Ακρίβεια: Σε εφαρμογή το μέτρο για μείωση των τιμών από 6% -15% στα ράφια των σούπερ μάρκετ, δείτε παραδείγματα
Δείτε αναλυτικά
''Βραχνάς'' για τα νοικοκυριά η ακρίβεια
«Πονοκέφαλο» προκαλούν στους καταναλωτές οι τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με την ακρίβεια να είναι «βραχνάς» για τα νοικοκυριά.
Έτσι, σε εφαρμογή έχει τεθεί, εδώ και μία εβδομάδα, το μέτρο για τη μείωση από 6% - 15% των τιμών, στο οποίο προχώρησαν γνωστές αλυσίδες ανταποκρινόμενες στο κάλεσμα του υπουργείου Ανάπτυξης.
Διαβάστε ακόμη: Γκάλοπ parapolitika.gr: Γνωρίζουν οι πολίτες ποιο προϊόν σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στο σούπερ μάρκετ;
Ειδικότερα, από την προηγούμενη Δευτέρα (21/10), 12 εταιρείες σε 32 προϊόντα (123 κωδικούς) εφαρμόζουν τη μείωση, που μπορεί να φτάσει έως και 15% για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
Ακρίβεια: Δείτε αναλυτικά παραδείγματα από την εφαρμογή των μέτρων για τη μείωση των τιμών
– Κριθαράκι (διάφορες συσκευασίες, 6 κωδικοί σε μείωση)
- Τα 500γρ. (μέτριο) στις 21/10: 1,03€ και στις 24/10: 1,13€
- Τα 500γρ. (χοντρό) στις 21/10: 1,03€ και στις 24/10: 0,93€
– Χλωρίνη (διάφορες συσκευασίες, 7 κωδικοί)
- Κωδικός 1 (παχύρρευστη με άρωμα): 1.250ml, 2,98€ (από τις αρχές Οκτωβρίου μέχρι σήμερα)
- Κωδικός 2: 750ml, 1,96€ (από τις αρχές Οκτωβρίου μέχρι σήμερα)
- Κωδικός 3 (λεπτόρρευστη): 2 λίτρα, 2€ (από τις αρχές Οκτωβρίου μέχρι σήμερα)
– Ελαιόλαδο (διάφορες κατηγορίες και συσκευασίες)
- Σε σούπερ μάρκετ 1: Στις ίδιες ακριβώς τιμές με αρχές Οκτώβρη
- Σε σούπερ μάρκετ 2: 1 λίτρο: 13,15€ τώρα (από 14,30€ αρχές Οκτώβρη)
- Εξαιρετικά παρθένο 1 λίτρο: 14,45€ τώρα (από 15,38€ αρχές Οκτώβρη)
- Σε σούπερ μάρκετ 3: 1 λίτρο: 13,58€ τώρα (από 14,30€ αρχές Οκτώβρη)
- Εξαιρετικά παρθένο 1 λίτρο: 15,20€ τώρα (από 15,38€ αρχές Οκτώβρη)
- 3 λίτρα: 40,77€ (ίδια τιμή από αρχές Οκτώβρη)
– Βουτυροκακάο για τα χείλη (4 κωδικοί από συνολικά 16 που βρίσκουμε στα ράφια)
– Τραυμαπλάστ (2 κωδικοί από συνολικά 25 που βρίσκουμε στα ράφια)
''Πιστεύουμε ότι στην πορεία θα μπουν προϊόντα πρώτης κατηγορίας και ανάγκης''
«Αυτή είναι μια ιδιωτική πρωτοβουλία. Πιστεύουμε ότι στην πορεία θα μπουν προϊόντα πρώτης κατηγορίας και ανάγκης. Όλα τα προϊόντα που υπάρχουν μέσα στις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ είναι σε προσφορά, δηλαδή η βιομηχανία πουλάει το προϊόν στην αλυσίδα του σούπερ μάρκετ και του λέει προτεινόμενη τιμή τάδε. Το σούπερ μάρκετ όμως θέλει να ανταγωνιστεί το ένα το άλλο και βάζει χαμηλότερη τιμή από την προτεινόμενη τιμή πώλησης. Μέσα στα ταμπελάκια σε όλα τα ράφια οι καταναλωτές βλέπουν τα προϊόντα σε προσφορά. Εδώ ανακοίνωσαν αριθμό κωδικών», είπε, μιλώντας στο MEGA ο Απόστολος Ραυτόπουλος, πρόεδρος ένωσης εργαζομένων καταναλωτών Ελλάδας. Και πρόσθεσε: «Από τον μήνα Ιούλιο και σύμφωνα με τα έγκυρα στοιχεία του ‘Οικονομικού Ταχυδρόμου’, έχει ξεκινήσει μια διαδικασία ελέγχου σε 2.500 κωδικούς. Σήμερα που μιλάμε έχουν περάσει 4 μήνες και ελέγχουν 9 αλυσίδες για το περιθώριο του κέρδους και τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Τα αποτελέσματα αυτών των 2.500 κωδικών θα τα ανακοινώσουν στις 10 Νοεμβρίου».Σούπερ μάρκετ: Το γκάλοπ του parapolitika.gr
Με τις τιμές των τροφίμων και των ειδών πρώτης ανάγκης στα σούπερ μάρκετ παραμένουν αρκετά υψηλές, νέα στοιχεία έρχονται στη δημοσιότητα όπου καταγράφουν τα προϊόντα που έχουν σημειώσει την μεγαλύτερη άνοδο σε τιμές και δαπάνη.
Tο parapolitika.gr προσφάτως βρέθηκε στο κέντρο της Αθήνας όπου και ρώτησε τους πολίτες για το ποιο προϊόν εκτιμούν ότι έχει σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση στα ράφια.
@parapolitika Ποιο προϊόν του σούπερμάρκετ έχει σημειώσει τη μεγαλύτερη αύξηση; #parapolitikagr #supermarket #tiktokgreece #greece
♬ πρωτότυπος ήχος - Parapolitika.gr - Parapolitika.gr