Social Media: Στην "τσιμπίδα" της εφορίας και οι influencers - Ποιους αφορούν οι έλεγχοι
Οι 5 κατηγορίες
Η έρευνα εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί στην εφορία, δηλαδή μη έχοντες, και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα, είτε σε ακριβά ξενοδοχεία, είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς
Σαρωτικοί έλεγχοι της εφορίας αφορούν και τους influencers των κοινωνικών δικτύων, διότι πολλοί εξ αυτών διαφημίζουν προϊόντα και δεν δηλώνουν έσοδα.
Έχει ξεκινήσει ένα «σκανάρισμα», ειδικότερα, που ελέγχει, κι αξιοποιεί τις σύγχρονες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης για να μπαίνει στους λογαριασμούς.
Η έρευνα έχει κι αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να πάει και σε αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Η έρευνα εντοπίζει , σύμφωνα με την ΕΡΤ, αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί στην εφορία, δηλαδή μη έχοντες και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα, είτε σε ακριβά ξενοδοχεία, είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς.
Υπάρχουν και οι επαγγελματίες που λειτουργούν σωστά έχοντας ανοίξει βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata, ενώ άλλοι δεν έχουν καν βιβλία, δεν εκδίδουν τιμολόγια και κατ’ επέκταση δεν πληρώνουν φόρο.
Άνθρωποι της αγοράς, επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν μια δραστηριότητα σε Ελλάδα και στο εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν.
NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδοςαπό 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
Έχει ξεκινήσει ένα «σκανάρισμα», ειδικότερα, που ελέγχει, κι αξιοποιεί τις σύγχρονες μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης για να μπαίνει στους λογαριασμούς.
Η έρευνα έχει κι αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να πάει και σε αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Η έρευνα εντοπίζει , σύμφωνα με την ΕΡΤ, αυτούς που εμφανίζονται φτωχοί στην εφορία, δηλαδή μη έχοντες και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς, είτε με ακριβά αυτοκίνητα, είτε σε ακριβά ξενοδοχεία, είτε κάνουν πενθήμερα ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς.
Υπάρχουν και οι επαγγελματίες που λειτουργούν σωστά έχοντας ανοίξει βιβλία και βάζοντας τα τιμολόγια στο Mydata, ενώ άλλοι δεν έχουν καν βιβλία, δεν εκδίδουν τιμολόγια και κατ’ επέκταση δεν πληρώνουν φόρο.
Άνθρωποι της αγοράς, επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν μια δραστηριότητα σε Ελλάδα και στο εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν.
NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδοςαπό 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατ. ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.