Δημοπρατείται η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Λάρισα-Βόλος
Ανακοινώσεις Σπίρτζη από τον Βόλο
Σημαντικές ανακοινώσεις που αφορούν το μέλλον του Βόλου και της Μαγνησίας για τα επόμενα χρόνια ακούσθηκαν από μέλη της κυβέρνησης στο διήμερο συνέδριο που διοργανώνεται στον Βόλο υπό τον τίτλο " Σχεδιάζουμε τη Μαγνησία της επόμενης 20ετίας".
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι τον προσεχή Ιανουάριο δημοπρατείται το έργο της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου-Λάρισας, με την μεγάλη παράκαμψη της Νέας Ιωνίας, «που θα αναβαθμίσει τις μεταφορές, θα επιδιωχθεί λύση για τον Περιφερειακό αυτοκινητόδρομο του Βόλου, θα αξιοποιηθεί το αεροδρόμιο στην Νέα Αγχίαλο με την συμμετοχή τοπικών φορέων, όπως έγινε στην Πάρο και στο Ηράκλειο και θα πάψουν να υπάρχουν fake έργα, όπως γινόταν με προηγούμενες κυβερνήσεις» και ανέφερε χαρακτηριστικά την περίπτωση του αυτοκινητόδρομου Ε-65 που "είναι ο μόνος δρόμος στον πλανήτη που έγινε μόνο το μεσαίο τμήμα. Δεν υπήρχε προϋπολογισμός, προδιαγραφές. Τα έργα έχουν συνέχεια και το έργο δεν έβγαινε και άρα το μειώσανε.
Κόψανε το πρώτο και το τελευταίο κομμάτι. Αλλά για να συνεχιστεί πρέπει να εγκριθεί πάλι από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε στην τμηματικό σχεδιασμό των έργων. Πρέπει να γίνεται ένας ολιστικός σχεδιασμός. Με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης γίνεται σήμερα και οδική και σιδηροδρομική σύνδεση. Με το λιμάνι της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης το ίδιο. Με το λιμάνι της Καβάλας δεν το συζητούσαν να γίνει σύνδεση.Έγινε αίτημα από τη Ρουμανία για να συμμετέχει ".
Δευτερολογώντας ο κ.Σπίρτζης ανέφερε ότι "ένας ακόμη τομέας που θα πετύχουμε είναι η διαφάνεια και μιλούμε για έναν άλλον σχεδιασμό και το ζητούμενο είναι πως θα μειωθεί η φορολογία όταν όλοι οι μεγάλοι επιχειρηματίες έχουν εταιρείες που δεν φορολογούνται στη χώρα και όποιος τολμήσει να βάλει χέρι ξεκινάνε τα fake news. Κάνουμε μια μεγάλη τομή στις μεταφορές. Ξέρετε ότι υπάρχουν οι ταρίφες που έχουν ταλαιπωρήσει τη ζωή πολύ κόσμου και προσπαθούμε μαζί τους να πάψουν να είναι ταρίφες και να γίνουν αυτοκινητιστές. Αντίθετα έπραξαν οι άλλες κυβερνήσεις με Uber και beat για να τσακίσουν τον κλάδο.
Υπενθύμισε ο κ.Σπίρτζης ότι "δεν είναι εύκολο να μειωθούν οι φόροι όταν ακόμα και η δραστηριότητα της συζύγου του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι έξω. Πώς θα μειωθούν εισφορές δικηγόρων κλπ όταν οι επιχειρήσεις αυτές είναι έξω; Είναι απλά τα πράγματα."
Παρών στον Βόλο ήταν και ο Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος ο οποίος δήλωσε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο το θέμα της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών με τιμή εκκίνησης τα 35 εκατομμύρια ευρώ για τον καθένα, παρά τις προσφυγές στο ΣτΕ ενώ παράλληλα θα ξεκαθαρίσει και το τοπίο με την ηλεκτρονική ενημέρωση με το Μητρώο που θεσπίσθηκε από το αρμόδιο υπουργείο, που θα σημάνει και την ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων στον τομέα αυτό.
Προσερχόμενος στο συνέδριο για την 20ετή ανάπτυξη της Μαγνησίας ο υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Αλληλεγγύης Τάσος Πετρόπουλος με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είπε ότι από τις 500.000 και πλέον εκκρεμούσες συντάξεις δεν απομένουν παρά κάτι λιγότερο από 100.000 για να αποδοθούν, με μια υπερπροσπάθεια που καταβλήθηκε από το υπουργείο και ότι ο ΕΦΚΑ παρουσίασε πλεόνασμα πολλών εκατομμυρίων τον περασμένο Σεπτέμβριο μετά τον εξορθολογισμό και την σωστή διαχείριση που έχει επέλθει στον νεοσύστατο οργανισμό.
Από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης μίλησε ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος που ζήτησε από την κυβέρνηση να επιβάλλει ένα σταθερό φορολογικό σύστημα μέσα σε ένα φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ενώ παραδέχθηκε ότι έχουν γίνει και πολλά λάθη από τις προηγούμενες κυβερνήσεις όσον αφορά τα έργα, που πολλά έμειναν ημιτελή και γι αυτό ζήτησε να γίνονται πλέον μελέτες βιωσιμότητας και σκοπιμότητας για τα μεγάλα έργα ή έστω διορθωτικές παρεμβάσεις.
Στο αυριανό πρόγραμμα του συνεδρίου πρόκειται να μιλήσουν μεταξύ άλλων ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς και η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ