεγαλύτερη πλατφόρμα σειρών και ταινιών παγκοσμίως συνεχίζει να αποτελεί το ισχυρό αντίπαλον δέος στις πλατφόρμες των τηλεπικοινωνιακών παρόχων Cosmote TV και Nova.

Σε απόσταση αναπνοής από το Netflix, που μετρά σύμφωνα με τις εκτιμήσεις περί τους 600.000 συνδρομητές, βρίσκεται, στη δεύτερη θέση, το Amazon Prime Video, το οποίο ενίσχυσε το τρίτο τρίμηνο το μερίδιό του κατά 1% και πλέον βρίσκεται στο 35%. Όσον αφορά τους υπόλοιπους ξένους παίκτες της αγοράς streaming το Disney+ ελέγχει μερίδιο 14% της αγοράς με ισχυρό προβάδισμα έναντι του Apple TV+, που κατέχει μερίδιο 8%, ενώ στο 3% έχει περιοριστεί το μερίδιο της Mubi.

Πώς μοιράζεται η πίτα στη συνδρομητική

Σύμφωνα με τα στοιχεία εξαμήνου που έχουν γνωστοποιήσει κάποιοι από τους παρόχους, η Cosmote TV διατηρθεί την αδιαμφισβήτητη πρωτιά, μετρώντας στη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα 686.518 συνδρομητές στο πρώτο εξάμηνο του 2024. Το νούμερο αυτό είναι αυξημένο κατά 6,2% σε ετήσια βάση, με περισσότερους από 500.000 συνδρομητές να βρίσκονται στην ΟΤΤ πλατφόρμα της.

Από την πλευρά της, η Nova αριθμεί περισσότερους από 460.000 συνδρομητές, συνεχίζοντας να καταγράφει ανοδικά νούμερα από τις αρχές του χρόνου, με την τάση να έχει αυξηθεί περαιτέρω από το καλοκαίρι.

Την ίδια στιγμή η Vodafone έχει πλέον ξεπεράσει τους 200.000 συνδρομητές, με τις εκτιμήσεις της εταιρείας να κάνουν λόγο για μια πολύ καλή εκκίνηση της νέας χρονιάς.

Nova και Cosmote προσβλέπουν σε σημαντικά οφέλη από τη μεταξύ τους συμφωνία για ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου, με την κίνηση να αποδίδει ήδη καρπούς, καθώς λειτουργεί για πολλούς συνδρομητές ως κίνητρο στροφής στις νόμιμες συνδέσεις και σταδιακής εγκατάλειψης των πειρατικών.